Przetargi.pl
Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1668 O oraz skrzyzowania dróg Nr 1658 O i Nr 1654 O w ramach zadania pn."Przebudowa dróg powiatowych Nr 1668 O, 1653 O oraz 1654 O"

Starostwo Powiatowe w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 085 065 , fax. 774 085 065
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nysie
    Piastowska 33
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 774 085 065, fax. 774 085 065
    REGON: 53141222000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1668 O oraz skrzyzowania dróg Nr 1658 O i Nr 1654 O w ramach zadania pn."Przebudowa dróg powiatowych Nr 1668 O, 1653 O oraz 1654 O"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest: wykonanie przebudowy odcinka drogi powiatowej Nr 1668 O oraz skrzyżowania dróg Nr 1658 O i Nr 1654 O w ramach zadania pn. „Przebudowa dróg powiatowych Nr 1668 O, 1653 O oraz 1654 O (Głębinów – Grądy)” Planowane zadanie polega na: 1) wykonaniu przebudowy odcinka drogi powiatowej z uwzględnieniem konstrukcji jezdni ( poszerzenie wraz z nowym pakietem warstw bitumicznych o właściwym spadku poprzecznym i podłużnym), 2) wykonaniu odcinka ciągu pieszo-rowerowego ( na drodze powiatowej Nr 1668 O od miejscowości Głębinów do węzła- ronda w miejscu połączenia z obwodnicą Nysy) o nawierzchni bitumicznej , 3) wykonaniu wzmocnienia poboczy gruntowych warstwą z destruktu bitumicznego oraz mieszanki kruszywa kamiennego, 4) wykonaniu zjazdów o nawierzchni bitumicznej, 5) wykonaniu drenażu wgłębnego, 6) przebudowie skrzyżowania zwykłego na rondo (miejscowości Grądy), 7) wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego, Klasa dróg „Z” Kategoria ruchu: KR-3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Projekt techniczny, 3) Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 4) Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w przedłożonym przedmiarze robót ( poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). W zakresie Wykonawcy jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( w 4-ch egzemplarzach). Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót ), I inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 5 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) Wykonawca otrzyma zatwierdzony projekt organizacji ruchu i zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, 4) Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 1668 O, 1653 O oraz 1654 O realizowana będzie w oparciu o Zezwolenie na Realizację Inwestycji Drogowej „ZRID” (nr 1/17 z dnia 14.09.2017r.) oraz zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robot budowlanych. 5) Wykonawca opracuje harmonogram robót, 6) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie w/w przebudowy dróg powiatowych odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2016r.poz. 1987), 7) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 8) Przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową dróg powiatowych Nr 1668 O, 1653 O oraz 1654 O Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem, Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby realizacja usługi dostosowana była do potrzeb wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: § 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 PLN. § 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. § 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Otmuchowie nr 26 8872 1026 0031 4947 2000 0360 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych prze podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240), § 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. § 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. § 6. Zamawiający zwraca wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust.4a 1a) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oferta, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane, potwierdzenie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach