Przetargi.pl
„Przebudowa DW 980 odc. 140 polegająca na budowie chodnika, ścieżki rowerowej oraz kanalizacji deszczowej przy ulicy Przedmieście Dolne w Bieczu – etap I”

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Bieczu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 38-340 Biecz, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 13 447 10 40 , fax. 13 447 10 40
  • Data zamieszczenia: 2018-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Bieczu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Rynek 18
    38-340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 13 447 10 40, fax. 13 447 10 40
    REGON: 12274150300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gkbiecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa DW 980 odc. 140 polegająca na budowie chodnika, ścieżki rowerowej oraz kanalizacji deszczowej przy ulicy Przedmieście Dolne w Bieczu – etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa DW 980 odc. 140 polegająca na budowie chodnika, ścieżki rowerowej oraz kanalizacji deszczowej przy ulicy Przedmieście Dolne w Bieczu – etap I”. Zadanie realizowane w ramach porozumienia (IS) zawartego z Województwem Małopolskim pn.: „Budowa chodników w ciągu DW 980 Jurków – Biecz w m. Biecz. odc. 140 w km 0+500 -0+970, Racławice odc. 130 km 2+607- 3+167 oraz Rożnowice odc. 130 w km 0+456-0+838- etap III”. 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 1) w tym specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ, wzór umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa DW 980 odc. 140 polegająca na budowie chodnika, ścieżki rowerowej oraz kanalizacji deszczowej przy ulicy Przedmieście Dolne w Bieczu – etap I: 1- na odcinku km 0+504,00 do km 0+665,42 - lewa strona; 2- na odcinku km 0+506,25 do km 0+679,30 - prawa strona; z wyłączeniem już wykonanych: - na odcinku km 0+504,00 do km 0+665,42 - rurociąg o średnicy 600mm oraz studnie rewizyjne o średnicy 1000mm - lewa strona; - na odcinku km 0+506,25 do km 0+679,30 - rurociąg o średnicy 250mm łącznie z przewiertem pod drogą DW 980, studzienki rewizyjne 800mm - prawa strona; 3 - wykonanie obustronnego poszerzenia jezdni asfaltowych na odcinku km 0+506,25 do km 0+925,00; 4 - wykonania przełożenia odcinka gazociągu w km 0+537,28 o długości 36,6m; 5 - wykonanie zadań wynikających z docelowej organizacji ruchu. Załączniki: Projekt Budowlany, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ, Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, (wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian), Projekt tymczasowej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, Projekt Stałej Organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 3.3. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg 3.3.1. Dodatkowa nazwa i kod przedmiotu zamówienia: 45233260-9 – Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45233140-2 – Roboty drogowe. 3.4. Jeżeli w dokumentacji przetargowej w tym w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej lub kosztorysowej oraz w załącznikach do SIWZ dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych o parametrach równych lub wyższych od podanych w dokumentacji projektowej. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Dokumentacja projektowa, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej i projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp i winien wykazać na etapie oferty, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności związane z wykonywaniem prac fizycznych przy wykonywaniu robót budowlanych oraz robót towarzyszących w następującym zakresie: a) roboty drogowe: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - poszerzenie jezdni oraz pobocza z zjazdami, - budowa chodnika oraz ścieżki rowerowej, - kanalizacja deszczowa – kompletny montaż ulicznych studzienek ściekowych, - roboty wykończeniowe, b) branża gazowa: - roboty ziemne, - roboty montażowe. z wyłączeniem prac wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017, poz. 1332). W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności, na zasadach określonych w umowie. 3.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji: na wykonane roboty budowlane minimum 3 lata, licząc od daty podpisania nie zawierającego zastrzeżeń dokumentu - Protokołu Odbioru przedmiotu umowy; 3.6.1. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni w szczególności serwis stwierdzonych w czasie użytkowania wad robót budowlanych w ramach wynagrodzenia określonego we wzorze umowy. Szczegółowe warunki dotyczące gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ 3.7. Umożliwia się wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy Upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeśli dotyczy). Dokumenty dotyczace rozwiazań równowaznych, o których mowa w pkt. 3.4 SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach