Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa SUW Zborowice i Wyszonowice przebudowa sieci wodociągowej metodą bezwykopową łączącą Łojowice i Wawrzyszów oraz budowa oczyszczalni ścieków przy świetlicy w Kalinowej -II post.

Gmina Wiązów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-120 Wiązów, Plac Wolności 37
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713931136 , fax. 713931136 w.13
  • Data zamieszczenia: 2023-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązów
    Plac Wolności 37
    57-120 Wiązów, woj. dolnośląskie
    tel. 713931136, fax. 713931136 w.13
    REGON: 931934970
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa SUW Zborowice i Wyszonowice przebudowa sieci wodociągowej metodą bezwykopową łączącą Łojowice i Wawrzyszów oraz budowa oczyszczalni ścieków przy świetlicy w Kalinowej -II post.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa ujęcia i stacji uzdatniania wody w miejscowościach Zborowice i Wyszonowice, przebudowa magistrali wodociągowej i sieci wodociągowej metodą bezwykopową łączącą miejscowości Łojowicei Wawrzyszów, budowa oczyszczalni ścieków przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Kalinowa.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:I. przebudowie Stacji Uzdatniania Wody i częściowej rozbiórce obiektu istniejącego w miejscowości Wyszonowice.Zakres prac obejmuje:1. budowę nowego budynku SUW o przyjętej wydajności:1) dla układu technologicznego – QSUW = 5,0 m3/h;2) dla pompowni sieciowej – Qmaxh = 25,0 m3/h;3) maksymalna wydajność dobowa SUW - Qmaxd = 50,0 m3/d;a w tym:a) montaż nowej technologii uzdatniania wody wraz z układem regeneracji złóż filtracyjnych;b) montaż nowego układu dezynfekcji wody;c) montaż nowej pompowni sieciowej wody uzdatnionej;d) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej, układu sterowania i automatyki, instalacji fotowoltaicznej;e) wykonanie instalacji sanitarnych.2. budowę dróg wewnętrznych i terenów utwardzonych: ciąg pieszo – jezdny 230,5m2Miejsce na kontener na odpady stałe 6,0m2Opaska studni S1, S2 21,6m2Opaska i chodnik przy budynku SUW 23,0m2RAZEM 281,1m23. wymianę ogrodzenia SUW wraz z dwoma bramami oraz częściową jego przebudowę (odcinek zachodni);4. budowę bezodpływowego zbiornika ścieków o pojemności 10 m3;5. budowę i przebudowę istniejących rurociągów zewnętrznych i kanałów międzyobiektowych do wejść i wyjść nowego układu uzdatniania wody o łącznej długości 140,5m;6. budowę sieci i instalacji zasilania i sterowania L = 46m oraz instalacji oświetlenia terenu L = 26,5m wraz z lampami;7. przebudowę ujęć wody w zakresie montażu kompaktowych obudów naziemnych i wykonanie wymiany wyposażenia technicznego na nowe;8. montaż urządzenia agregatu prądotwórczego zapewniającego zasilenie awaryjne stacji – moc 30kVA (24kW);9. rozbiórkę istniejącego budynku SUW, w tym:1) demontaż wszystkich wyeksploatowanych urządzeń i instalacji technologicznych wraz z rurociągami wewnątrz istniejącego budynku technologicznego SUW (urządzenia należy spisać na protokole demontażu wraz z numerami seryjnymi, jeżeli są. Protokół należy przekazać Zamawiającemu w celu przeprowadzenia likwidacji i ściągnięcia urządzeń ze stanu inwentaryzacyjnego);2) demontaż istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej, z wyłączeniem studni głębinowej zlokalizowanej w budynku, przewidzianej do przebudowy i dalszej eksploatacji;10. częściową rozbiórkę międzyobiektowych sieci wewnątrzzakładowych w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą.II. przebudowie Stacji Uzdatniania Wody i częściowej rozbiórce obiektu istniejącego w miejscowości Zborowice.Zakres prac obejmuje:1. budowę nowego budynku SUW o przyjętej wydajności:1) dla układu technologicznego – QSUW = 7,0 m3/h;2) dla pompowni sieciowej – Qmaxh = 25,0 m3/h;3) maksymalna wydajność dobowa SUW - Qmaxd = 70,0 m3/d;a w tym:a) montaż nowej technologii uzdatniania wody wraz z układem regeneracji złóż filtracyjnych;b) montaż nowego układu dezynfekcji wody;c) montaż nowej pompowni sieciowej wody uzdatnionej;d) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej, układu sterowania i automatyki, instalacji fotowoltaicznej na dachu;e) wykonanie instalacji sanitarnych.2. Budowę zbiornika wody czystej o objętości V=75m3 posadowiony na żelbetowej płycie betonowej. Fundament pod zbiornik stalowy Vu = 75m3 w postaci koła o średnicy D = 4650 m większej o 0,15 m od średnicy zbiornika stalowego.Fundament zaprojektowano o konstrukcji żelbetowej monolitycznej.3. budowę dróg wewnętrznych i utwardzeń terenu:ciąg pieszo – jezdny 374,8m2miejsce na kontener na odpady stałe 5,68m2opaska studni S1, S2 27,25m2opaska i chodnik przy budynku SUW 52,0m2RAZEM 459,73m24. budowę bezodpływowego zbiornika ścieków o pojemności 10 m3;5. budowę i przebudowę zewnętrznych sieci zasilających i sterujących pracą SUW o łącznej długości L=49m;6. budowę instalacji oświetleniowej o łącznej długości L= 97 m wraz z lampami;7. budowę i przebudowę istniejących rurociągów zewnętrznych i kanałów międzyobiektowych do wejść i wyjść nowego układu uzdatniania wody o łącznej długości L = 85m;8. przebudowę ujęć wody w zakresie montażu kompaktowych obudów naziemnych i wykonanie wymiany wyposażenia technicznego na nowe;9. montaż urządzenia agregatu prądotwórczego zapewniającego zasilenie awaryjne stacji – moc 30kVA (24kW);10. wymianę ogrodzenia SUW wraz z brama wjazdową – długość całkowita ogrodzenia L=288,5m;11. rozbiórkę istniejącego budynku SUW, w tym:3) demontaż wszystkich wyeksploatowanych urządzeń i instalacji technologicznych wraz z rurociągami wewnątrz istniejącego budynku technologicznego SUW. (urządzenia należy spisać na protokole demontażu wraz z numerami seryjnymi, jeżeli są. Protokół należy przekazać Zamawiającemu w celu przeprowadzenia likwidacji i ściągnięcia urządzeń ze stanu inwentaryzacyjnego);4) demontaż istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej;12. częściową rozbiórkę międzyobiektowych sieci wewnątrzzakładowych w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą.III. przebudowie magistrali wodociągowej metodą bezwykopową łączącej SUW Łojowice z przebudowywaną siecią wodociągową łączącą miejscowości Łojowice i Wawrzyszów. Projektowany rurociąg zlokalizowany jest na działkach prywatnych oraz należących do przedstawionych na załączniku do projektu (Tab.1– Zestawienie działek).W ramach zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się:1) przebudowę magistrali wodociągowej Ø125 o łącznej długości 170 m;2) przebudowę sieci wodociągowej Ø125 o łącznej długości 1320 m.IV. budowie oczyszczalni ścieków przy gminnej świetlicy wiejskiej w miejscowości Kalinowa.Zakres prac obejmuje m.in.:a) opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia wodno prawnego i pozwolenia na budowę;b) budowę, szkolenie, rozruch, próby i przekazanie do eksploatacji i użytkowania oczyszczalni ścieków wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenie na użytkowanie.Obowiązki Wykonawcy obejmują m.in.:a) utrzymanie, w trakcie wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych, remontowanych obiektów „w ruchu”, tzn. zapewnienie produkcji i dostawy wody do odbiorców w odpowiedniej ilości i o odpowiedniej jakości wraz z zapewnieniem i utrzymaniem rozwiązań tymczasowych wynikłych z technologii i etapowania prowadzonych w ramach modernizacji robót;b) uruchomienie urządzeń i wykonanie rozruchu instalacji stanowiących przedmiot zamówienia;c) przeprowadzenie prób eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie;d) przeprowadzenie szkolenia personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia;e) osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno – technologicznych wody;f) zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót i serwisu pogwarancyjnego;g) uzyskanie wszelkich dokumentów, w tym pozwolenia na użytkowanie i spełnienie wszelkich wymogów do przekazania obiektu do eksploatacji i użytkowania.Szczegółowy zakres prac stanowi projekt budowlany oraz STWiOR.Ponadto Zamawiający udostępnia przedmiar robót z kosztorysu inwestorskiego, który stanowi jedynie funkcję pomocniczą, a nie obowiązującą do wyceny oferty przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 40.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100). Wadium może być wnoszone w następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079 ).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie o/Wiązów numer rachunku: 41 9585 0007 0040 0400 1544 0030 tytułem „Wadium: Przebudowa i rozbudowa ujęcia i stacji uzdatniania wody w miejscowościach Zborowice i Wyszonowice, przebudowa magistrali wodociągowej i sieci wodociągowej metodą bezwykopową łączącą miejscowości Łojowice i Wawrzyszów, budowa oczyszczalni ścieków przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Kalinowa”.Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia wadium winno być wniesione w oryginale w postacielektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu. Sposób sporządzenia dokumentu wadium musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Dokument wadium należy przekazać Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert.Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji:1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 1.000.000,00 (słownie złotych: jeden milion 00/100), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;b) opłaconą polisę, potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę min. 1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100);4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca:a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmować wykonanie/wykonywanie co najmniej 2 zadań (kontraktów) porównywalnych z przedmiotem zamówienia dotyczących przebudowy SUW o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 złotych netto każde;Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ; Ustala się obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu zamówienia min.:- kierownik budowy posiadający co najmniej 10 – letnie doświadczenie zawodowe, liczone od dnia uzyskania uprawnień zawodowych, na stanowisku Kierownika Budowy, w tym kierowanie co najmniej dwoma budowami polegającymi na modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości inwestycji nie niższej niż 1.000.000,00 zł bez podatku VAT;- kierownik budowy posiadający co najmniej 10 – letnie doświadczenie zawodowe, liczone od dnia uzyskania uprawnień zawodowych, na stanowisku Kierownika Budowy, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacji, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń (kierownik budowy). Osoba, która kierowała co najmniej dwoma budowami polegającymi na modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości inwestycji nie niższej niż 1.000.000,00 zł brutto;- kierownik robót elektrycznych z co najmniej 5 - letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych, liczonym od dnia uzyskania uprawnień i posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót dla co najmniej dwóchzadań inwestycyjnych polegających na modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości inwestycji nie niższej niż 200.000,00 zł bez podatku VAT.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach