Przetargi.pl
przebudowa laboratoriów chemicznych i metalurgicznych WMN w paw. A-2 w ramach zadania pn. Modernizacja laboratoriów chemicznego i metalurgicznego w Zakładzie Fizykochemii i Metalurgii Metali Nieżelaznych ZP/0310/09

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
    REGON: 00000157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa laboratoriów chemicznych i metalurgicznych WMN w paw. A-2 w ramach zadania pn. Modernizacja laboratoriów chemicznego i metalurgicznego w Zakładzie Fizykochemii i Metalurgii Metali Nieżelaznych ZP/0310/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest przebudowa laboratoriów chemicznych i metalurgicznych WMN w paw. A-2 w ramach zadania pn. Modernizacja laboratoriów chemicznego i metalurgicznego w Zakładzie Fizykochemii i Metalurgii Metali Nieżelaznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami Dz. U. z 2008 r. nr 171, poz. 1058), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca winien dysponować pracownikami nadzoru posiadającymi: a) uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w wielobranżowej dokumentacji projektowej wymagane przepisami ustawy Prawa Budowlanego w zakresie kierowania robotami: budowlanymi, sanitarnymi elektrycznymi b) aktualne członkostwo Izby Inżynierów Budownictwa dla osób posiadających uprawnienia wymienione w punkcie 2a c) Wykonawca winien dysponować, co najmniej trzema pracownikami posiadającymi uprawnienia elektryczne w grupach kwalifikacyjnych D i E. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną realizację na kwotę min. 1 200.000 złotych, odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawca winien posiadać środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000 PLN potwierdzoną informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Ocena na podstawie formuły spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 SIWZ . 1. Wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w powyższym wykazie zostały wskazane osoby którymi będzie dysponował - zał. nr 3 2. Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) - zał. nr 3/1 3. Uprawnienia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie 2a, 2c 4. Wpis do IIB potwierdzający spełnienie warunku określonego w punkcie 2a Wykaz wykonanych robót budowlanych dok. potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. nr 4 Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wypełniony Formularz Oferty. Wypełniony dokument gwarancyjny Kosztorys ofertowy oraz stanowiący jego integralną część wykaz materiałów (z uwzględnieniem cen jednostkowych). Certyfikat lub umowa instalatora oferowanego systemu okablowania strukturalnego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach