Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni chodników na ul. Braniborskiej.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2015-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni chodników na ul. Braniborskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. Przebudowa nawierzchni chodników na ul. Braniborskiej, która obejmuje m.in.: 7.1. roboty pomiarowe (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej); 7.2. roboty rozbiórkowe (rozebranie krawężników betonowych, rozebranie ław betonowych, rozebranie obrzeży trawnikowych, rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych, rozebranie nawierzchni zjazdu z kostki brukowej betonowej, rozebranie nawierzchni zjazdu z trylinki, rozebranie nawierzchni zjazdu z kostki kamiennej, rozebranie nawierzchni zjazdu z asfaltu); 7.3. wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3-5 cm, spoiny wypełnione piaskiem, 7.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 7.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi remontowymi oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) zawartą w załączniku nr 10 do SIWZ; 7.6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach