Przetargi.pl
Przebudowa odcinków ulic w Gródku: ul. Rzemieślniczej w ciągu drogi gminnej Nr 105065B i ul. Białostockiej w ciągu drogi powiatowej Nr 1448B.

Gmina Gródek ogłasza przetarg

  • Adres: 16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7180664 , fax. 085 7180684
  • Data zamieszczenia: 2012-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gródek
    ul. A. i G. Chodkiewiczów 2 2
    16-040 Gródek, woj. podlaskie
    tel. 085 7180664, fax. 085 7180684
    REGON: 05065930300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinków ulic w Gródku: ul. Rzemieślniczej w ciągu drogi gminnej Nr 105065B i ul. Białostockiej w ciągu drogi powiatowej Nr 1448B.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ DROGOWA UL. BIAŁOSTOCKA: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg z przeniesieniem punktów osnowy geodezyjnej w ilości 1,04 km; 2. Rozebranie nawierzchni z betonu, gr. nawiezrchni 15 cm w ilości 20,7 m2; 3. Rozebranie nawierzchni z brukowca, gr. brukowca 16-20 cm, w ilości 7574 m2; 4. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (trylinki), gr. 12 cm, spoiny wypełnione piaskiem w ilości 434 m2; 5. Rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm, ułożonych na podsypce piaskowej w ilości 266 m2; 6. Rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 50x50x7 cm, ułożonych na podsypce piaskowej w ilości 1790 m2; 7. Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, ułozonej na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 303 m2; 8. Rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 1794 m; 9. Rozebranie obrzeży betonowych w ilości 1130 m; 10. Rozebranie ław podkrawężnikowych z betonu w ilości 89,7 m3; 11. Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie z transportem urobku na nasyp wraz z zagęszczeniem gruntów w nasypie i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą w ilości 2560 m3; 12. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut wykonane ręcznie z wbudowaniem ziemi w nasyp, wraz z zagęszczeniem i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą w ilości 34 m3; 13. Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, nadbudowa wykonana betonem w ilości 25 szt; 14. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych, nadbudowa wykonana betonem w ilości 17 szt; 15. Regulacja pionowa studzienek telefonicznych, nadbudowa wykonana betonem w ilości 9 szt; 16. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane ręcznie w ilości 2895 m2; 17. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w ilości 8158 m2; 18. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna, gr. warstwy 20 cm w ilości 7515 m2; 19. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna, gr. warstwy 15 cm w ilości 643 m2; 20. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna, gr. warstwy 15 cm w ilości 662 m2; 21. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna, gr. warstwy 10 cm w ilości 1264,5 m2; 22. Wykonanie podbudowy z przekruszonego betonu i kamienia, warstwa górna gr. warstwy 20 cm w ilości 6250 m2; 23. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego, gr warstwy 9 cm w ilości 7489 m2; 24. Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 7475 m2; 25. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, AC 11 S, warstwa ścieralna, grubość w-wy 5 cm w ilości 7351 m2; 26. Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, śr. gr. 4 cm w ilości 7577 m2; 27. Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, śr. gr. 5 cm w ilości 7574 m2; 28. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem w ilości 31 m2; 29. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej koloru ceglastego o gr. 8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem w ilości 662 m2; 30. Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, malowane mechanicznie w ilości 88 m2; 31. Ustawienie słupków z rur stalowych fi 70 mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 9 szt; 32. Przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typ A (trójkątny o boku 900 mm), folia odblaskowa II generacji w ilości 1 szt; 33. Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych typ D (kwadratowych 600x600), folia odblaskowa II generacji w ilości 12 szt; 34. USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH O WYM. 20x30 CM NA ŁAWIE BETONOWEJ w ilości 1838 m 35. WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ, GR. 6 CM, szarej w ilości 2125 m2; 36. WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ, GR. 6 CM, koloru ceglastego w ilości 39 m2; 37. USTAWIENIE OBRZEŻY BETONOWYCH O WYM. 20X6 CM w ilości 1512 m; 38. USTAWIENIE OBRZEŻY BETONOWYCH O WYM. 30X8 CM w ilości 386 m. KANALIZACJA DESZCZOWA UL. BIAŁOSTOCKA: 1. Rozebranie przepustu z rur betonowych śr. 60 cm w ilości 11 m; 2. Demontaż rurociągu betonowego o śr. 200 mm w ilości 16,7 m; 3. Rozebranie ścianek czołowych przepustów w ilości 0,84 m3; 4. Demontaż studzienek ściekowych w ilości 11 kpl.; 5. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 50 cm w ilości 170 m; 6. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 45 cm w ilości 176 m 7. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 40 cm w ilości 412 m 8. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 31,5 cm w ilości 547 m 9. Wykonanie przykanalików z rur PP o śr. 20 cm w ilości 243 m; 10. Wykonanie studni rewizyjnych o śr. 1,2m w ilości 32 szt.; 11. Wykonanie studni rewizyjnych o śr. 1,5m w ilości 1 szt.; 12. Wykonanie studzienek ściekowych w ilości 60 szt.; 13. Wylot kanału w ilości 2,07 m3; 14. Osadnik wirowy typ V2 B1-9 w ilości 1 szt.; 15. Ocieplenie wodociągu żużlem lub keramzytem w ilości 17 m; 16. Montaż rur osłonowych Arot w ilości 12 m; 17. Montaż i demontaż podwieszeń kabli w ilości 14 kpl.; 18. Montaż i demontaż podwieszeń rurociągów w ilości 26 kpl. CZĘŚĆ DROGOWA UL. RZEMIEŚLNICZA: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg z przeniesieniem punktów osnowy geodezyjnej w ilości 1,1 km; 2. Rozebranie nawierzchni z mas minerlano-bitumicznych gr. 6 cm w ilości 2204 m2; 3. Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie z transportem urobku na odkład w ilości 765 m3; 4. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane ręcznie w ilości 6110 m2; 5. Podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa dolna gr. 20 cm w ilości 3300 m2; 6. Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym w ilości 518 t; 7. Oczyszczenie mechaniczne podbudowy w ilości 6221 m2; 8. Skropienie asfaltem podbudowy w ilości 6221 m2; 9. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, AC 11 S, warstwa ścieralna, grubość w-wy 5 cm w ilości 6876 m2; 10. Zjazdy żwirowe, gr. 20 cm w ilości 359 n2; 11. Pobocza żwirowe, gr. 12 cm w ilości 2452 m2; 12. Założenie rur osłonowych dwudzielnych śr. 110 mm na istniejące kable telekomunikacyjne w ilości 44 m; 13. Założenie rur osłonowych dwudzielnych typu AROT A110 PS na istniejące kable energetyczne w ilości 57 m; 14. Renowacja i oczyszczenie rowów przydrożnych w ilości 2204 m. Oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona Wykonawca robót. Gruz z rozbiórek Wykonawca zadania zabezpieczy we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324518
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 33 000,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych). W zależności od wyboru Oferenta, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy Białystok O/Gródek 45 8060 0004 0390 0127 2000 0040. Wadium uznaje się za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie zamawiającego przed upływem terminu złożenia ofert; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do zamawiającego wraz z ofertą umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz ofert, z zaznaczeniem (Oryginał wadium przetargowego) w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć jako dokument do oferty. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy , lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach