Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja PZOL w Grojcu-wymiana dźwigów towarowych

Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-615 Grojec, Aleja Ogrodowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8428136 , fax. 33 8428903
  • Data zamieszczenia: 2014-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu
    Aleja Ogrodowa 1 1
    32-615 Grojec, woj. małopolskie
    tel. 33 8428136, fax. 33 8428903
    REGON: 00029830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzol.cba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja PZOL w Grojcu-wymiana dźwigów towarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a)dostawa, montaż i konserwacja/serwis wraz z usuwaniem awarii w okresie udzielonej gwarancji, fabrycznie nowych dźwigów towarowych w ilości 2 szt. w budynku głównym PZOL w Grojcu, Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, b)demontaż istniejących 2 szt dźwigów towarowych, 2 szt maszynowni i 2 szt urządzeń szybowych, 7 szt drzwi szybowych, c)wykonanie wszelkich czynności związanych z uzyskaniem decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej na dopuszczenie do eksploatacji zamontowanych dźwigów. d)Wykonawca będzie realizował czynności konserwacji i serwisu w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi tj.przez okres 3 lat od daty dokonania przez Zamawiającego odbioru końcowego przedmiotu umowy bez uwag. Elementem dokumentacji odbioru przekazanej Zamawiającemu przez Wykonawcę w trakcie czynności odbioru końcowego będzie decyzja Urzędu Dozoru Technicznego zezwalająca na eksploatację urządzeń. 3.Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.31.31.00-5-instalowanie wind 4.Stan istniejący: a) dźwigi towarowe: Dźwig nr 1 Dźwig nr 2 Typ Towarowy (Pakietowy)PAE nr fabryczny 35812 rok produkcji 1983 Towarowy(Pakietowy)PAE nr fabryczny 43523 rok produkcji 1983 Udźwig 100 kg 100 kg Ilość przystanków 3 3 Ilość dojść 3 4 Wysokość podnoszenia (m) 6 mb 6 mb Rodzaj sterowania zewnętrzne wg schematu EO-219 zewnętrzne wg schematu EO-219 Kabina Nieprzelotowa z wyjmowaną półką. Ciężar 83 kg Metalowa Przelotowa z wyjmowaną półką Ciężar 83 kg Metalowa Szer x głębokość x wys. (mm) 1000 x 1000 x 800 1000 x 1000 x 800 Wymiary szybu szer x głębokość 1320 x 1180 1320 x 1180 Drzwi przystankowe Gilotynowe 3 szt o szer.600mm próg drzwi na wysokości 800mm Gilotynowe 4 szt o szer.600 mm próg drzwi na wysokości 800mm Nadszybie (mm) 2800 2800 Maszynownia Górna w szybie Górna w szybie Napęd Reduktorowy Reduktorowy Szyb Betonowy-murowany Betonowy-murowany b)Przystanki z otworami drzwiowymi: Drzwi gilotynowe znajdują się we wnękach, których szpalety są o głębokości 25 cm. Szpalety i ściany wokół wnęk wyłożone są płytkami ceramicznymi: a) 3 wnęki o wymiarach 90x100 cm posiadają płytki ceramiczne o wymiarach 20x25 cm b) 4 wnęki o wymiarach 90x110 cm posiadają płytki ceramiczne o wymiarach 15x15 cm c)Maszynownia o wymiarach 130x150x150 - szt.2 5.Klasyfikacja budynku: kategoria zagrożenia ludzi ZL II 6.Zakres prac obejmować będzie: a)roboty demontażowe-demontaż 2 szt.dźwigów towarowych, 2 szt maszynowni i 2 szt urządzeń szybowych, 7 szt drzwi szybowych, b)wywóz złomu i gruzu na koszt Wykonawcy, c)zabezpieczenie szybów na czas prowadzonych prac, d)dostawa i montaż 2 szt. dźwigów towarowych fabrycznie nowych o parametrach technicznych: Dźwig nr 1 Dźwig nr 2 Typ Towarowy Towarowy Udźwig (kg) 100 kg 100 kg Prędkość (m/s) 0,45 0,45 Ilość przystanków 3 3 Ilość dojść 3 4 Wysokość podnoszenia (m) 6 6 Kabina Nieprzelotowa z wyjmowaną półką Przelotowa z wyjmowaną półką Szer x głębokość x wys. (mm) 1000 x 1000 x 800 1000 x 1000 x 800 Wymiary szybu szer x głębokość 1320 x 1180 1320 x 1180 Drzwi szybowe Gilotynowe 3 szt próg drzwi na wysokości 800mm Gilotynowe 4 szt próg drzwi na wysokości 800mm Nadszybie (mm) 2800 2800 Maszynownia Górna w szybie Górna w szybie Napęd Reduktorowy Reduktorowy Moc silnika (KW) 0,7 0,7 Ilość startów 30/godz 30/godz Zasilanie Prąd trójfazowy 3x380V 50hz Prąd trójfazowy 3x380V 50hz Temp pracy (oC) +5 max +40 +5 max +40 UWAGA : Drzwi szybowe i do maszynowni wykonane ze stali nierdzewnej KORN 240 e) roboty budowlane związane z: - wymianą drzwi gilotynowych-uzupełnienie glazury w podobnych do istniejących kolorach (na 7 przystankach), - uzupełnienie ubytków tynku, gruntowanie i dwukrotne malowanie 2 szt szybów i 2 szt. maszynowni, f)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt dopełnił wszelkich formalności w celu uzyskania decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej Zamawiającemu na eksploatację zamontowanych dźwigów, w tym sporządził niezbędną dokumentację techniczną, wykonał wszelkie wymagane przepisami pomiary, uzyskał niezbędne certyfikaty i uzgodnienia. Wykonawca ponosi również koszty opłat związanych z badaniem UDT przed dopuszczeniem dźwigów do eksploatacji. Zamawiający wymaga również, aby Wykonawca w dniu odbioru końcowego robót przekazał Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej zatwierdzonej przez Urząd Dozoru Technicznego. g)Zamawiający wymaga, aby wykonawca przeprowadził szkolenie z obsługi zamontowanych dźwigów dla pracowników Zamawiającego w terminie uzgodnionym obustronnie. h)wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy. i) wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy. 7.Wymagania w zakresie konserwacji-serwisu oraz usuwania awarii dźwigów w okresie gwarancji: a)Zamawiający wymaga udzielenie gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty dokonania przez Zamawiającego odbioru końcowego przedmiotu umowy bez uwag, b)w okresie gwarancji Wykonawca będzie realizował na własny koszt czynności serwisowe, konserwacyjne, ewentualne naprawy i usuwanie powstałych awarii, c)w okresie gwarancji Wykonawca będzie również na własny koszt wykonywał przeglądy i pomiary dźwigu (w tym pomiary elektryczne) w terminach i zakresach określonych przez producenta, wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego i obowiązujące przepisy prawa, d)w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram konserwacji-serwisu dźwigów w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi. 8.Wizja lokalna: a)Wykonawca przed sporządzeniem oferty cenowej może dokonać wizji lokalnej, gdzie mają być prowadzone prace i sporządzić pomiary z natury, b)Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom w wyznaczonym przez siebie terminie przeprowadzenia wizji lokalnej PZOL w Grojcu oraz wgląd w dokumentację techniczną istniejących dźwigów towarowych. c)koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca, d)osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcami w przedmiotowej sprawie jest Pan Jacek Narecki, dział administracyjno-gospodarczy, pokój nr 9, tel.33/8428-136, tel.kom.507260969. 9.Pozostałe wymagania: Zamawiający wymaga, aby prowadzone prace w zakresie demontażu istniejącego i montażu nowych dźwigów wraz z robotami towarzyszącymi nie zakłócały bieżącego funkcjonowania oddziałów PZOL w Grojcu. 10.Przepisy prawne: Demontaż istniejących oraz dostawa nowych dźwigów wraz z montażem powinna zostać wykonana zgodnie z: a)rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003r w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego a w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U z 2003r nr 193 poz.1890), b)rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 8 grudnia 2005r w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz.U z 2005r nr 263 poz.2198 ze zm.), -instrukcjami producentów dźwigów, zapewniając niezawodność i bezpieczeństwo funkcjonowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 97 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1000 złotych Słownie: jeden tysiąc złotych Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007r Nr 42, poz.275. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy: ING Bank Śląski 74 1050 1445 1000 0090 3022 6808 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy go -oryginał złożyć w dziale finansowym pokój nr 3 w Powiatowych Zakładach Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu, Al.Ogrodowa 1 , 32-615 Grojec. Potwierdzenie wpłacenia lub wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie uwierzytelnionej kserokopii w osobnej kopercie z napisem -Potwierdzenie wpłaty wadium wraz z ofertą w dziale finansowym pokój nr 3 Powiatowych Zakładach Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu, Al.Ogrodowa 1. Wadium zostanie zwrócone zgodnie art.46 ustawy PZP. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzol.cba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach