Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Wałcz przy ul. Kołobrzeskiej 1 w Wałczu

Nadleśnictwo Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Kołobrzeska 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2500894 , fax. 067 2582932
  • Data zamieszczenia: 2012-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wałcz
    ul. Kołobrzeska 1 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2500894, fax. 067 2582932
    REGON: 57006451800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Wałcz przy ul. Kołobrzeskiej 1 w Wałczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Wałcz przy ul. Kołobrzeskiej 1 w Wałczu w celu poprawienia funkcji budynku oraz zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Rozbudowa budynku polegać będzie na dobudowaniu do istniejącego budynku części obiektu z zachowaniem elewacji, okien i dachu, jak w części budynku istniejącego. Przy rozbudowie zachować projektowaną odległość nowego okna od granicy działki nr 1515/3 która wynosi min.4,0m. Istniejący kabel energetyczny zasilający budynek gospodarczy należy zabezpieczyć. Budynek będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych poprzez z poziomu sutereny. Zasilanie nowej części budynku w media nastąpi z przyłączy dostępnych w budynku istniejącym. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie robót wynikających z dokumentacji projektowej i dotyczących dobudowy budynku oraz roboty nie objęte dokumentacją projektową, a wynikające z konieczności ich wykonania po dobudowaniu budynku. 2.1.1 Roboty ogólnobudowlane obejmują wykonanie : a) fundamentów - z cegły pełnej, częściowo z kamienia polnego oraz częściowo ławy żelbetowe; b) Ścian piwnic , parteru - z cegły pełnej oraz warstwowe z izolacja termiczną styropian -6 cm c) ścian poddasza - ściana szachulcowa z izolacją termiczną od wewnątrz styropian 5 cm + gazobeton 12 cm; d) stropu nad piwnicą - płyta żelbetowa wylewana na mokro oraz sklepienie ceglane na belkach stalowych; e) stropu nad parterem - żelbetowy na belkach stalowych oraz płyta żelbetowa wylewana na mokro; f) stropu nad poddaszem - drewniany z izolacją w postaci wełny mineralnej; g) schodów wewnętrznych - płytowe żelbetowe h) dachu - konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej oraz jętkowej pokryty dachówką ceramiczną; i) kominów - z cegły pełnej, powyżej dachu z cegły klinkierowej; j) okien - PCV k) posadzek 2.1.2 Roboty instalacyjne obejmują wykonanie instalacji wewnętrznych : a) instalacji wody zimnej, b) instalacji ciepłej wody użytkowej, c) instalacji wody cyrkulacyjnej, d) instalacji kanalizacji sanitarnej, e) instalacji centralnego ogrzewania. f) instalacji wentylacji grawitacyjnej; g) instalacji elektrycznej; h) instalacji gazowej; i) instalacji telekomunikacyjnej; j) instalacji komputerowej; k) instalacji klimatyzacji. 2.1.3 Roboty nie objęte dokumentacją projektową, a konieczne do wykonania w części budynku istniejącego obejmują : a) montaż sufitów podwieszanych, b) malowanie wszystkich pomieszczeń budynku istniejącego (po uprzednim umyciu ścian) - wzór i kolor w gestii inwestora , c) zamurowanie niektórych otworów okiennych i drzwiowych, d) wymianę istniejącej instalacji CO, e) wymianę okien na poddaszu, f) wymianę drzwi ( wg przedmiaru robót ), g) wymianę wykładzin podłogowych - wzór i kolor w gestii inwestora , h) wymianę żaluzji w każdym pomieszczeniu na taki sam typ - wzór i kolor w gestii inwestora . W zakresie wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wykonywanie usługi wynoszenia i wnoszenia mebli. Wymienione ww. roboty i usługi zawiera załączony przedmiar robót. Wykonawca wykona, jako planowane zamówienie uzupełniające : montaż i uruchomienie systemu klimatyzacji oraz oświetlenie budynku zewnętrzne ( iluminacja - podświetlenie ) - po wykonaniu na te roboty dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 15.000,00 złotych, (słownie : piętnaście tysięcy , 00/100 złotych), w tym : 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : PKO BP S.A. o/Wałcz Nr rachunku : 25 1020 2847 0000 1102 0039 2027 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Wałcz przy ul. Kołobrzeskiej 1 w Wałczu Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego albo załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia wraz ze znakiem sprawy (rozdz. II pkt. 3 niniejszej SIWZ) ; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : 1) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach