GMINA WROCŁAW - ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH ogłasza przetarg
- Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15 A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA WROCŁAW - ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH
ul. Januszowicka 15 A
53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
REGON: 931040088 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont Szkoły Podstawowej nr 98 przy ul. Sycowskiej 22a we Wrocławiu – dostosowanie obiektu dla osób z niepełnosprawnościami oraz do wymagań bezpieczeństwa przeciwpożarowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie Szkoły Podstawowej nr 98 przy ul. Sycowskiej 22a we Wrocławiu, w podziale na zadania:Zadanie 1: dostosowanie obiektu dla osób z niepełnosprawnościami (całość z etapu 1 dokumentacji projektowej)Zadanie 2: dostosowanie obiektu do wymagań bezpieczeństwa przeciwpożarowego wraz z częściową przebudową instalacji elektrycznych i teletechnicznych (część robót z etapu 2 dokumentacji projektowej) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 22 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. ZDOLNOŚĆ DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadającej osobowości prawnej albo wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą lub zawodową, są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.3. SYTUACJA FINANSOWA LUB EKONOMICZNA.ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.4. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą,że:4.1. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. kierownikiem budowy oraz kierownikami robót branżowych, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności:a) konstrukcyjno-budowlanej,b) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych,c) instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych,orazd) osobą z kwalifikacjami do pełnienia funkcji koordynatora ds. zieleni:- mgr inż. architekt krajobrazu lub inżynier architekt krajobrazu z udokumentowanym 3 letnim stażem pracy w terenach zielenilub- mgr inż. ogrodnik lub inżynier ogrodnik z udokumentowanym 3 letnim stażem pracy w terenach zielenilub- technik ogrodnik lub technik architekt krajobrazu z udokumentowanym 8 letnim stażem pracy w terenach zielenilub- osoba z wykształceniem wyższym po kierunkach pokrewnych z udokumentowanym 5 letnim stażem pracy w terenach zieleni.4.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.:w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego wraz z zagospodarowaniem terenu każde.5. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony:5.1. przez Wykonawcę samodzielnie, lub5.2. przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, lub5.3. samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa dostępności komunikacyjnej – przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
Dodano: 2024-05-17 - Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Dodano: 2024-05-17 - Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
Dodano: 2024-05-17 - Modernizacja budynków Zespołu Szkół im. M. Skłodowskiej-Curie w Szczawnie-Zdroju
Dodano: 2024-05-16 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w Grabiszycach Górnych – III etap
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Czarnym Borze
Dodano: 2024-05-13 - Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Dodano: 2024-05-10 - Wykonanie robót bieżącej konserwacji w zakresie wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi w istniejącym budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce
Dodano: 2024-05-10 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole
Dodano: 2024-05-09 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
Dodano: 2024-05-09