Przetargi.pl
Przebudowa muru ogrodzeniowego oraz muru oporowego w ramach zadania pn. Modernizacja muru ogrodzeniowego przy ul. 3-go Maja 15

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
  • Data zamieszczenia: 2013-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
    Rynek 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8754636, fax. 017 8754634
    REGON: 00065061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.pl; bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa muru ogrodzeniowego oraz muru oporowego w ramach zadania pn. Modernizacja muru ogrodzeniowego przy ul. 3-go Maja 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa muru ogrodzeniowego oraz muru oporowego, w konstrukcji ceglano- -kamiennej z elementami żelbetowymi monolitycznymi, zlokalizowanych na działkach o nr ewid. 1159/3, 1163/1, 1165/2 obr. 207 przebiegającym wzdłuż ulic: R. Alsa, J. Słowackiego i F. Dymnickiego w Rzeszowie, będących częścią dawnego zespołu klasztornego O.O.Pijarów wpisanego do rejestru zabytków na podstawie wpisu nr A-1027 z dnia 8.06.1979 r. obejmująca: 1) roboty budowlane polegające na: rozbiórce, wymianie elementów uszkodzonych lub zniszczonych i przebudowie fragmentów muru zgodnie z dokumentacją wykonawczą, na odcinkach oznaczonych w projekcie wykonawczym: A-B, C-D-E-F-G-H, I-J i J-K 2) roboty towarzyszące związane z : a) przygotowaniem i zabezpieczeniem placu budowy b) zabezpieczeniem dostępu do placu budowy c) zabezpieczeniem terenów użyczonych Zamawiającemu na czas realizacji robót budowlanych przez osoby trzecie, zgodnie z wymogami właścicieli tych nieruchomości 3) uporządkowanie placu budowy i terenów przyległych po wykonanych robotach oraz przywrócenie ich do stanu poprzedniej użyteczności. Przygotowując ofertę wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w niej koszt organizacji placu budowy i samych robót budowlanych wszelkie ograniczenia wynikające z lokalizacji inwestycji, w tym m.in.: 1. Ograniczenia czasowe w dostępie do użyczanych przez osoby trzecie nieruchomości, 2. Ograniczenia w wielkości środków transportu, 3. Lokalizacja inwestycji w ścisłym centrum miasta co wiąże się z koniecznością uzyskania zezwoleń na wjazd pojazdów o ciężarze powyżej 3,5 tony. 4. Brak bezpośredniego dostępu nieruchomości zamawiającego do drogi publicznej dla typowych dla wykonawstwa robót budowlanych środków transportu i maszyn budowlanych. Zamawiający poprzez zawarcie umów użyczenia z właścicielami sąsiednich nieruchomości zapewnia: 1. Przejazd przez działki nr 1156/1 i 1159/1 (wspólnota mieszkaniowa i Muzeum Okręgowe) istniejąca drogą utwardzoną pasem szerokości 3 m: Ograniczenia: 1) W związku z istniejącą na trasie drogi (dz. 1156/1) podziemną infrastrukturą ciepłowniczą (kanał i komora) ograniczenie obciążenia naciskiem środków transportu i maszyn budowlanych, 2) Dostępność przejazdu przez działką 1159/1 w godzinach 7:00 - 15:30. 2. Wykorzystanie miejsc parkingowych na działce 1159/1 (naprzeciwko budynku Dyrekcji Muzeum Okręgowego) w celu za i wyładunku ziemi, materiałów budowlanych, wjazdu maszyn budowlanych w związku z robotami na działce 1159/3. Ograniczenia: 1) Dostępność do działki 1159/1 w godzinach 7:00 - 15:30. 2) Konieczność każdorazowego zgłaszania do Muzeum Okręgowego o zamiarze wykorzystania miejsc parkingowych do godz. 13:00 dnia poprzedzającego. 3) Konieczność każdorazowego rozbierania i montowania ogrodzenia (siatka pleciona stalowa) pomiędzy działkami 1159/1 i 1159/3. Ze względu na konieczność zabezpieczenia terenu muzeum, zabezpieczenie terenu muzeum musi nastąpić do godz. 15:30. 3. Udostępnienie działki 1153 (osoba prywatna) dla wykonania robót na odcinku muru graniczącym z tą działką. Ograniczenia: 1) Dostęp (dojazd, dojście) od strony działki nr 1159/3 lub w ograniczonym zakresie przez działki nr 1152/3 i nr 1155/3 (utrudniony przejazd przy budynku Alsa 5, możliwy przejazd pojazdami dostawczymi oraz konieczność rozebrania ogrodzenia działki nr 1155/2 które jest własnością prywatną) 2) Wymóg zabezpieczenia terenu wzdłuż muru w sposób uniemożliwiający niekontrolowany dostęp z zewnątrz do nieruchomości użyczającego. 4. Udostępnienie działki nr 1160/1 (teren ELEKTROMONTAŻ SA): 1) Pas o szerokości 4 m wzdłuż remontowanego muru w celu wykonania robót 2) Plac betonowy (parking) za budynkiem biurowym ELEKTROMONTAŻ-u, umożliwiający wykonanie robót betoniarskich: wjazd sprzętu do betonowania (pompa do betonu (konieczna o wysięgu 50 m), gruszki) Ograniczenia: 1) Dostępność placu (2) po godz. 16:00 od poniedziałku do piątku. Konieczność zgłoszenia zamiaru korzystania co najmniej na dwa dni przed robotami. 2) Wymóg zabezpieczenia terenu wzdłuż muru (1) za pomocą tymczasowego, pełnego ogrodzenia. Zabezpieczenie zieleni oraz oświetlenia (lampy w ogrodowe w gruncie) przed zniszczeniem. 5. Udostępnienie działki nr 1161/9 (teren IPN) w celu w celu wykonania robót budowlanych związanych z przebudową muru ogrodzeniowego wraz z murem oporowym zlokalizowanych na granicy nieruchomości oznaczonych jako działki nr 1163/1 i 1161/9 Ograniczenia: 1) Konieczność zapewnienia swobodnego dostępu pracownikom IPN do parkingu znajdującego się na nieruchomości 1161/9 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-8.30 i 15.00-16.30. 2) Konieczność do przestrzegania zasad i procedur ruchu osobowego i materiałowego obowiązującego u Użyczającego. 6. Udostępnienie działki nr 1161/4 (osoba prywatna) w celu w celu wykonania robót budowlanych związanych z przebudową muru ogrodzeniowego wraz z murem oporowym zlokalizowanych na granicy nieruchomości oznaczonych jako działki nr 1163/1 i 1161/4 Ograniczenia: 1) Wymóg zabezpieczenia terenu wzdłuż muru w sposób uniemożliwiający niekontrolowany dostęp z zewnątrz do nieruchomości użyczającego. Szczegóły lokalizacji inwestycji wraz z opisem przedstawia załącznik graficzny. 2. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi załączony do specyfikacji wzór umowy wraz z zał. do wzoru umowy Harmonogram rzeczowo-finansowy. Przedmiary mają charakter pomocniczy i nie stanowią podstawy do wyceny. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 81 300,81 zł netto. Zamówienia te będą dotyczyły przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w zakresie przebudowy muru ogrodzeniowego oraz muru oporowego wraz z robotami towarzyszącymi związanymi z przebudową muru oraz uporządkowaniem placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452230006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść do dnia składania ofert do godziny składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).w formie poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Miasta Rzeszowa PEKAO S.A. I Oddział w Rzeszowie nr rachunku: 26 1240 1792 1111 0010 0486 8652 Sumy depozytowe Urzędu Miasta Rzeszowa. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się, gdy w oznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych przy ul. Joselewicza 4, pok. nr 13 w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być zamawiający. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Ponadto zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez zamawiającego, będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku, gdy w dniu wszczęcia postępowania NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach