GMINA MARKOWA ogłasza przetarg
- Adres: 37-120 Markowa, 1399
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 226 53 52 , fax. 17 226 56 57
- Data zamieszczenia: 2023-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA MARKOWA
1399
37-120 Markowa, woj. podkarpackie
tel. 17 226 53 52, fax. 17 226 56 57
REGON: 690581809 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://markowa.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa oraz remont budynku Ośrodka Zdrowia w Markowej na potrzeby klubu seniora oraz punktu poradnictwa” w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje:1) Remont pomieszczeń w Ośrodku Zdrowia w Markowej na potrzeby utworzenia Klubu Seniora oraz punktu poradnictwa:a) wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych,b) przebudowa wewnętrznej instalacji wod.-kan.,c) przebudowa wewnętrznej instalacji cuw,d) przebudowa wewnętrznej instalacji co (ogrzewanie podłogowe),e) przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z tablicami rozdzielczymi,f) wykonanie instalacji niskoprądowej i telekomunikacyjnej (m.in. internetowej, telefonicznej) oraz przeciwpożarowej (jeśli będzie taka potrzeba),g) montaż opraw oświetleniowych, gniazd, wtyków i przełączników,h) montaż stolarki okiennej i drzwiowej (wewnętrznej),i) wykonanie posadzek,j) wykonanie tynków wewnętrznych,k) szpachlowanie, malowanie i inne prace wykończeniowe,l) wykonanie podłóg (glazura, terakota, wykładziny, deska),m) biały montaż,2) Wykonanie ekspertyzy technicznej budynku (kondygnacji przewidywanej do przebudowy i remontu lub w razie konieczności w szerszym zakresie) w zakresie spełnienia warunków pożarowych3) Zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji (w tym uzyskanie pozwolenia na budowę), zezwoleń oraz uzgodnień (w tym ze służbami konserwatora zabytków w razie potrzeby) niezbędnych do realizacji inwestycji w zakresie przebudowy budynku (w imieniu i na rzecz Zamawiającego), w tym:a) projekt budowlany wielobranżowy (zawierający niezbędne uzgodnienia i opinie zgodne z prawem budowlanym, decyzje, inwentaryzacje, badania itp.) w skład którego powinny wchodzić: - projekt techniczny zawierający część opisową i załączniki rysunkowe, - projekt architektoniczno-budowlany zawierający część opisową i załączniki rysunkowe, - projekt zagospodarowania terenu. Projekt budowlany musi spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2022r., poz. 1679) oraz ustawy prawo budowlane,b) projekty wykonawcze branżowe,c) kosztorysy inwestorskie,d) przedmiary robót,e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,f) informacja BIOZ,g) w razie potrzeby niezbędnych ekspertyz technicznych, badań, odkrywek, itp.2) Realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzyskanej decyzji pozwolenie na budowę, tj. przebudowa Ośrodka Zdrowia w Markowej, w tym m.in.:a) Wykonanie robót konstrukcyjnych (w tym ściany, otwory okienne i drzwiowe),b) Przebudowa wejścia do budynku wraz z wymianą drzwi zewnętrznych,c) Przebudowa (lub remont) pochylni dla niepełnosprawnych.3) Wykonanie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej na bazie projektu budowlanego i wykonawczego, przeprowadzeniu badań, prób koniecznych do oceny jakości robót oraz innych dokumentów przewidzianych przepisami ustawy Prawo Budowlane i innych przepisów szczegółowych, uzyskanie prawomocnej decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu przez PINB w Łańcucie, zgodnie z art. 54, 56 i 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.).4) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego (w tym właściwych organów i instytucji tj. PINB, SANEPID, służby konserwatora zabytków, służby ochrony pożarowej – w zakresie w jakim będzie wymagane).Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w treści załączników nr 11 do SWZ:1) Program Funkcjonalno–Użytkowy,2) Koncepcja zagospodarowania pomieszczeń,3) Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności techniczne lub zawodowe:a) Doświadczenie:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej, odpowiadającymi wartością min. 150.000,00b) Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:- 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako Kierownik budowy oraz posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na co najmniej jednej (1) zakończonej inwestycji, której przedmiotem była budowa, przebudowa, rozbudowa, remont budynku użyteczności publicznej o wartości robót co najmniej 150.000,00 PLN brutto,Wskazana przez Wykonawca osoba posiadającą wymagane wyżej uprawnienia budowlane przewidziana będzie na stanowisko kierownika budowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku PSONI Koło w Jarosławiu przy ul. Zamkowej 3C w Jarosławiu
Dodano: 2024-05-17 - Budowa żłobko-przedszkola w miejscowości Chwałowice
Dodano: 2024-05-15 - Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
Dodano: 2024-05-14 - „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza”
Dodano: 2024-05-14 - Remont części pomieszczeń na poziomie +1, +2 i +4 oraz remont poszycia dachowego na budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
Dodano: 2024-05-14 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA UTWORZENIU LABORATORIUM SIECI 5G W BUDYNKU PANS W KROŚNIE PRZY UL. WYSPIAŃSKIEGO 20
Dodano: 2024-05-14 - Zespół Szkół Architektoniczno-Budowlanych, ul. P. Skargi 3 – modernizacja budynku
Dodano: 2024-05-14 - Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
Dodano: 2024-05-13 - Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zagórz
Dodano: 2024-05-13 - Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Pysznica na dz. o nr ewid. 2483, 2507 Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Jastkowice na dz. o nr ewid. 3224/2
Dodano: 2024-05-09