Przetargi.pl
Przebudowa klatki schodowej w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Świdnickiej 53 z przeznaczeniem na pomieszczenia archiwalne.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2015-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa klatki schodowej w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Świdnickiej 53 z przeznaczeniem na pomieszczenia archiwalne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. II.Zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, wykonawczej i powykonawczej, przeprowadzenie prac budowlanych i instalacyjnych związanych z przebudową klatki schodowej w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Świdnickiej 53 z przeznaczeniem na pomieszczenia archiwalne. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy: Etap I: opracowanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych dla realizacji inwestycji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Etap II: roboty budowlane i instalacyjne związane z przebudową klatki schodowej 2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy Załącznik nr A do SIWZ. 3.Zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 4.Zakres prac do wykonania : 1)Dokumentacja projektowa przebudowy istniejącej drewnianej klatki schodowej wraz ze wszystkimi koniecznymi uzgodnieniami i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, 2) Rozbiórkę istniejących drewnianych schodów, 3) Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej ( oświetlenie + gniazda), 4) Wykonanie stropów na pięciu piętrach, 5) Wykonanie schodów stalowych z poziomu V piętra na poddasze, 6) Wykonanie nowej instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych, 7) Wykonanie posadzek cementowych z okładziną z wykładzin PCV, 8) Wykonanie tynków na sufitach oraz naprawa tynków na ścianach, 9) Wymianę drzwi wejściowych do pomieszczeń na pięciu kondygnacjach, 10) Wykonanie lekkiej ścianki GKB wraz z wygłuszeniem do suchej zabudowy, 11) Montaż balustrad wewnętrznych przy oknach, 12) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz ze schematem technologicznym instalacji elektrycznej. 2.Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy starannie zabezpieczyć strefy wejściowe strefy komunikacyjne na korytarzach w budynku . Zamawiający wymagać będzie utrzymania w należytym porządku miejsca prowadzenia robót i konieczność prowadzenia prac w sposób umożliwiający funkcjonowanie Urzędu. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania gruzu i odpadów z budowy w sposób ciągły z uwagi na brak możliwości ich składowania. Postępowanie z odpadami ma być zgodne z ustawą o odpadach ewidencja potwierdzająca przekazywanie odpadów do autoryzowanych jednostek zajmujących się ich składowaniem i utylizacją odpadów. 3.Wszystkie prace w obiekcie muszą być wykonywane ze szczególnym przestrzeganiem technologii wykonania, zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, ostrożnością w wykonywaniu robót rozbiórkowych i budowlanych oraz przestrzeganiem procedur ustalonych w obiektach Zamawiającego. 4.Do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej oraz zaakceptowane przez zamawiającego, ponadto: 1)oznaczone znakiem CE, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm (PN-hEN), z europejską aprobatą techniczną (EAT) lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, 2)znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, 3)dla których producent po dokonaniu odpowiedniej procedury oceniającej wystawił deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, 4)oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta, 5)wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym, czego potwierdzeniem będą aktualne dokumenty dostarczone w dokumentacji powykonawczej. Ponadto 1.Zamawiający wymaga, aby przed przystąpieniem do odbioru robót Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą z naniesionymi i uzgodnionymi zmianami, zawierającą: uzgodnienia p.poż i inne konieczne, protokoły z badań, prób, sprawdzeń, pomiary instalacji i odbiory przeprowadzone przez inspektorów nadzoru, odpowiednie instytucje oraz potwierdzi je stosownymi protokołami. 2.W dokumentacji powykonawczej należy również zamieścić atesty, dopuszczenia, certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne i inne dokumenty konieczne dla wszystkich użytych i wbudowanych materiałów, urządzeń i sprzętów - każdy z tych dokumentów ma posiadać klauzulę materiał wbudowano - budowa... w ilości ... podpis. Ponadto dokumentacja powykonawcza musi zawierać, potwierdzone pieczątką Dokumentacja powykonawcza zawierać musi schemat technologiczny instalacji. 3.Dokumentacja powykonawcza w wersji papierowej - 4egz., w wersji elektronicznej w postaci pdf. -2 egz. 4.W obiekcie należy rygorystycznie przestrzegać przepisów i zasad bhp, stosować się do przepisów przeciwpożarowych. 5.W obiekcie będą mogły przebywać i pracować jedynie osoby zgłoszone przez Wykonawcę w karcie realizacji wykonawstwa, którą otrzyma do wypełnienia w dniu podpisania umowy. 6.Zamawiający udostępni w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy Wykonawcy plac, na którym wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania na własny koszt zaplecza placu budowy, w tym zaplecze sanitarne, szatnie i magazyny wraz z tymczasowym ogrodzeniem, oraz wskaże miejsca poboru mediów ( prąd, woda) 7.Do dnia podpisania umowy należy dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną wraz z dołączoną tabelarycznym zestawieniem materiałów. 8.Płatność za wykonane zadanie będzie jedną fakturą, która będzie wystawiona po zakończeniu robót i odbiorze końcowym, potwierdzonym podpisaniem protokołu odbioru końcowego. 9.Odbiór robót dokonany przez strony biorące udział w zadaniu potwierdzony będzie protokołem odbioru końcowego. 10.Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty i urządzenia minimum na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót. 11.Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód wyrządzonych w związku z realizacją kontraktu będącego przedmiotem zamówienia zgodnie z zapisem § 12 umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ). W tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w treści formularza ofertowego. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczył kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną. 13.Zamawiający informuje, że obiekt jest dozorowany, prace mogą być prowadzone w godzinach 7:00 - 22:00 a sporadycznie w uzasadnionych przypadkach dłużej po uprzednim uzgodnieniu z administratorem obiektu. 14.Oferta ma uwzględniać wykonywanie prac w obiekcie funkcjonującym a więc możliwe będą ograniczenia w wykonywaniu robót uciążliwych w godz. 745 - 1545. Z uwagi na konieczność terminowego wykonania robót należy wziąć pod uwagę, prowadzenie prac w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy soboty. 15.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Wizja lokalna Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną miejsca gdzie prowadzone będą roboty budowlane. Zamawiający umożliwia wszystkim Wykonawcom, w wyznaczonym przez siebie terminie, przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie gdzie prowadzone będą prace. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie trzy tysiące pięćset złotych). 2.Zamawiający przewiduje wniesienie przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny brutto).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach