Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń poddasza na działalność dydaktyczno-wychowawczą z zapleczem magazynowym i socjalnym

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Myślenicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. 3 Maja 97b
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 272 13 04 , fax. 12 272 07 06
  • Data zamieszczenia: 2015-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Myślenicach
    ul. 3 Maja 97b 97b
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 12 272 13 04, fax. 12 272 07 06
    REGON: 00070750900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswmyslenice.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń poddasza na działalność dydaktyczno-wychowawczą z zapleczem magazynowym i socjalnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń poddasza na działalność dydaktyczno-wychowawczą z zapleczem magazynowym i socjalnym realizowana ze środków budżetu Województwa Małopolskiego oraz w ramach umowy o dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie na dz. nr 529/1 obr.3 w Myślenicach (na której zlokalizowany jest budynek Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach): - nowej, wydzielonej zewnętrznej klatki schodowej wyposażonej w szyb windy dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z niezbędnymi instalacjami, - podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy projektowanym wejściu do budynku, - zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń poddasza na działalność dydaktyczno-wychowawczą wraz z zapleczem magazynowym i socjalnym - w zakresie stanu surowego, - wymiany pokrycia dachu wraz obróbkami kominów, śniegołapów, rynien i rur spustowych oraz wykonanie nowego systemu odgromienia, rozbiórka zadaszenia nad istniejącym szybem windowym w zakresie kolizji z nowym dachem - w zakresie poddasza ze zmianą sposobu użytkowania, - przebudowy części pomieszczeń dydaktycznych w związku z lokalizacją projektowanej zewnętrznej klatki schodowej, - uzyskanie prawomocnej decyzji na użytkowanie. 3. Zakres wskazany w pkt. 2 stanowi część zakresu objętego decyzją pozwolenia na budowę nr 1016/2014 (znak AB.6740.1109.2014) z dnia 27.11.2014r wydane przez Starostę Myślenickiego. Obowiązujące rysunki dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do siwz, do wykonania w/w zakresu robót, to: - Inwentaryzacja (rys nr od 1 do9), - Architektura: rys. nr 0A (w zakresie fundamentów pod klatkę schodową), 1A, 2A (w zakresie klatki schodowej), 3A, 4A, 5A (klatka schodowa + poddasze w zakresie robót stanu surowego), 6A, 7A (w zakresie dachu nad poddaszem ze zmianą sposobu użytkowania), 8A (w zakresie klatki schodowej), 9A, 10A, 11A, 12A, - Konstrukcja: rys.nr1 (w zakresie fundamentów pod klatką schodową), 2 (klatka schodowa z podjazdem dla niepełnosprawnych), 3,4,5,6,6 (A do F), - Branża sanitarna (w zakresie instalacji c.o.): rys. nr: 5,6,7,8 (klatka schodowa), 9 (pion P1), - Branża elektryczna: rys. nr IE-01,02,03,04 (w zakresie klatki schodowej), 05 (dach nad poddaszem ze zmianą sposobu użytkowania), 06, 07 (wyposażenie rozdzielni w zakresie obwodów oświetlenia, gniazd, oświetlenia nocnego, zasilania windy, oddymiania - klatki schodowej i pomieszczeń modernizowanych). Pozostały zakres objęty decyzją pozwolenia na budowę nie jest objęty zamówieniem publicznym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 10 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 11 do SIWZ, - Przedmiar robót (materiał pomocniczy) - Załącznik nr 12 do SIWZ. Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno-pomocniczym co oznacza, że co do zasady kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i służy obliczeniu ceny oferty a rozbieżności między jego treścią a treścią otrzymanych kosztorysów ofertowych, nie oznaczają niezgodności oferty z treścią SIWZ. 5. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą prawo budowlane. Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z polskim prawem, w szczególności z przepisami techniczno budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 6. Wykonawca w ofercie powinien przewidzieć m.in. koszt zagospodarowania terenu dla potrzeb budowy, zabezpieczenia na okres budowy (czynna szkoła), doprowadzenie terenu budowy i terenów przyległych, zajętych dla potrzeb budowy do stanu pierwotnego; koszty odbiorów niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 7. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 8. W przypadku, gdy nazwy własne produktów, materiałów, urządzeń, sprzętu, opis techniczny, znaki towarowe lub pochodzenie przywołano w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót, służą one wyłącznie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych, ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej, oraz mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Gdy nazwy własne produktów, materiałów, urządzeń, sprzętu, opis techniczny, znaki towarowe lub pochodzenie przywołano w dokumentacji przetargowej, dodaje się słowo lub równoważne. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych. Dopuszcza się urządzenia, produkty, materiały, urządzenia, sprzęt równoważne rozumiane jako urządzenia, materiały, produkty, sprzęt, wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełnią one te same właściwości techniczne oraz na etapie realizacji uzyskają akceptację Zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest on obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (użyte materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.soswmyslenice.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach