Przetargi.pl
„Przebudowa i rozbudowa budynków szkół podstawowych w Przyborowie i Lubieszowie”

Gmina Nowa Sól ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Moniuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3872016 w. 28 , fax. 683 873 277
  • Data zamieszczenia: 2017-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól
    ul. Moniuszki
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 68 3872016 w. 28, fax. 683 873 277
    REGON: 97123779900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i rozbudowa budynków szkół podstawowych w Przyborowie i Lubieszowie”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie Publicznych Szkół Podstawowych w Przyborowie i Lubieszowie wraz z uzyskaniem zaświadczenia o potwierdzeniu przyjęcia zawiadomienia o zakończeniu budowy lub decyzji pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie wymagane). 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dwie CZĘŚCI (ZADANIA): a) CZĘŚĆ (ZADANIE) 1 – przebudowa i rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Przyborowie b) CZĘŚĆ (ZADANIE) 2 – przebudowa i rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubieszowie. CZĘŚĆ (ZADANIE) 1 Przebudowa i rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Przyborowie. Przedmiot inwestycji obejmuje w szczególności wykonanie: robót rozbiórkowych i budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej, instalacji wodnej przeciwpożarowej hydrantowej oraz kanalizacji w rozbudowywanej części budynku oświaty wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania Rozbiórka: –ścian zewnętrznych istniejącej kotłowni, dachu nad kotłownią, (ściany wykonane z pustaka Alfa, nadproża typu L19, dach kotłowni jednospadowy płaski, z płyt dachowych korytkowych, kryty papą termozgrzewalną na izolacji termicznej ze styropianu), –demontaż wyposażenia kotłowni (piece, zbiorniki instalacje, solarach), –ścianek działowych wewnątrz budynku szkoły (ścianka w wc, w bibliotece, w pokoju nauczycielskim, ścianki w kotłowni, –strefy wejściowej do części sportowej (ściany zewnętrzne z pustaka Alfa i stropodach żelbetowy), –betonowych podestów i schodów wejściowych prowadzących na plac sportowy. Projektuje się: –rozbudowę szkoły w części parterowej o: dwie sale lekcyjne (pracownia komputerowa, pracownia matematyczna), korytarze, strefę wejściową, –zamyka się istniejącą przestrzeń między skrzydłami pawilonów (dziedziniec) projektując świetlico-stołówkę, przebudowę istniejącej biblioteki na pracownię przyrodniczą, sanitariatów damsko-męskich, istniejącego pokoju nauczycielskiego na wydawalnie posiłków, salki przedszkolnej na pokój nauczycielski, części korytarza na wc dla niepełnosprawnych, kotłowni, –zamurowania, przekucia otworów drzwiowych, –ocieplenie i kolorystyka części projektowanej oraz remont elewacji istniejącego budynku, –przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej zewnętrznej na odcinkach między skrzydłami pawilonów szkolnych (dziedziniec). Elementy instalacji elektrycznych: lokalizacja głównej tablicy budynku TG, - lokalizacja tablicy rozdzielczej TR, - główny wyłącznik p.poż. (dla części istniejącej i projektowanej) - wewnętrzna linia zasilająca, - instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia - instalacja gniazd wtyczkowych dla zasilania komputerów, - instalacja oświetlenia ogólnego, - instalacja oświetlania awaryjnego i ewakuacyjnego (kierunkowego), -instalacja zasilania nasad wentylacyjnych i podgrzewanych nawietrzników, -instalacja odgromowa. CZĘŚĆ (ZADANIE) 2 Przebudowa i rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubieszowie. Przedmiot inwestycji obejmuje w szczególności wykonanie rozbudowy: - szkoły w kierunku wschodnim z wykorzystaniem istniejących ścian budynku, -instalacji elektrycznej, -instalacji wodno – kanalizacyjnej , - instalacji centralnego ogrzewania; przebudowa doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej tłocznej, - rozbiórka części placu zabaw, - utwardzenie terenu dojścia do klatki schodowej; przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, wewnętrznej instalacji hydrantowej, centralnego ogrzewania oraz przebudowa kotłowni na paliwo stałe . W zakresie elementów instalacji elektrycznych : - lokalizacja głównej tablicy budynku TG,-lokalizacja tablicy rozdzielczej TR (projektowanej) ,- główny wyłącznik p.poż. (dla części istniejącej i projektowanej), - wewnętrzna linia zasilająca, -instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, - instalacja gniazd wtyczkowych dla zasilania komputerów, - instalacja oświetlenia ogólnego, - instalacja 4 oświetlania awaryjnego i ewakuacyjnego (kierunkowego), - instalacja zasilania nasad wentylacyjnych i podgrzewanych nawietrzników, - instalacja odgromowa. 3.2.Roboty budowlane należy wykonać w zakresie określonym w dokumentacji projektowej oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ - odpowiednio do wybranej CZĘŚCI (ZADANIA). UWAGA: Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarami robót należy przyjąć zakres robót i ich ilość wynikającą z dokumentacją projektową 3.3.W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową należy wystąpić do zamawiającego o ich wyjaśnienie. 3.4.W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. 3.5.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu elementów z demontażu i rozbiórek przedstawiających w ocenie zamawiającego (np. kostka brukowa betonowa, materiał kamienny, płytki betonowe, płyty ażurowe) wartość użytkową, nadmiaru humusu i gruntu z wykopów po wykonaniu robót ziemnych, ich załadunku, transportu i rozładunku na własny koszt na miejsce wskazane przez zamawiającego (odwóz na odległość do 12 km). a) pozostałe elementy z rozbiórek wykonawca zobowiązany jest zutylizować własnym staraniem i na własny koszt. Wykonawca pokrywa koszt załadunku i transportu materiału z rozbiórki, który jest przewidziany do odwozu. Materiały z rozbiórki powinny być składowane np. na paletach wraz z ofoliowaniem. Palety i koszt zabezpieczenia folią stanowi koszt wykonawcy. 3.6.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia i istotne dla stron postanowienia, zawiera wzór umowy- załącznik nr 8. 3.8 Standard jakościowe: 1) Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są : certyfikaty zgodności z Polską ( Europejską ) Normą, deklaracje zgodności z Polską ( Europejską ) Aprobatą Techniczną, aprobaty techniczne, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją . 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, za zgodność wykonania z Prawem budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, uzgodnieniami i warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 3.9. Warunki realizacji robót budowlanych: 1) Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą w obiekcie czynnym i użytkowanym. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczeniu miejsca robót, do takiej organizacji i realizacji robót budowlanych, by umożliwić dostęp i bezpieczne użytkowanie pozostałych pomieszczeń obiektu oraz ograniczyć do minimum uciążliwości wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia 2) Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas robót rozbiórkowych i pozostałych obciążają Wykonawcę. 5 3) Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 4) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3.10. Rozliczenie i termin płatności 1. Warunki, rozliczenie i terminy płatności zawiera wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ 2. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu na podstawie faktur częściowych wystawianych przez wykonawcę po wykonaniu elementu rozliczeniowego określonego w harmonogramie rzeczowo – finansowym stanowiącym załącznik do umowy oraz faktury końcowej, przy czym: 1) w zakresie CZĘŚCI (ZADANIA) 1 – (Przyborów) - wartość wynagrodzenia wykonawcy zostanie rozliczona dwiema fakturami częściowymi, których suma nie może przekroczyć 70 % łącznego wynagrodzenia umownego brutto oraz faktury końcowej obejmującej powstałą część wynagrodzenia brutto; 2) w zakresie CZĘŚCI (ZADANIA) 2 – (Lubieszów) - wartość wynagrodzenia wykonawcy zostanie rozliczona jedną fakturą częściową, której wartość nie może przekroczyć 50 % łącznego wynagrodzenia umownego oraz faktury końcowej obejmującej powstałą część wynagrodzenia brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach