Przetargi.pl
Przebudowa linii niskiego napięcia z linii napowietrznej na kablową wraz z budową oświetlenia ulicznego w Zakroczymiu przy ul. O.H. Koźmińskiego i ul. Warszawskiej

Urząd Miejski w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zakroczymiu
    Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, , fax. -
    REGON: 013270399
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zakroczym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa linii niskiego napięcia z linii napowietrznej na kablową wraz z budową oświetlenia ulicznego w Zakroczymiu przy ul. O.H. Koźmińskiego i ul. Warszawskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia w zakresie finansowanym przez PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie jest : przebudowa sieci elektroenergetycznej napowietrznej nN na kablową w ulicy O.H. Koźmińskiego i odcinka ul. Warszawskiej do Urzędu Gminy w Zakroczymiu, w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Projekt i przebudowa linii niskiego napięcia z linii napowietrznej na kablową w Zakroczymiu przy ul. O. H. Koźmińskiego i ul. Warszawskiej. 1. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo Budowlane oraz ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w: 1) Projekcie budowlanym – budowa sieci elektroenergetycznej nN napowietrznej na kablową, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, 2) Projekcie wykonawczym - budowa sieci elektroenergetycznej nN napowietrznej na kablową, stanowiącym, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, 3) Projekcie budowlanym – rozbiórka sieci elektroenergetycznej nN napowietrznej, stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ, 4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiącej załącznik nr 14 do SIWZ. 3. Przedmiar robót – przebudowa sieci elektroenergetycznej nN napowietrznej na kablową stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. 4. Zakres robót: 1) roboty przygotowawcze, 2) demontaż linii napowietrznej nN, 3) budowa stanowisk słupowych nN, 4) budowa linii kablowych nN, 5) roboty montażowe złącz kablowych, 6) wykonanie badań odbiorczych, pomiarów powykonawczych. 5. Lokalizacja przedsięwzięcia: Przebudowa sieci elektroenergetycznej napowietrznej nN na kablową ulicy O.H. Koźmińskiego i odcinka ul. Warszawskiej do Urzędu Gminy w Zakroczymiu realizowana będzie na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego w powiecie nowodworskim, gmina Zakroczym, miasto Zakroczym, ul. Koźmińskiego i Warszawska (dz. ew. nr 41/6, 41/7, 44/10, 50/1, 51/1, 51/3, 51/4 z obrębu 01-01, dz. ew. nr 29 z obrębu 01-02, dz. ew. nr 1/4, 23, 49/11, 53, 69, 83/2, 83/3 z obrębu 01-07, dz. ew. nr 32, 31/13, 31/28, 31/36, 31/34, 31/31,36 z obrębu 01-08). 6. Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu. 2) Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 4) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty potwierdzające wymagania opisane w projekcie budowlanym Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demontażu wbudowanych materiałów na koszt Wykonawcy. 5) Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie i przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w dokumentacji technicznej, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zmiany takie muszą uzyskać akceptację Zamawiającego oraz nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia. 7) W przypadku, gdy w STWiOR lub innym dokumencie stanowiącym opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego, Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 8) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 9) Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, które Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy 7. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonanie czynności wymienionych w art. 22 ustawy Prawo budowlane, 2) Przestrzeganie ogólnych wymagań dotyczących robót w zakresie określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 3) Teren robót Wykonawca winien oznakować i zabezpieczyć zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu, który winien złożyć do zatwierdzenia u Zarządcy drogi. Koszty opracowania tymczasowej organizacji ruchu leża po stronie Wykonawcy. 4) Wykonanie przedmiotu umowy w oparciu o Dokumentację projektową z uwzględnieniem wymagań określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 5) Kontrola jakości materiałów i robót zgodnie z postanowieniami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 6) Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru częściowego i odbioru ostatecznego robót w zakresie określonym postanowieniami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 7) Utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. 8) Informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających w terminach i w zakresie określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 9) Informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 10) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 11) Zorganizowanie, utrzymanie i likwidacja według własnych potrzeb zaplecza budowy. 12) Wykonawca rozpocznie roboty w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy 8. Obowiązki Zamawiającego: 1) Wprowadzenie Wykonawcy na teren budowy w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy. 2) Zapewnienie nadzoru autorskiego (z wyłączeniem dokumentacji opracowywanej przez Wykonawcę we własnym zakresie) i inwestorskiego. 3) Przystąpienia do odbioru robót w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 9. Warunki odbioru robót: 1) Odbiór robót dokonywany będzie na zasadach określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. 2) Wszystkie odbiory robót (zanikających, ulegających zakryciu) dokonywane będą na zasadach określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 3) Z czynności odbioru ostatecznego, odbioru pogwarancyjnego i odbioru przed upływem okresu gwarancji będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru oraz terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych w trakcie odbioru wad. 4) Po protokolarnym potwierdzeniu usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze ostatecznym i po upływie okresu gwarancji rozpoczynają swój bieg terminy na zwrot (zwolnienie) zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Warunki gwarancji: Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonane roboty będące przedmiotem umowy, gwarancji na okres wskazany przez Wykonawcę w ofercie, nie krótszy niż 3 lata, liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru robót. 1) Strony rozszerzają okres rękojmi za wady na czas udzielonej gwarancji. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 2) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po okresie określonym w ust. 1, jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu. 3) Jeżeli Wykonawca nie przystąpi do usunięcia wad w terminie 14 dni od daty zgłoszenia wad przez Zamawiającego, to Zamawiający może zlecić usuniecie ich stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z niewypłaconego jeszcze wynagrodzenia Wykonawcy, a następnie z zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4) Jeżeli termin usunięcia wad jest niewystarczający, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie, o wyrażenie zgody na przesunięcie terminu usunięcia wad do 30 dni od dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad, z podaniem uzasadnienia. 11. Kody CPV: 45231400-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne 45311100-1 – Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45317000-2 – Inne instalacje elektryczne 45317300-5 – Instalacje elektrycznych urządzeń rozdzielczych II. Przedmiotem zamówienia w zakresie finansowanym przez Gminę Zakroczym ul. Warszawska 7; 05 – 170 Zakroczym jest rozbiórka istniejącej linii oświetlenia ulicznego, budowa nowej linii oświetlenia ulicy O.H. Koźmińskiego i odcinka ul. Warszawskiej do Urzędu Gminy w Zakroczymiu oraz budowa infrastruktury towarzyszącej, w tym wewnętrznych linii zasilających odbiorców z modernizowanej sieci, w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Projekt i budowa oświetlenia ulicznego w Zakroczymiu przy ul. O.H. Koźmińskiego”. 1. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo budowlane oraz ustawie Prawo zamówień publicznych, 2. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w: 1) Projekcie budowlanym – budowa oświetlenia, stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ, 2) Projekcie budowlanym zamiennym – budowa oświetlenia, stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ, 3) Projekcie Wykonawczym – budowa oświetlenia, stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ, 4) Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 19 do SIWZ, 3. Przedmiary: Przedmiar robót - rozbiórka oświetlenia, stanowiącym załącznik nr 20 do SIWZ, Przedmiar robót - przebudowa oświetlenia, stanowiącym załącznik nr 21 do SIWZ, Przedmiar robót - budowa WLZ, stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ, - należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. 4. Zakres robót: 1) rozbiórka istniejącego oświetlenia ulicznego na słupach, 2) zakup materiałów, 3) wykonanie wykopów pod zastosowanie przecisku sterowanego, 4) ułożenie kabli w rurach osłonowych, 5) budowa wewnętrznych linii zasilających odbiorców, 6) wykonanie wykopów pod słupy, 7) montaż słupów oświetlenia ulicznego, 8) montaż opraw na słupach, 9) podłączenie kabli i przewodów w złączach słupowych i na słupach, 10) załączenie napięcia, 11) wykonanie badań odbiorczych, pomiarów. 5. Lokalizacja przedsięwzięcia: Budowa nowego oświetlenia ulicy O.H. Koźmińskiego i odcinka ul. Warszawskiej do Urzędu Gminy w Zakroczymiu realizowana będzie na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego w powiecie nowodworskim, gmina Zakroczym, miasto Zakroczym, ul. Koźmińskiego i Warszawska (dz. ew. nr 41/7, 50/1, 51/1 z obrębu 01-01, dz. ew. nr 29 z obrębu 01-02, dz. ew. nr 1/4, 23, 69, 83/2, 83/3 z obrębu 01-07, dz. ew. nr 32, 31/13, 31/28, 31/36, 31/34, 31/31,36 z obrębu 01-08). 6. Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu. 2) Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3) Teren robót Wykonawca winien oznakować i zabezpieczyć zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu, który winien złożyć do zatwierdzenia u Zarządcy drogi. Koszty opracowania tymczasowej organizacji ruchu leża po stronie Wykonawcy. 4) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 5) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. Dokumenty potwierdzające wymagania opisane w projekcie budowlanym Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demontażu wbudowanych materiałów na koszt Wykonawcy. 6) Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie i przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w dokumentacji technicznej, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zmiany takie muszą uzyskać akceptację Zamawiającego oraz nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia. 8) W przypadku, gdy w STWiOR lub innym dokumencie stanowiącym opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego, Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 9) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 10) Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, które Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy. 7. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonanie czynności wymienionych w art. 22 ustawy Prawo budowlane, 2) Przestrzeganie ogólnych wymagań dotyczących robót w zakresie określonym w Specyfikacji Technicznej, 3) Wykonanie przedmiotu umowy w oparciu o Dokumentację projektową z uwzględnieniem wymagań określonych w Specyfikacji Technicznej, 4) Kontrola jakości materiałów i robót zgodnie z postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Technicznej, 5) Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru częściowego i odbioru ostatecznego robót w zakresie określonym postanowieniami Specyfikacji Technicznej, 6) Utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania, 7) Informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających w terminach i w zakresie określonym w Specyfikacji Technicznej, 8) Informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 9) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach, 10) Zorganizowanie, utrzymanie i likwidacja według własnych potrzeb zaplecza budowy, 11) Wykonawca rozpocznie roboty w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. 8. Obowiązki Zamawiającego: 1) Wprowadzenie Wykonawcy na teren budowy w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy, 2) Zapewnienie nadzoru autorskiego (z wyłączeniem dokumentacji opracowywanej przez Wykonawcę we własnym zakresie) i inwestorskiego, 3) Przystąpienia do odbioru robót w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 9. Warunki odbioru robót: 1) Odbiór robót dokonywany będzie na zasadach określonych w Specyfikacji Technicznej w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. 2) Wszystkie odbiory robót (zanikających, ulegających zakryciu) dokonywane będą na zasadach określonych w Specyfikacji Technicznej w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 3) Z czynności odbioru ostatecznego, odbioru pogwarancyjnego i odbioru przed upływem okresu gwarancji będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru oraz terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych w trakcie odbioru wad. 4) Po protokolarnym potwierdzeniu usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze ostatecznym i po upływie okresu gwarancji rozpoczynają swój bieg terminy na zwrot (zwolnienie) zabezpieczenia należytego wykonania umowy 5) Odbiór końcowy zakresu robót Gminy Zakroczym zostanie przeprowadzony po dokonaniu odbioru zakresu robót PGE Dystrybucja. 10. Warunki gwarancji: Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonane roboty będące przedmiotem umowy, gwarancji na okres wskazany przez Wykonawcę w ofercie, nie krótszy niż 3 lata liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru robót. 1) Strony rozszerzają okres rękojmi za wady na czas udzielonej gwarancji. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 2) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po okresie określonym w ust. 1, jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu. 3) Jeżeli Wykonawca nie przystąpi do usunięcia wad w terminie 14 dni od daty zgłoszenia wad przez Zamawiającego, to Zamawiający może zlecić usuniecie ich stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z niewypłaconego jeszcze wynagrodzenia Wykonawcy, a następnie z zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4) Jeżeli termin usunięcia wad jest niewystarczający, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie, o wyrażenie zgody na przesunięcie terminu usunięcia wad do 30 dni od dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad, z podaniem uzasadnienia. 11. Kody CPV: 45231400-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne 45311100-1 – Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45317000-2 – Inne instalacje elektryczne 45317300-5 – Instalacje elektrycznych urządzeń rozdzielczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał podpisany przez wykonawcę; 6. jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; 6. uproszczony kosztorys ofertowy obejmujący zakres zamówienia finansowany przez PGE Dystrybucja – oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 7. uproszczony kosztorys ofertowy obejmujący zakres zamówienia finansowany przez Gminę Zakroczym - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, według załącznika nr 5 do SIWZ. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III części 1 SIWZ. 2. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 3. Zamawiający nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi wskazywać pełnomocnika; 3) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 4) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 9. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 10. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 11. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ. 12. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, wykaz robót budowlanych, wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, oświadczenie o posiadanych kwalifikacjach zawodowych, dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp. 13. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1– 12. 14. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach