PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec ogłasza przetarg
- Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Leśna 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 300 81 50 , fax. 32 300 81 60
- Data zamieszczenia: 2015-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec
ul. Leśna 7 7
44-160 Rudziniec, woj. śląskie
tel. 32 300 81 50, fax. 32 300 81 60
REGON: 27253652800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/rudziniec
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa osady służbowej w Łączy przeznaczonej na mieszkanie funkcyjne dla leśniczego leśnictwa Sierakowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w zabudowie zagrodowej - leśniczówki, osady leśniczego leśnictwa Sierakowice, położonej w miejscowości Łącza ul. Szkolna 108, na działce ewid. 375/3, obr. ewid. Łącza, gm. Rudziniec. Zakres prac obejmuje: malowanie dachu, wymianę rynien, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie łazienek, cyklinowanie podłóg, malowanie, wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków, w bud. gosp. naprawa dachu, tynków zewnętrznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - przedmiar robót - zał. Nr 9 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. Nr 10 do SIWZ 3. Słownik zamówień publicznych: 45210000-2 - roboty budowlane w zakresie budynków 45233120-6 - roboty w zagospodarowaniu terenu 45330000-9 - instalacje wodno-kanalizacyjne 4. Przedmiar robót załączony do SIWZ, stanowi tylko materiał pomocniczy i nie jest podstawą do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 5. Zamawiający wymaga aby roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia objęte były co najmniej 3 letnim okresem gwarancji, liczonym od daty podpisania protokołu usunięcia wad i usterek ujawnionych podczas odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6. Wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w STWiOR wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy w przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 7. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na dokumentację przetargową, która należy odczytywać wraz z modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: 3 000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, nie później niż do godz. 13:00 w dniu 25.05.2015 r. 3. Forma wniesienia wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. r 109, poz. 1158 z póz.zm.) Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, musi być udzielane do końca terminu związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Termin i sposób wniesienia wadium w pieniądzu: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Gliwice 23 8457 0008 2011 0056 9392 0003 przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego) z dopiskiem: Wadium na zadanie pn. (Przebudowa osady służbowej w Łączy przeznaczonej na mieszkanie funkcyjne dla leśniczego leśnictwa Sierakowice). Zn.spr. SA.270.8.2015.S Kopie dokumentu, potwierdzającego wpłatę wadium należy załączyć do oferty jako załącznik 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, oryginał poręczenia lub gwarancji, należy złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą oraz kopię załączyć do oferty. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium w wymaganej formie oraz wysokości zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn leżących po jego stronie. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/rudziniec
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach - adaptacja skrzydła wschodniego i modernizacja dachu
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych w 5 jednostkach skarbowych województwa śląskiego, ZKP-9/2016
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul.Krawczyka 7a w Mikołowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pokoi i przedpokoi w DS. Babilon. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/26/MW
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń - Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury GAMA - zadanie nr 1 : termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa budynku administracyjnego w PSG Bielsko - Biała
Dodano: 2016-07-22 - Remont podwórza w rejonie ulic Jordana 13-13D, Skłodowskiej 39-49 i Poniatowskiego 22-30 w Katowicach
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu krytego papą termozgrzewalną wraz z remontem instalacji elektrycznej i malowaniem klatek schodowych w budynku przy ul. Damrota 3, 3a w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Remont mieszkań - Gwardii Ludowej 21/10, Podgórze 9/7, Podgórze 18/2, Rudzka 2/3, Rudzka 2/4 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Roboty remontowe w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Dodano: 2016-07-05