Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych

Gmina Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37600 Lubaczów, ul. Jasna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 632 16 84 , fax. 017 717 36 55
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubaczów
    ul. Jasna 1
    37600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 632 16 84, fax. 017 717 36 55
    REGON: 65090065400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni dróg i placów gminnych – kostka brukowa, z podziałem na następujące zadania: 1) Zadanie Nr 1 – Przebudowa nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach: Basznia Górna, Borowa Góra, Młodów, Załuże: a) PRZEBUDOWA NAWIERZCHI DROGI GMINNEJ NR 132514R BASZNIA GÓRNA SKLEP W KIERUNKU ŚWIETLICYW MIEJSCOWOŚCI BASZNIA GÓRNA, KM 0 + 000 – KM 0 + 181, b) PRZEBUDOWA NAWIERZCHI DROGI WEWNĘTRZNEJ DO PANA GUDZA, BEREŻAŃSKIEGO I WĘGRZYNA W MIEJSCOWOŚCI BOROWA GÓRA, KM 0 + 000 – KM 0 + 267, c) PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 132556R MŁODÓW UL. WODNA, KM 0 + 000 – KM 0 + 170 d) PRZEBUDOWA NAWIERZCHI DROGI WEWNĘTRZNEJ DO PANA KRYGOWSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI ZAŁUŻE, KM 0 + 000 – KM 0 + 085, 2) Zadanie Nr 2 – Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Dąbrowa, Opaka, Hurcze, Lisie Jamy, Krowica Hołodowska, Budomierz: a) PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 105126R DĄBROWA - KRAUSY, KM 0 + 260 – KM 0 + 460, b) PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 132566R DROGA OPAKA OBWODNICA ZA STARĄ SZKOŁĄ, KM 0 + 150 – KM 0 + 205, c) PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 132518R HURCZE OBWODNICA DO PANA ŁAZARA, KM 0 + 000 – KM 0 + 170, d) PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 132530R LISIE JAMY UL. NADRZECZNA, KM 0 + 022 – KM 0 + 145, KM 0 + 220 – KM 0 + 385, e) PRZEBUDOWA NAWIERZCHI DROGI GMINNEJ NR 132537R OBOK PANI HOJDAK W HOŁODÓWCE, KM 0 + 000 – KM 0 + 265, f) PRZEBUDOWA NAWIERZCHI DROGI GMINNEJ NR 132513R OBOK PANA PIWODY W MIEJSCOWOŚCI BUDOMIERZ, KM 0 + 000 – KM 0 + 094, 3) Zadanie Nr 3 - Przebudowa nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach: Basznia Dolna, Basznia Górna, Krowica Hołodowska: a) PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI WEWNĘTRZNEJ DROGA PRZED OSIEDLEM MIESZKANIOWYM W MIEJSCOWOSCI BASZNIA DOLNA, KM 0 + 000 – KM 0 + 104, b) PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI WEWNĘTRZNEJ BASZNIA GÓRNA – MALCE OD KRYŻA W KIERUNKU PANA POWROŹNIKA, KM 0 + 000 – KM 0 + 256, c) PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 105104R BASZNIA DOLNA – PIASKI – PKP, KM 2 + 734 – KM 2 + 804. d) PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 105121R KROWICA HOŁODOWSKA – MIELNIKI, KM 0 + 023 – KM 0 + 114.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1) Zadanie Nr 1 - Przebudowa nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach: Basznia Górna, Borowa Góra, Młodów, Załuże - 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2) Zadanie Nr 2 - Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Dąbrowa, Opaka, Hurcze, Lisie Jamy, Krowica Hołodowska, Budomierz – 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 3) Zadanie Nr 3 - Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Basznia Dolna, Basznia Górna, Krowica Hołodowska - 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 4) Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 2 oraz Zadanie Nr 3 łącznie – 12.00o zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone: w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Nr: 70 9101 0003 2001 0007 1954 0004 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe na zadanie „wpisać nazwę niniejszego postępowania”. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wnoszone w pozostałych formach: do depozytu w Kasie Urzędu Gminy Lubaczów, przy czym musi to nastąpić przed upływem terminu składania ofert, a do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwa i adres Zamawiającego - Gmina Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów 2) określenie przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) termin ważności. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pie¬niędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach