Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w istniejącym budynku wielofunkcyjnym z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy, zlokalizowanym na działce nr 1607/1 w miejscowości Lubcza, gm. Ryglice wraz z rozbudową wewnętrznej instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6541035 , fax. 014 6541054
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9 9
    33-160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 014 6541035, fax. 014 6541054
    REGON: 00054758900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w istniejącym budynku wielofunkcyjnym z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy, zlokalizowanym na działce nr 1607/1 w miejscowości Lubcza, gm. Ryglice wraz z rozbudową wewnętrznej instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w istniejącym budynku wielofunkcyjnym z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy, zlokalizowanym na działce nr 1607/1 w miejscowości Lubcza, gm. Ryglice wraz z rozbudową wewnętrznej instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej. Adres inwestycji: 33-162 Lubcza 460, działka ewid. nr 1607/1 w miejscowości Lubcza, gm. Ryglice. Przedmiotem zamówienia j.w., jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych objętych następującą dokumentacją projektową: a) Projekt budowlany pn. Budynek wielofunkcyjny. Projekt budowlany przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń w obiekcie na działce nr 1607/1 w Lubczy, gm. Ryglice z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy oprac. przez Pracownia Architektoniczna Ewa Bień, 33-100 Tarnów, ul. Dąbrowskiego 8, maj 2016 r. b) Errata zmieniająca treść branży sanitarnej projektu budowlanego pn. Budynek wielofunkcyjny. Projekt budowlany przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń w obiekcie na działce nr 1607/1 w Lubczy, gm. Ryglice z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy oprac. przez Pracownia Architektoniczna Ewa Bień, 33-100 Tarnów, ul. Dąbrowskiego 8, maj 2016 r., Errata koryguje zapisy projektu budowlanego w zakresie wskazań materiałowych, w związku z czym projekt budowlany, do którego przypisana jest przedmiotowa errata, należy rozpatrywać wyłącznie z przynależną do niego erratą. Errata oprac. przez Conner - Projektowanie i Usługi Techniczne mgr inż. Grzegorz Furmański, ul. Wałowa 34, 33-100 Tarnów, maj 2016 r., c) Errata zmieniająca treść branży elektrycznej projektu budowlanego pn. Budynek wielofunkcyjny. Projekt budowlany przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń w obiekcie na działce nr 1607/1 w Lubczy, gm. Ryglice z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy oprac. przez Pracownia Architektoniczna Ewa Bień, 33-100 Tarnów, ul. Dąbrowskiego 8, maj 2016 r., Errata koryguje zapisy projektu budowlanego w zakresie wskazań materiałowych, w związku z czym projekt budowlany, do którego przypisana jest przedmiotowa errata, należy rozpatrywać wyłącznie z przynależną do niego erratą. Errata oprac. przez Biuro Usług Inwestycyjnych inż. Leszek Słowik, 33-101 Tarnów, ul. Jesienna 8, maj 2016 r., d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branży konstrukcyjno-budowlanej pn. Przebudowa i remont części budynku wielofunkcyjnego zlokalizowanego pod adresem 33-162 Lubcza 460, działka nr 1607/1, z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy oprac. przez Pracownia Usług Projektowych i Inwestycyjnych Konstruktor, inż. Rajmund Scheffler, 33-100 Tarnów, ul. Brodzińskiego 15, maj 2016 r., e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branży sanitarnej pn. Przebudowa i remont części budynku wielofunkcyjnego zlokalizowanego pod adresem 33-162 Lubcza 460, działka nr 1607/1, z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy, oprac. przez Conner - Projektowanie i Usługi Techniczne mgr inż. Grzegorz Furmański, ul. Wałowa 34, 33-100 Tarnów, maj 2016 r., f) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branży instalacyjnej elektroenergetycznej dla przebudowy i remontu części budynku wielofunkcyjnego zlokalizowanego pod adresem 33-162 Lubcza 460, działka nr 1607/1, z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy, oprac. przez Biuro Usług Inwestycyjnych inż. Leszek Słowik, 33-101 Tarnów, ul. Jesienna 8, maj 2016 r., g) Przedmiar robót branży konstrukcyjno-budowlanej dla inwestycji pn. Przebudowa i remont części budynku wielofunkcyjnego zlokalizowanego pod adresem 33-162 Lubcza 460, działka nr 1607/1, z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy, oprac. przez Pracownia Usług Projektowych i Inwestycyjnych Konstruktor, inż. Rajmund Scheffler, 33-100 Tarnów, ul. Brodzińskiego 15, 12 maj 2016 r. - dokument załączony w celach poglądowych oceny zakresu robót h) Przedmiar robót branży instalacje sanitarne wewnętrzne dla inwestycji pn. Przebudowa i remont części budynku wielofunkcyjnego zlokalizowanego pod adresem 33-162 Lubcza 460, działka nr 1607/1, z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy, oprac. przez mgr inż. Grzegorz Furmański, Biuro Usług Inwestycyjnych inż. Leszek Słowik, 33-101 Tarnów, ul. Jesienna 8, 08 maj 2016 r., - dokument załączony w celach poglądowych oceny zakresu robót i) Przedmiar robót branży instalacje elektryczne wewnętrzne dla inwestycji pn. Przebudowa i remont części budynku wielofunkcyjnego zlokalizowanego pod adresem 33-162 Lubcza 460, działka nr 1607/1, z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy, oprac. przez Biuro Usług Inwestycyjnych inż. Leszek Słowik, 33-101 Tarnów, ul. Jesiennaj 8, 23 kwiecień 2016 r., - dokument załączony w celach poglądowych oceny zakresu robót Pozostałe wymagania/ informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Za wykonanie przedmiotu zamówienia przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie oferty Wykonawcy. Wynagrodzenie to jest ostateczne i uwzględnia wszystkie roboty, czynności i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie koszty Wykonawcy związane z prawidłową realizacją przedmiotu umowy w szczególności: koszty robocizny, materiałów, sprzętu, wszystkie obowiązujące podatki, koszt zabezpieczeń, prac przygotowawczych pomiarowych i porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, składowania odpadów, odtworzenia miejsc prowadzonych robót budowlanych do stanu pierwotnego lub zgodnego z dokumentacją projektową, koszty mediów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, opracowania dokumentacji odbiorowo-rozliczeniowej. 2. Zamawiający posiada decyzję zezwalającą na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania dla przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem co najmniej kierownika budowy/ kierownika(-ów) robót: a) Posiadającego co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. 2016 nr 0 poz. 290) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (tekst. jedn. Dz.U. 2014 nr 0 poz. 1946 z późn. zm.) 4. Wykonawca robót zobowiązany jest do takiego etapowania i zabezpieczenia robót w uzgodnieniu z Ochotniczą Strażą Pożarną w Lubczy, by minimalizować ich uciążliwość i wpływ na funkcjonowanie remizy strażackiej. Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do należytego zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót i ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie tego zabezpieczenia. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić / zorganizować we własnym zakresie zaplecze (w tym sanitarne) budowy, magazyny, media, dostawy i transport wszystkich materiałów i sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie realizacji prac będących przedmiotem zamówienia obowiązywanie przepisów i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony środowiska. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić / zorganizować wywóz i utylizację wszystkich odpadów jakie powstaną w trakcie realizacji robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z użytkownikiem remizy strażackiej - Ochotniczą Strażą Pożarną w Lubczy i Zamawiającym i informowania o postępach robót. 10. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy na roboty budowlane Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych do dokumentacji projektowej przedmiarów robót. 11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z wymogami Zamawiającego, wymogami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi, oraz obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej. 12. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych zgodnych z wymogami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże certyfikaty zgodności z normami lub aprobatą techniczną zastosowanych do realizacji zamówienia materiałów i urządzeń. 13. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej miejsc prowadzonych robót przed i po zakończeniu robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Dokumentacja fotograficzna sporządzona zostanie w postaci kolorowych plików jpg o rozdzielczości min. 3,0 megapiksela oraz przekazania jej Zamawiającemu w dwóch kopiach, na nośniku danych CD/DVD. 14. Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren robót, zaplecze budowy, tereny zajęte lub użytkowane przez Wykonawcę w związku z prowadzonymi pracami, w tym dokona na własny koszt renowacji zniszczonego lub uszkodzonego w wyniku prowadzonych prac mienia nieruchomego i ruchomego. Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia elementów budynku (w tym przegród budowlanych, ścian, stropów) w miejscach naruszonych w wyniku prowadzonych robót odpowiednio do stanu zastanego lub projektowanego w zakresie konstrukcji, wykończenia powierzchni i jej kolorystyki. 15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, w tym także transportem budowlanym, powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 16. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót, w sposób minimalizujący (o ile to tylko możliwe) uciążliwości spowodowane prowadzonymi robotami dla funkcjonowania budynku wielofunkcyjnego oraz zlokalizowanej w nim remizy OSP. 17. Wykonawca kompletuje w trakcie realizacji robót dokumentację zgodnie z wymogami Zamawiającego, przepisami Prawa budowlanego oraz przygotuje komplet dokumentów i protokołów niezbędnych przy odbiorze. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie niezbędne próby, badania i kontrole związane z obiorem przedmiotu umowy oraz właściwie je udokumentować. 18. Niezbędne dokumenty odbiorowe do dostarczenia przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a) Oświadczenie Kierownika budowy b) o zgodności i kompletności wykonania robót budowlanych z projektem budowlanym i oraz obowiązującymi przepisami, c) o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu robót i terenu sąsiadującego. d) Oświadczenie Wykonawcy lub Kierownika budowy o dostarczeniu wszystkich wymaganych SIWZ dokumentów odbiorowych. e) Protokół odbioru końcowego wykonanych robót. Do odbiorów częściowych robót zanikających lub ulegających zakryciu zastosowanie będą mieć protokoły odbioru częściowego. f) Kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie załączonego przedmiarów robót, uwzględniający ilości faktycznie wykonanych robót. g) Dokumentacją fotograficzną z przebiegu prowadzonych robót i terenu objętego zakresem robót budowlanych przed rozpoczęciem robót (stanu istniejącego) oraz stanu po zakończeniu robót - w wersji elektronicznej w formacie JPG (kolor, rozdzielczość min. 3,0 Mpix) z nazwą pliku zawierającą datę w formacie rok_miesiąc_dzień oraz informację z jakiego etapu robót zdjęcie pochodzi. h) Dokumenty poświadczające jakości wbudowanych materiałów (świadectwa jakości: deklaracje zgodności, Aprobaty Techniczne, świadectwa dopuszczenia do stosowania w obrocie, certyfikaty, atesty, wyniki prób i badan materiałów). i) Instrukcje obsługi i eksploatacji, karty gwarancyjne, dokumentacje techniczno-ruchowe j) Protokoły prób i badań wykonanych robót. k) Dokumentację powykonawczą zgodną z przepisami Prawa budowlanego l) Wszystkie przekazane/wypożyczone przez Zamawiającego na czas realizacji robót dokumenty. Ilości : Zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach od 8 do 16 do niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ i pomocniczo w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: Wadium do przetargu ZP.271.1.28.2016. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Uwaga: jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Urzędzie Miejskim w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice na Dzienniku Podawczym - parter, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. 5. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach