Przetargi.pl
Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa wraz z modernizacją energetyczną budynku Zespołu Szkół w Kalinówce, gm. Głusk oraz budową sali sportowej

Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
    ul. Rynek 1
    20-388 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
    REGON: 431019980
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugglusk.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa wraz z modernizacją energetyczną budynku Zespołu Szkół w Kalinówce, gm. Głusk oraz budową sali sportowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące przebudowy, nadbudowy i rozbudowy wraz z modernizacją energetyczną budynku Zespołu Szkół w Kalinówce, gm. Głusk oraz budową sali sportowej na działkach o nr ew. 239/2, 240, 241/3, 241/4, 241/6. 2. Zakres robót ww. przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie opisanych poniżej zadań. Zadanie I – dobudowa budynku dydaktycznego w technologii budownictwa pasywnego (standard NF15) oraz modernizacja źródła ciepła w istniejącym budynku Zespołu Szkół, które obejmuje między innymi:  wykonanie budynku o trzech kondygnacjach nadziemnych z piwnicą. W części piwnicznej przewidziano szatnie oraz pomieszczenia techniczne. Na kondygnacji parteru, I piętra oraz II piętra przewidziano sale dydaktyczne wraz z niezbędnym zapleczem sanitarnym. Zaprojektowana powierzchnia zabudowy wynosi 650,40 m2, całkowita pow. użytkowa 2 305,82 m2, kubatura 12 057,00 m3, wysokość całkowita 18,32 m,  wykonanie zewnętrznych i wewnętrznych instalacji wod.-kan., c.o., elektrycznych, monitoringu,  wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z klimatyzacją,  wykonanie instalacji pompy ciepła z gruntowym wymiennikiem ciepła. Dolne źródło pompy ciepła zaprojektowano jako wymiennik gruntowy w postaci odwiertów pionowych głębinowych (przewidziano 30 szt. o głębokości do 99m) z wpuszczonymi sondami z rur HDPE wraz z rurociągami doprowadzającymi, studzienkami rozdzielczymi i studzienkami rozdzielczymi i studzienką zbiorczą,  wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kW – 120 modułów PV o jednostkowej mocy nie mniejszej niż 250 W, umiejscowionych na dachu projektowanej dobudowy budynku Zespołu Szkół,  w ramach modernizacji energetycznej istniejącego obiektu szkolnego wykonanie instalacji pompy ciepła powietrze/woda, wspomagającej ogrzewanie ciepłej wody użytkowej. Urządzenie o mocy 10 – 12 kW przeznaczone do montażu zewnętrznego – trwała obudowa ze stali nierdzewnej o wymiarach nie przekraczających szer./gł.: 900 mm, wys. 1200 mm  montaż przy ścianie zewnętrznej najstarszej części szkoły od strony parkingu. Woda do budynku doprowadzona będzie istniejącym przyłączem wodociągowym, ścieki odprowadzane będą zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej do istniejącego zbiornika bezodpływowego. Zasilenie budynku przyłączem energetycznym wspomaganym instalacją fotowoltaiczną, przeznaczoną na uzyskanie energii na potrzeby obiektu szkolnego. Ogrzewanie i ciepła woda użytkowa w budynku poprzez pompy ciepła z gruntowym wymiennikiem ciepła. Dostęp do budynku zapewniono przez dwa wejścia główne bezpośrednio z poziomu terenu oraz poprzez wejście poniżej poziomu terenu – do pomieszczenia technicznego w piwnicy. Komunikacja wewnątrz budynku poprzez układ korytarzy oraz klatkę schodową ogólnie dostępną wraz z windą obsługującą wszystkie trzy kondygnacje obiektu. Zadanie II – nadbudowa istniejącego obiektu, które obejmuje między innymi:  demontaż istniejącej konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem,  nadbudowę jednej kondygnacji w najmłodszej części budynku dydaktycznego Zespołu Szkół w Kalinówce, zaprojektowanej w technologii tradycyjnej (ściany zewnętrzne murowane z bloczków z betonu komórkowego, wzmocnione wieńcem żelbetowym i ocieplone styropianem grubości 20 cm). Projektowana powierzchnia użytkowa nadbudowy – 253,58 m2,  wykonanie konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem po dobudowie ścian, z wykorzystaniem zdemontowanych elementów konstrukcji istniejącej,  rozbudowę instalacji wewnętrznych: wod.-kan., c.o., elektrycznych, monitoringu, niezbędnych dla powyższego zakresu inwestycji,  wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kW – 40 modułów PV o jednostkowej mocy nie mniejszej niż 250 W, umiejscowionych na dachu projektowanej nadbudowy budynku szkoły,  malowanie całej elewacji nadbudowanego skrzydła wraz z jej naprawą. Woda do budynku doprowadzona jest istniejącym przyłączem wodociągowym, ścieki sanitarne odprowadzane są zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej do istniejącego szamba w dobrym stanie technicznym, energia elektryczna doprowadzona do budynku przyłączem kablowym. Ogrzewanie budynku z istniejącej kotłowni gazowej. Podstawowe zasilenie budynku stanowi istniejące przyłącze energetyczne, wspomagane instalacją fotowoltaiczną, przeznaczoną na uzyskanie energii na potrzeby obiektu szkolnego. Komunikacja wewnątrz budynku poprzez układ korytarzy oraz klatkę schodową ogólnie dostępną, natomiast poruszanie się po schodach osobom niepełnosprawnym ułatwi specjalny schodołaz (łazik), niezależnie od windy projektowanej w ramach rozbudowy szkoły. Zadanie III – przebudowa istniejącego obiektu, które obejmuje między innymi:  przebudowę klatki schodowej od głównego wejścia szkoły w celu dostosowania do aktualnych przepisów ppoż.(wraz z wykonaniem systemu oddymiającego) oraz wykonanie od strony wschodniej przy w/w wejściu głównym do budynku wiatrołapu w systemowej zabudowie aluminiowej,  przebudowę na parterze szkoły pomieszczeń kuchni i stołówki, wydzielenie pokoju spotkań z rodzicami, pokoju nauczycielskiego i gabinetu dyrektora,  przebudowę i remont sanitariatów na parterze szkoły,  przebudowę pomieszczeń na I piętrze szkoły m.in. na cele gabinetu pielęgniarki, gabinetu reedukacji i logopedii, biblioteki multimedialnej, sklepiku szkolnego,  dostawę i montaż klimatyzatora oraz sceny z kotarami w sali rekreacyjnej na I piętrze szkoły,  przebudowę instalacji wod.-kan. i elektr. niezbędnych dla powyższego zadania  cyklinowanie i lakierowanie podłóg,  roboty malarskie. Zadanie IV – budowa sali sportowej w technologii budownictwa pasywnego (standard NF15), które obejmuje między innymi:  wykonanie sali sportowej jako budynku o dwóch kondygnacjach nadziemnych. Na kondygnacji parteru przewidziano salę gimnastyczną z polem gry o wymiarach 12 m x 24 m oraz trybunami (90 miejsc siedzących w 3 rzędach), magazyn na sprzęt sportowy, pokój trenera oraz szatnie i łazienki damskie i męskie. Na I piętrze przewidziano siłownię, salę do gimnastyki korekcyjnej oraz salę do rekreacji. Uzupełnienie stanowi widokowa antresola. Zaprojektowana powierzchnia zabudowy wynosi 732,56 m2 , całkowita powierzchnia użytkowa 876,31 m2, kubatura 6 937,34 m3, wysokość całkowita 10,78 m.  wykonanie zewnętrznych i wewnętrznych instalacji wod.-kan. (w tym przyłącza wodoc.), c.o., elektrycznych, monitoringu.  przebudowa złącza energetycznego i układu pomiarowego.  przebudowa zbiornika bezodpływowego.  wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła.  wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 22,5 kW – 90 modułów PV o jednostkowej mocy nie mniejszej niż 250 W, umiejscowionych na dachu projektowanej sali sportowej. Ogrzewanie i ciepła woda użytkowa w budynku będą realizowane poprzez pompy ciepła z gruntowym wymiennikiem ciepła, wykonanymi w ramach Zadania I. UWAGA: Standard energetyczny budynku NF15 oznacza, że wskaźnik zapotrzebowania na energię użytkową do ogrzewania i wentylacji tego budynku utrzymany jest na poziomie nieprzekraczającym 15 kWh/ m2rok. 4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wraz z warunkami technicznymi wykonania robót zawierają załączniki do SIWZ, tj. dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający jednocześnie informuje, że przedmiary robót dołączone do opisu przedmiotu zamówienia stanowią jedynie materiał pomocniczy. W ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, a także ogólnie rozumianej sztuki budowlanej. Zamawiający informuje, że przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniem jej ceny zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu budowy w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i wartości robót stanowią ryzyko wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 4. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach . 6. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wpłacone gotówką w kasie np. banku zostanie potraktowane jako wniesione w sposób nieprawidłowy. Oferta wykonawcy, który wniósł wadium w sposób nieprawidłowy podlega odrzuceniu. 8. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. Uwaga: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U. z 2016 r. poz. 1988 ze zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek zamawiającego upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które ma złożyć każdy wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: 1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w ust.1 pkt 1), ust. 2 pkt 1), ust. 3 pkt 1 oraz ust. 4 Rozdziału X SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2), 4) i w ust. 3 pkt 2), 3), 4), 5), 6) Rozdziału X SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Poza dokumentami wymienionymi powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Poleganie na potencjale innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp : W stosunku do w/w podmiotów Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) dokumentu wymienionego w ust. 3 pkt 1) Rozdziału X SIWZ 2) oświadczenia, z którego ma jednoznacznie i bezspornie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia . Treść zobowiązania powinna wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane (wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ). Uwaga: 1) Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się za zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) Rozdz. X SIWZ. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach