Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa wraz z termomodernizacją budynku Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 27 w Świebodzicach

Gmina Świebodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6669543 , fax. 074 6669509
  • Data zamieszczenia: 2015-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
    ul. Rynek 1 1
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6669543, fax. 074 6669509
    REGON: 89071833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa wraz z termomodernizacją budynku Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 27 w Świebodzicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa przebudowa i rozbudowa wraz z termomodernizacją budynku Urzędu Miejskiego w Świebodzicach zlokalizowanego na ul. Stefana Żeromskiego 27, która dzieli się na dwa zadania tj.: Zadanie 1 Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 27 w Świebodzicach. Zadanie 2 Przebudowa i rozbudowa z wyłączeniem termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 27 w Świebodzicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamierzenia w zakresie: a) przebudowy, rozbudowy i termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Stefana Żeromskiego 27 w Świebodzicach, w celu zwiększenia jego efektywności energetycznej, poprawy układu funkcjonalnego oraz umożliwieniu dostępu osobom niepełnosprawnym, na podstawie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa i rozbudowa wraz z termomodernizacją budynku Urzędu Miejskiego w Świebodzicach, opracowanej przez firmę A PROJEKT Pracownia Architektury arch. Zbigniew Zbyszyński, z siedzibą:. ul. Okrzei 19/2, 58-500 Jelenia Góra, oraz zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną i obowiązującymi normami i przepisami prawa, b) opracowania projektu oraz organizacji zastępczego ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, c) organizacji terenu budowy, d) pełnej obsługi geodezyjnej, w tym wytyczenia obiektów w terenie, inwentaryzacji powykonawczej z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego, e) prowadzenia badań archeologicznych nadzorujących w trakcie wykonywania robót ziemnych - zgodnie decyzją nr 1020/2015 Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Wałbrzychu, f) dostawy materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, g) wykonania badań, sprawdzeń i pomiarów, h) wykonania dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, i) wykonania operatu kolaudacyjnego, w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, j) wykonania instrukcji użytkowania dostarczonego wyposażenia (wraz z instrukcjami i gwarancjami urządzeń), k) zawiadomienia, w imieniu inwestora, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Świdnicy o zakończeniu budowy, i uzyskania dokumentu umożliwiającego użytkowanie obiektu, i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Użyte w Dokumentacji Projektowej (DP) i Specyfikacjach Technicznych (ST) nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego lub nie gorszego od określonego w DP i ST. 4. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu inwestycji tj. ul. Stefana Żeromskiego 27 w Świebodzicach w celu umożliwienia Wykonawcom sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zadania będącego przedmiotem zamówienia oraz skalkulowania ceny oferty. Termin wizji ustala się na dzień 22 grudnia 2015 r., godz. 12:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w siedzibie Zamawiającego w holu Ratusza ul. Rynek 1 (parter). 5. Wykonawca zobowiązany jest do wypełniania i posługiwania się aktualnymi drukami, które stanowią załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej z kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej SA - Nr 15 2030 0045 1110 0000 0229 7280 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium i jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot bez uszkodzenia. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Art. 46 ust. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 25 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. Art. 46 ust. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swiebodzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach