Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku, położonego w Białymstoku przy ul. Białej 13/33, o klatkę schodową wraz z dodatkowymi robotami w zakresie instalacji elektrycznej.

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BIAŁYMSTOKU ogłasza przetarg

  • Adres: 15-440 Białystok, ul. Malmeda Icchoka 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 879 79 50 , fax. 85 879 79 51
  • Data zamieszczenia: 2023-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BIAŁYMSTOKU
    ul. Malmeda Icchoka 8
    15-440 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 879 79 50, fax. 85 879 79 51
    REGON: 002333177
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku, położonego w Białymstoku przy ul. Białej 13/33, o klatkę schodową wraz z dodatkowymi robotami w zakresie instalacji elektrycznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie budynku, położonego na działce o nr ewid. 1419/3 w Białymstoku przy ul. Białej 13/33, o klatkę schodową wraz z dodatkowymi robotami w zakresie instalacji elektrycznej, realizowanych jako przedsięwzięcie grantowe pn.: „Dostosowanie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku do dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami” w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Osób Niepełnosprawnych, w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca, w szczególności:a) przygotuje dokumentację projektową zamienną do zatwierdzonego projektu budowlanego decyzją o pozwoleniu na budowę, uwzględniając wymogi postawione w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, oraz po zatwierdzeniu przez Zamawiającego proponowanych rozwiązań wykona kompletną dokumentację projektową budowlaną w zakresie nie wymagającym zmiany istniejącego pozwolenia na budowę, tj. doprecyzuje rozwiązania materiałowo-techniczne w dokumentacji technicznej i wykonawczej,b) wykona roboty budowlane w wyniku, których:- wprowadzone zostaną zmiany do zatwierdzonego projektu budowlanego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ i zamiast platformy windowej ujętej w dotychczasowej dokumentacji, zostanie wykonana winda z kabiną dostosowaną dla osób niepełnosprawnych,- wykonane zostaną prace dodatkowe/zamienne konieczne do wykonania zmiany, o której mowa w tirecie pierwszym, np. konstrukcyjne, instalacyjne,- wykonane zostaną dodatkowe prace elektryczne, polegające na dostosowaniu części przedlicznikowej (wymiana WLZ) od przyłącza do systemu opomiarowania.3. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w następujących etapach:a) etap I – obejmujący wykonanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej, w terminie maksymalnie 4 tygodni od dnia zawarcia umowy,b) etap II – obejmujący wykonanie robót budowlanych wraz z dokumentacją powykonawczą, pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót (w oparciu o odebraną w etapie I dokumentację i PFU) oraz wykonanie dokumentacji technicznej urządzenia windy (tzw. dokumentacji rejestracyjnej) – uzgodnionej z Zamawiającym, a następnie z Urzędem Dozoru Technicznego - w terminie - w terminie od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego terenu wykonywania robót, do dnia faktycznego wykonania robót zgodnie z umową, po wpisaniu przez kierownika budowy i potwierdzeniu tego faktu przez Inspektora nadzoru inwestorskiego stosownymi zapisami w dzienniku budowy, z zastrzeżeniem lit. a Zamawiający wymaga, aby w tym etapie Wykonawca wystąpił z wnioskiem o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację windy do UDT najpóźniej do dnia zakończenia robót, potwierdzonym wpisem kierownika budowy w dzienniku budowy. W tym etapie projektanci ze strony Wykonawcy (autorzy dokumentacji projektowej z etapu I) będą pełnić nadzór autorski przy realizacji robót,c) etap III – obejmujący przekazanie windy do eksploatacji.Etap III obejmuje realizację przez Wykonawcę procedury przekazania windy do eksploatacji, tj. uzgodnienie dokumentacji technicznej windy (wykonanej i uzgodnionej z Zamawiającym) z organem właściwej jednostki dozoru technicznego (UDT), wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację windy, a także wykonanie dokumentacji powykonawczej (do sporządzenia tej dokumentacji Wykonawca powinien przystąpić już w etapie II), uczestniczenie w badaniach dźwigu przeprowadzonych przez UDT, uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację windy oraz poniesienie opłat rejestracyjnych i przekazanie windy do eksploatacji, po odbiorze końcowym robót,d) etap IV – obejmujący okres gwarancji udzielonej Zamawiającemu przez Wykonawcę.W zakresie realizacji etapu IV do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie napraw gwarancyjnych oraz sprawowanie serwisu gwarancyjnego i konserwacji windy – bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, tj. w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia. Okres realizacji etapu IV nie jest liczony w terminie realizacji umowy.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji, określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 11 do SWZ. 5. Pomimo opisu przedmiotu zamówienia zawartego w ww. dokumentacji, Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będą roboty budowlane, w celu oszacowania przez Wykonawcę, na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej odbywa się na koszt własny Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach