Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W MIROSZOWICACH DZ. NR 95/5, 105/32, 106/11, 103/2 - ETAP I

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2016-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W MIROSZOWICACH DZ. NR 95/5, 105/32, 106/11, 103/2 - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Miroszowicach dz. nr 95/5, 105/32, 106/11, 103/2 - Etap I. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w ramach ww. zadania, następujących podstawowych elementów: przebudowy drogi wewnętrznej o nawierzchni z kostki betonowej o długości ok. 157,35 mb i szerokości 5,0 m, na odcinku: kilometraż od 0+290m do 0+447,35 m, budowy odwodnienia jezdni poprzez ściek z kostki betonowej, wpusty uliczne oraz system kanalizacji deszczowej, kilometraż od 0+000 do 0+447,35 m, odtworzenia istniejącej nawierzchni po wykonanych pracach związanych z budową kanalizacji deszczowej, zabezpieczenia kabli elektroenergetycznych rurami osłonowymi w miejscach skrzyżowań i zbliżeń z infrastrukturą drogową, rekultywacji terenów przyległych po wykonanych pracach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona wraz ze SIWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekt wykonawczy, przedmiar robót a także Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. W przypadku wystąpienia w dokumentacji technicznej załączonej do specyfikacji oznaczeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów (wyrobów) przewidzianych do zastosowania, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, tzn. materiałów (wyrobów) nie gorszych, niż określone w dokumentacji. Zastosowane materiały (wyroby) muszą odpowiadać cechom technicznym materiałów (wyrobów) wskazanych w dokumentacji technicznej, a w szczególności posiadać parametry techniczne wskazane powyżej. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Składając ofertę zawierającą rozwiązania równoważne, Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania nazwy, modelu oraz producenta zaproponowanego materiału (wyrobu) oraz przedstawienia dokumentów wykazujących i potwierdzających jego równoważność. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 80 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 20 dni. Za każdy dzień skrócenia terminu w granicach wyżej określonych Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w pkt 29 specyfikacji. Zamawiający nie będzie przyznawał dodatkowych punktów za termin wykonania skrócony o ponad 20 dni. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy, co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. Za każdy miesiąc wydłużenia okresu gwarancji powyżej 36 miesięcy do 60 miesięcy, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty na zasadach określonych w pkt 29 specyfikacji. Zamawiający nie będzie przyznawał dodatkowych punktów za gwarancję przewidzianą na okres dłuższy niż 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu wniosą wadium do dnia 13.05.2016 r., godz. 10,00, w następującej wysokości 8. 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach