Przetargi.pl
Przebudowa i remont drogi gminnej nr 121018Z Parsowo – Świemino

GMINA BIESIEKIERZ ogłasza przetarg

  • Adres: 76-039 Biesiekierz, 103
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 94 3180 955 , fax. +48 94 3180 940
  • Data zamieszczenia: 2023-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BIESIEKIERZ
    103
    76-039 Biesiekierz, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48 94 3180 955, fax. +48 94 3180 940
    REGON: 330920535
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biesiekierz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont drogi gminnej nr 121018Z Parsowo – Świemino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa i remont drogi gminnej nr 121018Z Parsowo – Świemino.2) Zamówienie jest dofinansowane ze środków Lasów Państwowych na podstawie § 1 ust. 1 pkt. 2 Zarządzenia nr 20 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 10 lutego 2023 r., na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach.3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje część inwestycyjną (przebudowę drogi) oraz część remontową.4) CZĘŚĆ INWESTYCYJNALokalizacja: Przedmiotem przedsięwzięcia jest przebudowa drogi na odcinku na długości 0,148 km, szer. 3,5-5 m zlokalizowanej na działkach o numerach ewidencyjnych 75 oraz 78/4 obręb Świemino, na długości 0,225 km, szer. 3,5-5 m zlokalizowanej na działkach o numerach ewidencyjnych 24/4 obręb Parsowo – działki stanowią własność Gminy Biesiekierz, natomiast działka 78/4 stanowi własność Zarządu Dróg Powiatowych.Zakres obejmuje przebudowę jezdni – tj. frezowanie korekcyjne istniejącej warstwy asfaltowej i ułożenie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz warstwy wiążącej/wyrównawczej, przebudowę i budowę zjazdów, przebudowę skrzyżowania (działka 78/4 z działką 75), ewentualne zabezpieczenie istniejącej sieci uzbrojenia terenu: elektroenergetycznej, wodociągowej, gazowej, światłowodowej oraz kanalizacji sanitarnej w tym regulacja armatury naziemnej sieci uzbrojenia terenu w celu dowiązania wysokościowego do projektowanych rzędnych, umocnienie poboczy, wykonanie na odcinku 21,5 m ścieku z kostki kamiennej 8/10 cm na ławie betonowej gr. 25 cm. oraz profilowanie i oczyszczenie istniejących rowów drogowych odparowujących, wykonanie przepustu pod drogą powiatową metodą przewiertu z rury dn315 PEHD, roboty wykończeniowe i porządkowe, montaż znaków drogowych (wprowadzenie stałej organizacji ruchu).Załączniki: Projekt budowlany wraz z uzgodnieniami. Pozwolenie na budowę będzie dostarczone niezwłocznie po otrzymaniu ze Starostwa Powiatowego5) CZĘŚĆ REMONTOWALokalizacja: dz. nr 76 na odcinku 0+150 - 0+939,07 i dz.201 na odcinku 0+ 939,07 – 1+ 635 o długości 1485m.Remont polegać będzie na wzmocnieniu istniejącej nawierzchni jezdni.W ramach prac planowane jest: zabezpieczenie i organizacja placu budowy; projekt zagospodarowania placu budowy; roboty pomiarowe; transport nadmiaru gruntu; roboty ziemne; wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego; wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni; wykonanie poboczy.Załączniki: Przedmiar, Opis techniczny, STWIORB, PrzekrojeZamawiający jest w posiadaniu braku sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:a) projekt budowlany (dokumentacja projektowa), stanowiący załącznik nr 7 do SWZ, b) projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 6 SWZ.Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ust. 1 ustawy Pzp).Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.UWAGA: Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest projekt budowlany.7) Gwarancja i rękojmia- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – min. 60 miesięcy. - Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer 05 1020 2791 0000 7102 0344 1532 tytułem:Przebudowa i remont drogi gminnej nr 121018Z Parsowo – Świemino – wadium5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).6) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej oraz powinno zawierać:- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Biesiekierz, 76 – 039 Biesiekierz 103, NIP 4990527492,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7) W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 1.500.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych),b) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji.W przypadku, gdy wartość wykazywanego zamówienia określona została w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy ją według średniego kursu NBP na dzień zatwierdzenia protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, podając datę zatwierdzenia protokołu/ dokumentu i kurs walut.Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.). Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia wystarczającej liczby kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie Rozdziale II ust. 9 SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach