Przetargi.pl
Przebudowa i remont pomieszczeń drugiego piętra Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koszalinie w celu utworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej dla pielęgniarek

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75582 Koszalin, ul. Leśna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 342 67 66 , fax. 94 342 67 66
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koszalinie
    ul. Leśna 1
    75582 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 342 67 66, fax. 94 342 67 66
    REGON: 32073337300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwsz-koszalin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont pomieszczeń drugiego piętra Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koszalinie w celu utworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej dla pielęgniarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. przebudowa i remont pomieszczeń drugiego piętra Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koszalinie w celu utworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej dla pielęgniarek realizowanej na podstawie Decyzji nr 92/2018 z dnia 20.03.2018 r. znak A-I-8.6740.115.2018.AT wydanej przez Prezydenta Miasta Koszalina wraz ze skutecznym zgłoszeniem zakończenia robót, w tym: a. zmianę układu funkcjonalnego sali nr 202, polegająca na wykonaniu ścian działowych wydzielających nowe pomieszczenia (sala opieki pielęgniarskiej, sterownia- pomieszczenie kontrolne i serwerownia), b. przebudowę ściany konstrukcyjnej w celu powiększenia 5 otworów drzwiowych do sal dydaktycznych, c. powiększenie otworu drzwiowego do sali nr 201 w ścianie działowej, d. przebudowę instalacji elektrycznych i telekomunikacyjnych w salach dydaktycznych, e. przebudowę instalacji sanitarnych w salach dydaktycznych, f. wykonanie instalacji klimatyzacyjnej sali nr 201 i 202, g. remont sal dydaktycznych. 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami, z zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej Formularz nr 8. 4. Określenie przedmiotu zamówienia zgodnie z Wspólnym Słownikiem Zamówień:  45410000-4 - Roboty murowe i tynkowe  45442110-4 - Roboty malarskie  45432111-5 - Roboty posadzkarskie  45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 5. Wszelkie roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, aktualnymi normami i zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP. 6. Na etapie przetargowym Wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia z kompletem dokumentów SIWZ, aby wnieść ewentualne zapytania i uwagi przed terminem składania ofert i podpisaniem umowy na realizację zadania. 7. Wszelkim nazwom własnym znajdującym się w niniejszym SIWZ oraz w każdej innej dokumentacji dotyczącej niniejszego zamówienia towarzyszy zapis „lub inne o równoważnych parametrach". Za równoważne Zamawiający uzna te rozwiązania, które oparte są na równoważnych ustaleniach, co do przedmiotu zamówienia i spełniać będą minimalne wymagania, które spełnia produkt opisany poprzez użycie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie za pomocą dowolnych środków dowodowych, że oferowane przez niego roboty budowlane (a w ich ramach: dostawy (materiały) lub usługi) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W razie woli zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich równoważność co do materiałów i urządzeń wskazanych w SIWZ. Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, spoczywa na Wykonawcy, składającym ofertę równoważną. Domniemanie: Zamawiający zakłada zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań wskazanych bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. o/Koszalin Nr 52 1020 2791 0000 7402 0272 0993 z dopiskiem „wadium - RBM w celu utworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej w Koszalinie”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał należy złożyć w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Koszalinie, ul. Leśna 1, 75-582 Koszalin lub bezpośrednio do oferty. c. W przypadku złożenia oryginału wadium bezpośrednio do oferty zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 6. Kopię dokumentów wadialnych należy załączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Koszalinie, ul. Leśna 1, 75-582 Koszalin. 8. Oferta wspólna. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w dokumencie wadialnym (wnoszonym w innej formie niż pieniądz) winno być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone. 9. Gwarancja wadialna będzie również skuteczna, jeżeli w swojej treści powoływała się będzie na udzielone liderowi pełnomocnictwo od reszty konsorcjantów i będzie obejmowała zdarzenia spowodowane działaniem i zaniechaniem innych członków. 10. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1- 2 i 4 ustawy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 14. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (Formularz nr 1) b. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Formularz nr 2) c. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Formularz nr 3) d. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach