Przetargi.pl
Przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej Nr 119204R Jureczkowa na długości 220 mb od km 0+ 000 – 0+ 220

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2016-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej Nr 119204R Jureczkowa na długości 220 mb od km 0+ 000 – 0+ 220
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m. in.: 1) Wykonanie podbudowy z tłucznia sort. 25-60 mm grubości w-wy 20 cm (13 cm dolna w-wa + 7 cm w-wa górna) z jednokrotnym utrwaleniem emulsją asfaltową – 682,0 m2 2) Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni grub. w-wy 4 cm po zagęszczeniu z mieszanki mineralno – bitumicznej asfaltowej grysowej na gorąco Standard I jak dla kategorii ruchu KR 3-6 na szerokości 3,0-4,0 m i długości 220 mb – 682,0 m2 3) Wykonanie jak w poz.2, lecz warstwy ścieralnej nawierzchni grub. 4 cm – 682,0 m2 4) Dosypanie obustronnych poboczy w-wą grub.28 cm po zagęszczeniu z tłucznia sort. 25 – 40 mm wraz z jednokrotnym zamknięciem emulsją asfaltową i zagęszczeniem walcem wibracyjnym na szerokości 2 x 0,75 m na długości 220,0 mb – 330,0 m2 5) Wymiana zniszczonych rur pod zjazdami na nowe HDPE fi 50cm – 18,0 mb 6) Wykonanie ścianek betonowych skośnych na wlocie i wylocie rurociągów – 6,0 szt 7) Wykonanie nawierzchni 8 szt zjazdów o konstrukcji jak jezdnia – 20 cm tłucznia+1 x emulsja + nawierzchnia asfaltowa grub. 8cm – 146,50 m2 8) Oczyszczenie zamulonych obustronnych rowów – wykop koparką w gr. kat. IV z odwozem urobku samochodami na odl. 1 km z obrobieniem skarp na czysto przy ilości wykopu 1,00 m3/1 mb rowu – 223,0 m2 9) Ustawienie znaków drogowych A-7 – 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ – przedmiar robót 1. Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót, komplet atestów, certyfikatów i aprobat technicznych na wbudowane materiały budowlane, końcowy protokół odbioru, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz wszystkie niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania. 2. Przywrócenia przyległego do terenu budowy terenu do stanu poprzedzającego rozpoczęcie robót budowalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych). 11.B Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 11.C Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nr 93 8621 0007 2001 0012 3347 0003 Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych tytułem: „Wadium: Przebudowa drogi Jureczkowa 220 mb”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. 11.D Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) lub oryginał innej formy wniesienia wadium załączony do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach