Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA STACJI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W SZYDŁOWIE GM. LUTOMIERSK

Gmina Lutomiersk ogłasza przetarg

  • Adres: 95-083 Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6775011 w. 118 , fax. 043 6775094
  • Data zamieszczenia: 2014-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lutomiersk
    Pl. Jana Pawła II 11 11
    95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie
    tel. 043 6775011 w. 118, fax. 043 6775094
    REGON: 73093466000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutomiersk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA STACJI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W SZYDŁOWIE GM. LUTOMIERSK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Szydłów gm. Lutomiersk. KODY CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 2. Projekt zagospodarowania terenu obejmuje działki 311/3, 405, 407 obręb Szydłów, gm. Lutomiersk. Lokalizacja została wskazana na mapach stanowiązych załącznik do siwz. Zakres przebudowy i rozbudowy stacji wodociągowej: demontaż istniejących elementów stacji kontenerowej hydroforowej; montaż zbiorników retencyjnych 2x150m3; przebudowa istniejących 2 szt. obudów studni głębinowych; budowa budynku stacji wodociągowej z wyposażeniem w instalacje technologiczne, sanitarne i elektryczne; dostawa i montaż urządzeń uzdatniających wodę ze zautomatyzowaniem procesu uzdatniania wody i pompowni sieciowej; przebudowa ogrodzenia terenu stacji; przebudowa dojazdów na terenie stacji; budowa kanału odprowadzającego wody popłuczne; Zestawienie danych charakteryzujących inwestycję: powierzchnia terenu stacji 2 715 m2; powierzchnia terenu utwardz. kostką oraz chodnik 776 m2; pow. zabudowy proj. (budynek, odstojniki, zbiorniki) 332 m2; pow. terenu zieleni 1 607 m2; rurociąg wody surowej fi 160mm 52 m; rurociąg tłoczny fi 160mm 34 m; rurociąg ssawny fi 200mm 40 m; rurociąg tłoczny do sieci fi 160mm 19,5 m; rurociąg spustowy i przelewowy fi 200mm łącznie 416 m; kable sterownicze, sygnalizacyjne i zasilające łącznie 266 m; Szczegóły dotyczące wskazanych powyżej robót znajdują się w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów zużycia energii elektrycznej. W obiekcie jest zainstalowany licznik na podstawie którego można będzie ustalić zużycie energii, ale jeżeli zaistnieje taka konieczność, na Wykonawcy spoczywa obowiązek zainstalowania odpowiedniego urządzenia pomiarowego -podlicznika- i rozliczenia kosztów zużycia energii elektrycznej przy realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania badań wody, rozruchu stacji uzdatniania wody, wykonania prób, szkolenia obsługi oraz sporządzenia instrukcji obsługi stacji. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z ww czynnościami. Roboty budowlane będą realizowane zgodnie z: 1) Decyzją nr 228-2011 znak: AB. 6740.221.2011.GL - Pozwolenie na budowę, wydaną przez Starostę Pabianickiego w dn. 30-06-2011; 2) Decyzją nr 390-2011 - Pozwolenie wodno-prawne, wydaną przez Starostę Pabianickiego w dn. 30-06-2011r. Scany decyzji - w załączeniu do siwz. 3. Ponadto, w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do: wytyczenia geodezyjnego; sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zarejestrowania jej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pabianicach i dostarczenia w-w zarejestrowanej inwentaryzacji Zamawiającemu w terminie wykonania zamówienia; przygotowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do zawiadomienia przez Zamawiającego organów wskazanych w art. 56 ust. 1 Prawa budowlanego o zakończeniu budowy obiektu i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania - tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Straży Pożarnej i Nadzoru Budowlanego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kompletu dokumentów dla Urzędu Dozoru Technicznego (UDT). 4. Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i zachowaniem podanej przez projektanta technologii, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego/inspektora nadzoru oraz obowiązującymi przepisami prawa; 2) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i złożyć na piśmie uwagi dotyczące dostrzeżonych błędów lub uchybień, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia; 3) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie niezwłocznie; 4) Wszystkie materiały wskazane z nazwy w dokumentacji projektowej i kosztorysowej, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów i standardu. Zamawiający dopuszcza wyroby równoważne tzn. o parametrach takich samych lub lepszych. Wszelkie zmiany i odstępstwa od dokumentacji technicznej, zamiany materiałów określonych w specyfikacji technicznej na inne, nie mogą powodować obniżenia wartości funkcjonalnych i użytkowych przedmiotu zamówienia oraz nie mogą powodować zmniejszenia trwałości eksploatacyjnej. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nie ma na celu utrudniania uczciwej konkurencji. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w siwz oraz w załącznikach do niej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy -lub równoważne- - zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wymagania jakościowe i materiałowe. 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru oraz w dwóch kompletach na koniec realizacji zamówienia; 2) Jeżeli w projekcie budowlanym, w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie - tj. marka, znak towarowy, patent, producent, dostawca materiałów lub dotyczące materiałów normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww dokumentach; 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany udokumentować, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na jego żądanie. 6. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi Zamawiającego: 1) Dowiezienie i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia do miejsca objętego zamówieniem odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku a także w czasie wykonywanych prac. Odpowiedzialność taką ponosi w całości Wykonawca zamówienia. 2) Zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, po wykonaniu robót Wykonawca pozostawi teren objęty zamówieniem w czystości i należytym porządku. Wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy i powinny zostać usunięte poza teren robót na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, chyba że w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zaznaczono inaczej albo uzgodnieniem z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia postanowiono inaczej. Również w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dbać o porządek na placu budowy i wokół niego w ramach wykonywanych prac. 3) Zamawiający żąda aby wykonawca powołał ze swojej strony kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w zakresie prac jak w niniejszym zamówieniu. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopią właściwych uprawnień i wpisem do izby inżynierów budownictwa oraz planem BIOZ. Wymagania dotyczące doświadczenia kierownik budowy zostały opisane w rozdz. 4 ust. 1 pkt 1 lit. c. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu również kserokopie właściwych uprawnień budowlanych i wpisów do izby inżynierów budownictwa kierowników -branżystów-. Wymagania dotyczące tych osób zostały opisane w rozd. 4 ust. 1 pkt 1 lit. c. 4) Wykonawcy w celu sprawdzenia faktycznych uwarunkowań mających wpływ na rzetelną kalkulację ceny, zobowiązani są przed złożeniem ofert dokonać wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem. (Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej Wykonawcy złożą na formularzu ofertowym). 5) Harmonogram prac, zabezpieczenia, oznakowania, przejścia prowizoryczne należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym (inspektorem nadzoru). 6) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakość materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na terenie robót powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac a także za ewentualne szkody poniesione w związku z prowadzonymi pracami przez pracowników Wykonawcy i osoby trzecie. Opis przedmiotu zamówienia, który ramowo został określony powyżej, stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 Scany decyzji: pozwolenie na budowę, pozwolenie wodno-prawna Załącznik Nr 3 Dokumentacja projektowa, Operat wodno-prawny Załącznik Nr 4 Przedmiary robót Wymagany okres gwarancji na na wykonane roboty i wbudowane materiały wynosi 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521267
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank L.B.S. Zduńska Wola, Oddział Lutomiersk Nr 64 9279 0007 0024 0002 2000 0060 (w tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu RRGiZP.271.1.2014) 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11, I piętro, w kancelarii pok. 17, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutomiersk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach