Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEJ HALI MIĘSNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ - ETAP I i II

Targowiska Miejskie Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 6D
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5666514, 5630613 , fax. 87 5666514
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Targowiska Miejskie Spółka z o.o.
    ul. Sejneńska 6D 6D
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 5666514, 5630613, fax. 87 5666514
    REGON: 79021780000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: miejskie@o2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEJ HALI MIĘSNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ - ETAP I i II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa istniejącej hali mięsnej wraz z infrastrukturą techniczną - Etap I i II. 2.1. Roboty budowlane będą odbywać się przy czynnym targowisku i parkingu. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z warunkami istniejącymi w miejscu realizacji robót budowlanych oraz zorganizować roboty w taki sposób, by nie zakłócać funkcjonowania targowiska i parkingu, a w tym - do dnia 31 lipca 2014 r. nie zakłócać funkcjonowania wynajmowanych przez Zamawiającego lokali użytkowych w rozbudowywanym budynku hali mięsnej. 2.2. Wykonawca ma obowiązek uzyskać pozwolenie na użytkowanie na poszczególne Etapy. 3. Wykonawca ma obowiązek dokonać wizji lokalnej placu budowy oraz zapoznać się z przedmiotem zamówienia. 4. 1. Etap I zamówienia dotyczy: a) przebudowy istniejącego budynku hali mięsnej: - powierzchnia zabudowy: 422,12 M2 - kubatura 2160,00 M3 b) rozbudowy budynku hali mięsnej o: - powierzchnię zabudowy: 331,44 M2 - kubaturę: 1 657,20 M3 c) wybudowania przyłączy wody, kan. sanitarnej i deszczowej, energetycznego, kanału teletechnicznego. d) wyposażenia budynku hali mięsnej w instalacje: - wodno - kanalizacyjną (sanitarną i tłuszczową); - kanalizacji deszczowej; - wentylacji mechanicznej z funkcją ogrzewania i schładzania; - wentylacji grawitacyjnej; - elektryczną; - odgromową. 4.2. Etap II zamówienia dotyczy: a) rozbudowy budynku hali mięsnej o: - powierzchnię zabudowy: 566,52 M2 - kubaturę: 2 996,30 M3 b) wyposażenia budynku w instalacje: - wodno - kanalizacyjną (sanitarną); - kanalizacji deszczowej; - wentylacji mechanicznej z funkcją ogrzewania i schładzania; - oddymiającą; - elektryczną; - odgromową. 4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. zakres i ilość robót Etapu I i II oraz rodzaj użytych w poszczególnych Etapach materiałów budowlanych opisują: a) projekt budowlany; b) projekty wykonawcze; c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIOR); d) przedmiary robót (mają charakter jedynie pomocniczy, nie stanowią podstawy do wyliczenia ceny ryczałtowej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Targowiska Miejskie Spółki z o. o. w Suwałkach w Banku BGŻ SA Oddział Suwałki, nr 74 2030 0045 1110 0000 0214 9360 w terminie do dnia 03 lipca 2014 r. do godz. 10:00 (decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium w pozostałych formach (poręczenia, gwarancji) należy złożyć w oryginale w siedzibie Targowiska Miejskie Spółki z o. o. w Suwałkach, ul. Sejneńska 6D (dział księgowości), 16-400 Suwałki, przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, ich treść nie może zawierać żadnych warunków spełnienia przez Zamawiającego oraz ograniczeń (wykluczeń z odpowiedzialności) oprócz przewidzianych ustawą Pzp, nazewnictwo użyte w powyższych dokumentach ma odpowiadać brzmieniu w ustawie. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. W przypadku przedłożenia gwarancji zawierającej jakiekolwiek zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wadium. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tm-suwalki.pbip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach