Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń części budynku byłego Colegium UMCS w Biłgoraju przy ul. Wira Bartoszewskiego 10 wraz z realizacją szybu windowego z dźwigiem windowym

Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Tadeusza Kościuszki 94
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882000, 6882006 , fax. 846882009
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
    ul. Tadeusza Kościuszki 94 94
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882000, 6882006, fax. 846882009
    REGON: 95036901400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja pomieszczeń części budynku byłego Colegium UMCS w Biłgoraju przy ul. Wira Bartoszewskiego 10 wraz z realizacją szybu windowego z dźwigiem windowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja pomieszczeń części budynku byłego Colegium UMCS w Biłgoraju przy ul. Wira Bartoszewskiego 10 wraz z realizacją szybu windowego z dźwigiem windowym. 2. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: - wykonanie robót budowlano - montażowych w zakresie przebudowy i adaptacji pomieszczeń budynku, - wykonanie robót instalacji elektrycznych w budynku, - wykonanie fundamentu windy wraz z podszybiem i maszynownią, - dostawę i montaż szybu windy osobowej z dźwigiem windowym, rozdzielnią elektryczną windy i szafą sterującą oraz zespołem napędowym, - wykonanie linii zasilania elektrycznego windy, linii kablowej alarmowej, wentylacji szybu oraz instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych w maszynowni i w szybie windowym. - wykonanie dokumentacji dozorowej i odbiorczej dźwigu windowego z przygotowaniem go do odbioru i zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego oraz odbiór przez UDT, - obsługę geodezyjną oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, - sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej dla realizowanego zakresu robót, w tym dokumentacji architektoniczno-konstrukcyjnej szybu windowego z konstrukcją nośną windy, certyfikatów, atestów i deklaracji zgodności oraz szczegółowych instrukcji użytkowania i obsługi w języku polskim dla urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych, jak również przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego i Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów. 3. Zakres rzeczowy robót określony w pkt 2 należy wykonać na podstawie: a) dokumentacji projektowej, b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, c) przedmiarów robót. Wykaz dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarów robót dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia stanowi Zał. Nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach