Przetargi.pl
Przebudowa obiektu popegeerowskiego wraz z zagospodarowaniem przyległego otoczenia dla likwidacji istotnych problemów społecznych mieszkańców Gminy Radzionków – ETAP I

Gmina Radzionków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, Męczenników Oświęcimia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 289 07 27
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzionków
    Męczenników Oświęcimia 42
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 32 289 07 27
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radzionkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa obiektu popegeerowskiego wraz z zagospodarowaniem przyległego otoczenia dla likwidacji istotnych problemów społecznych mieszkańców Gminy Radzionków – ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu miejskiego wraz z mała architekturą w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach realizacji projektu pn.: Przebudowa obiektu popegeerowskiego wraz z zagospodarowaniem przyległego otoczenia dla likwidacji istotnych problemów społecznych mieszkańców Gminy Radzionków – ETAP I. W ramach zamówienia do wykonawcy należy wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie właściwej decyzji administracyjnej pozwalającej na realizację zadania oraz wykonanie robót budowlanych mających na celu zagospodarowanie terenu po byłym PGR przy ulicy Knosały w Radzionkowie na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu po byłym PGR – z uwzględnieniem lokalizacji sceny/estrady, obszaru zielonego, elementów małej architektury, terenu utwardzonego, oczka wodnego/fontanny, oświetlenia terenu, odwodnienia terenu – na podstawie koncepcji z 2010 roku bez budynków, stanowiącej materiał poglądowy (wg pkt. 1.4.2. „Opis stanu docelowego – PFU z maja 2017 roku). 2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie wystarczającym do realizacji inwestycji i uzyskania właściwej decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej; 3. Uzyskanie wymaganych odrębnymi przepisami pozwoleń, opinii, uzgodnień, zgłoszeń, warunków technicznych przyłączenia do sieci, warunków technicznych przebudowy, warunków technicznych usunięcia kolizji, pozwolenia na wycinkę drzew i krzewów, uzgodnienia z ZDP w Tarnowskich Górach itp., oraz inne niezbędne, konieczne opracowania, aby w całości zrealizować przedsięwzięcie. 4. Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 5. Docelowy projekt organizacji ruchu. 6. Wykonanie robót budowlanych. 7. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań. 8. Nadzory branżowe. 9. Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami dopuszczenia wyrobów do obrotu i innymi niezbędnym do uzyskania decyzji na użytkowanie. 10. Naniesienie nowopowstałych obiektów na zasoby kartograficzne. 11. Utylizacja materiałów z rozbiórki. Zamawiający mając na uwadze zakres robót, wymaga od Wykonawcy, aby tam gdzie wymaga tego przedmiot zamówienia, uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych (zaprojektowany tak aby plac nie posiadał barier architektonicznych) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Program Funkcjonalno - Użytkowy wraz z uzupełnieniem stanowiącym załącznik nr 1a Zamawiający sugeruje, aby Wykonawcy odbyli wizję lokalną w celu potwierdzenia istniejącego stanu oraz informacji zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz jego uzupełnieniu, a także uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 120 000,00 zł 2.Wadium musi być wniesione się przed upływem terminu składania ofert tj. 08.03.2018 o godzinie 10:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1. Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ 2. Kopie polisy lub innego dokumentu, który potwierdza, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na kwotę minimum wartości kontraktu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach