Przetargi.pl
Przebudowa lokalu kawiarni na bibliotekę i czytelnię wraz z przebudową wewnętrznych instalacji wody, kanalizacji, instalacji elektrycznej i klimatyzacji na dz. nr 446/4 i 446/8 obr. 5 Śródmieście przy ul. Przy Rondzie 5 w Krakowie oraz roboty związane z demontażem i ponownym montażem systemowych regałów jezdnych bibliotecznych z pomieszczenia na III p. budynku (pok. 322) i z pomieszczenia SP16 na poziomie -1 budynku do przebudowywanego pomieszczenia

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0048 12 6179655 , fax. 0048 12 6179653
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
    ul. Przy Rondzie 5
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0048 12 6179655, fax. 0048 12 6179653
    REGON: 140580428
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa lokalu kawiarni na bibliotekę i czytelnię wraz z przebudową wewnętrznych instalacji wody, kanalizacji, instalacji elektrycznej i klimatyzacji na dz. nr 446/4 i 446/8 obr. 5 Śródmieście przy ul. Przy Rondzie 5 w Krakowie oraz roboty związane z demontażem i ponownym montażem systemowych regałów jezdnych bibliotecznych z pomieszczenia na III p. budynku (pok. 322) i z pomieszczenia SP16 na poziomie -1 budynku do przebudowywanego pomieszczenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    "Przebudowa lokalu kawiarni na bibliotekę i czytelnię wraz z przebudową wewnętrznych instalacji wody, kanalizacji, instalacji elektrycznej i klimatyzacji na dz. nr 446/4 i 446/8 obr. 5 Śródmieście przy ul. Przy Rondzie 5 w Krakowie oraz roboty związane z demontażem i ponownym montażem systemowych regałów jezdnych bibliotecznych z pomieszczenia na III p. budynku (pok. 322) i z pomieszczenia SP16 na poziomie -1 budynku do przebudowywanego pomieszczenia" 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu ustawy PZP, które będą prowadzone w pomieszczeniach kawiarni zlokalizowanej na parterze Budynku Zaplecza Szkoleniowego oraz roboty związane z demontażem i ponownym montażem systemowych regałów jezdnych bibliotecznych z pomieszczenia na III p. budynku (pok. 322) i z pomieszczenia SP16 na poziomie -1 budynku do przebudowywanego pomieszczenia. W/w roboty budowlane maja na celu zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia kawiarni zlokalizowanej na parterze Budynku Zaplecza Szkoleniowego na bibliotekę i czytelnię. zg. z Decyzją nr 1014/6740.2/2017 z dnia 11.09.2017 (AU-01-3.6740.2.1109.2017.EPI. 2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ (w tym w załączonych do niego dokumentów i innych dokumentach wskazanych w jego treści). Przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy. 3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane; 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 Roboty instalacje elektryczne, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno–kanalizacyjne i sanitarne, 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian, 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie. 4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 5. Gdziekolwiek w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, wskazania te należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem technicznym, estetycznym i funkcjonalnym, zapewniające co najmniej takie same właściwości użytkowe, trwałość, jakość, okres gwarancji producenta. Wykonawca do oferty załączy karty katalogowe lub inne dokumenty z parametrami technicznymi materiałów i urządzeń które zamierza zastosować jako zamienniki do materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te, jako dokumenty potwierdzające, że oferowane roboty budowlane i dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, mogą być przez Wykonawców składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa. Postanowienia dot. rozwiązań równoważnych określone w załączniku nr 2 do SWIZ mają pierwszeństwo przed postanowieniami niniejszego ustępu. 6. Minimalny okres gwarancji, na wykonane prace i użyte materiały, do udzielenia jakiego zobowiązany jest Wykonawca wynosi 36 miesięcy. 7. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ a w trakcie wizji nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. Zamawiający wskazuje następujące terminy wizji lokalnych: 12, 15-19 stycznia 2018 r., początek od godz. 10:00, zbiórka przed pokojem 327 (III piętro, pokój Działu Administracyjno-Gospodarczego budynku Szkoły, ul. Przy Rondzie 5, Kraków 31-547). W przypadku wniosku Wykonawców Zamawiający przewiduje możliwość organizacji wizji lokalnych także w innych terminach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 3. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579). 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w przypadkach: „Dopuszcza się możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, 2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana siłą wyższą – rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w części lub całości, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym”. 5. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie: a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SIWZ; b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 5 pkt 1 i pkt 4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Gdziekolwiek w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, wskazania te należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem technicznym, estetycznym i funkcjonalnym, zapewniające co najmniej takie same właściwości użytkowe, trwałość, jakość, okres gwarancji producenta. Wykonawca do oferty załączy karty katalogowe lub inne dokumenty z parametrami technicznymi materiałów i urządzeń które zamierza zastosować jako zamienniki do materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te, jako dokumenty potwierdzające, że oferowane roboty budowlane i dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, mogą być przez Wykonawców składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa. Postanowienia dot. rozwiązań równoważnych określone w załączniku nr 2 do SWIZ mają pierwszeństwo przed postanowieniami niniejszego ustępu. 5. Wybrany w drodze postępowania przetargowego Wykonawca winien przed podpisaniem umowy: 1) przedstawić Zamawiającemu opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych), stosownie do postanowień określonych we wzorze umowy (§9, ust. 1-3); 2) wnieść zabezpieczenia należytego wykonania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (§10, ust. 1-3). Nieprzedłożenie ww. dokumentu przez Wykonawcę lub niewniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wyznaczonym przez Zmawiającego terminie (nie krótszym niż jeden dzień przed podpisaniem umowy) i formie, przed podpisaniem umowy, rozumiane będzie przez Zamawiającego, jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia Umowy. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach