Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ulicy Polnej wraz z odwodnieniem w Międzychodzie

Gmina Międzychód ogłasza przetarg

  • Adres: 64400 Międzychód, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 957 488 100 , fax. 957 488 134
  • Data zamieszczenia: 2018-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzychód
    ul. Piłsudskiego 2
    64400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 957 488 100, fax. 957 488 134
    REGON: 52459400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzychod.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ulicy Polnej wraz z odwodnieniem w Międzychodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą: Przebudowa nawierzchni ulicy Polnej wraz z odwodnieniem w Międzychodzie. Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: A Roboty drogowe a) roboty przygotowawcze – odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej, usunięcie drzew i krzewów wraz z transportem dłużyc, karpiny i gałęzi, zdjęcie warstwy humusu, roboty ziemne wykonywane koparkami, z transportem urobku na odległość do 10 km samochodami samowyładowczymi w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach, rozbiórka elementów dróg i ulic (m. in. rozebranie nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych oraz wywiezienie płyt żelbetowych, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych z trylinki, rozebranie krawężników betonowych i ław pod krawężniki przy ławie z betonu, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki), przebudowa kablowych linii energetycznych (m. in. ręczne kopanie rowów dla kabli w gruncie kat. I-II, podłoża z materiałów sypkich pod kanały i obiekty, rurociągi z rur dwudzielnych przy średnicy zewnętrznej rur 110 mm, ręczne zasypywanie rowów dla kabli w gruncie kat. I-II), regulacja pionowa: studzienek telefonicznych, zaworów wodociągowych, zaworów gazowych i włazów kanałowych, b) roboty ziemne – wykonanie wykopów w gruncie kat.III z transportem urobku, wykonanie nasypów o wysokości do 3,0m spycharkami, z zagęszczeniem nasypu, c) podbudowy – koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem z pielęgnacją, podbudowy z chudego betonu z pielęgnacją, d) nawierzchnie – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm – szarej na podsypce cementowo-piaskowej, e) roboty wykończeniowe – umocnienie skarp, rowów i ścieków (plantowanie powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie, humusowanie i obsianie skarp), f) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu – oznakowanie poziome (strzałki i inne symbole), oznakowanie pionowe, organizacja ruchu na czas robót, g) elementy ulic – krawężniki betonowe: wystające na podsypce cementowo-piaskowej oraz wtopione na podsypce cementowo-piaskowej, ławy pod krawężniki: betonowe z oporem, betonowe obrzeża chodnikowe 30x8 cm –, ławy pod obrzeża betonowe z oporem. B Roboty kanalizacyjne a) roboty ziemne: - roboty pomiarowe, - wykopy ręczne liniowe o ścianach pionowych głębokości do 3,0 m, z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym, - wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami przedsiębiernymi, - pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych wraz z rozbiórką, - podłoża z materiałów sypkich pod kanały i obiekty o grubości 20 cm – podsypka, - podłoża z materiałów sypkich pod kanały i obiekty o grubości 20 cm – obsypka, - dowiezienie podsypki i obsypki koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 10 km, - przemieszczanie mas ziemnych uprzednio odspojnionych na odległość do 10 m, przy zasypywaniu wykopów spycharkami gąsienicowymi, - zagęszczenie uprzednio rozplantowanego warstwami gruntu w nasypie ubijakami mechanicznymi. b) roboty montażowe: - kanały z rur kanalizacyjnych PCW łączonych na wcisk /rury łącznie z uszczelką/ o średnicy zewnętrznej 200mm, - kanały z rur kanalizacyjnych PCW łączonych na wcisk /rury łącznie z uszczelką/ o średnicy zewnętrznej 315mm, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych, w gotowym wykopie, przy średnicy kręgów 1200 mm i głębokości studni 3,0 m, - studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementów, o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu. C Oświetlenie uliczne a) oświetlenie drogowe: - wykopy ręczne wraz z zasypaniem dla słupów oświetleniowych, - ręczne stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym o wysokości 8m z pojedynczym wysięgnikiem łukowym WŁ 1m i podstawą betonową B-70, - ręczne stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym o wysokości 9m z pojedynczym wysięgnikiem łukowym WŁ 1m i podstawą betonową B-70, - montaż na zamontowanym wysięgniku opraw do lamp (w tym: 62W oraz 56W), - ręczne kopanie rowów dla kabli w gruncie kat. III, -nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4 m: podsypka oraz przykrycie kabla, - ręczne układanie w rowach kablowych, kabli wielożylnych o masie: ponad 0,5 do 1,0 kg/m, z przykryciem folią, kabel typu YAKY 4x35mm, -ręczne zasypywanie rowów dla kabli, - wciąganie przewodów z udziałem podnośnika samochodowego: w słup lub rury osłonowe, kabel typu YDY 4x2,5 mm, -układanie w wykopie rur ochronnych z PCW, - montaż złącza TB-1, -mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych, - montaż końcówek, przez zaciskanie, na żyłach o przekroju 16-50 mm2, - badania i pomiary instalacji uziemienia ochronnego lub roboczego – pierwszy pomiar, - badanie linii kablowej niskiego napięcia – kabel 4-żyłowy, - przywóz piasku samochodami samowyładowczymi z odległości do 14 km, z załadowaniem i wyładowaniem, - wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, z załadowaniem i wyładowaniem gruntu kat. III. Przewidywany zakres robót do wykonania określają: opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekty budowlane stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo w dokumentacji projektowej. 4. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne' zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332). 6. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. 7. Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w następujący sposób: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 i nr 3 oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy partner z osobna, - podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej winien spełnić jeden z konsorcjantów lub łącznie cały ten podmiot. - wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 8. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a.)Wykonawca zobowiązany jest na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zatrudnić na podstawie umowy o pracę minimum czterech pracowników łącznie do wykonywania wszelkich prac fizycznych w branżach: drogowej, sanitarnej i elektrycznej, związanych bezpośrednio z wykonaniem przedmiotu zamówienia, ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zmianami). b.)Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób zgodnie z poniższymi zasadami: - w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, we wskazanym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane pod lit. a) powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: * przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowaną kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zawierać jedynie: imię i nazwisko osoby, która będzie świadczyć czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. - nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę; - za niewypełnienie obowiązku zatrudniania pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w §7 ust. 1 lit. b) tiret 5 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25 000 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 95 1020 4027 0000 1802 1219 3944, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz: a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik 1 do SIWZ, c) tabelaryczne zestawienie kosztów budowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ oraz przedmiarów robót – kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w tym postępowaniu – wynagrodzenie ryczałtowe. d) oryginał gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych zabezpieczenia zapłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach