Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2728G Frąca-Lalkowy w m. Lalkowy w km 0+167,1 ÷ 0+795

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Mickiewicza 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562-34-61 , fax. (058) 562-34-62
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Mickiewicza 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562-34-61, fax. (058) 562-34-62
    REGON: 19168726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdstg.alpha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2728G Frąca-Lalkowy w m. Lalkowy w km 0+167,1 ÷ 0+795
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 2728G Frąca-Lalkowy w m. Lalkowy w km 0+167,1 ÷ 0+795 w ramach której należy wykonać: 1. Roboty ziemne: A. Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0.63 km B. Rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 982.00 m C. Transport wewn. kruszywa łamanego pojazdami samowyładowczymi na odl. do 0,5 km z załadunkiem ręcznym - krawężnik kamienny - 117.55 t D. Dodatek za transport na każde dalsze 0,5 km Krotność = 5 - 117.55 t E. Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m; głębokości do 1,5 m ; grunt kat. III wykopy pod rurociągi i studnie ściekowe - 52.70 m3 F. Zasypywanie wykopów o ściankach pionowych o szerokości 0,8-2,5 m i głębokości do 1,5 m w gruncie kat. III-IV - obmiar jw. - 49.34 m3 G. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0.60 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl.do 1 km sam. samowyład na odkład nadmiar z wykopów oraz koryta - 1106.33 m3 H. Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi sam. samowyład. po drogach o naw. utwardz. (kat. gr. III-IV) Krotność = 4 - 1106.33 m3 2. Podbudowa: A. Koryta wykonane ręcznie gł. 30 cm w gruncie kat. I-II na całej szerokości jezdni i chodników, zatoki autobusowej, poszerzenia i zjazdów Krotność 1.25 - 2432.05 m2 B. Koryta wykonane mechanicznie gł. 20 cm w gruncie kat. I-II na całej szerokości jezdni i chodników - 650.73 m2 C. Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 20 cm - 3082.78 m2 D. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - pod jezdnie i zjazdy 20 cm Krotność 1.25 - 1668.80 m2 E. Podbudowy betonowe gr. 20 cm pielęgnowane piaskiem i wodą pod zatokę autobusową - 244.50 m2 F. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie - 577.17 t G. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - ławy z oporem - 730.90 m H. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce cementowo-piaskowej - 35.00 m I. Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 627.90 m J. Oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 3723.65 m2 3. Nawierzchnia: A. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - 3723.65 m2 B. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) - 3723.65 m2 C. Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - zatoka autobusowa i naw. zjazdów - 670.00 m2 D. Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - chodnik (w miejsce płyt 50*50*7cm - wg proj.) - 1121.00 m2 4. Elementy odwodnienia i roboty wykończeniowe: A. Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 17.00 kpl. B. Kanały z rur PVC łączone na wcisk o śr. zewn. 110 mm - 51.00 m C. Obudowy wylotów kolektorów o średnicy 40 cm z betonu przez analogię odpływy kanalizacji - 17.00 szt. D. Kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o gr. 10 cm - 30.60 m2 E. Plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm - 700.00 m2 F. Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna skarp z namułu gr. 10 cm - 118.00 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 25 500,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu: - spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych; - Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 12 mln PLN; 2) posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy: a) minimalna liczba osób: 1 Kierownik budowy - (Wymagane uprawnienia - Do kierowania robotami budowlanymi) Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. a) Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 100 Mg/h - 1 szt. b) Układarka do mas bitumicznych szerokości minimum 4 m, nie starsza niż 5 lat - 1 szt. c) Walec stalowy - 2 szt. d) Walec ogumiony - 1 szt. Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) budowę/przebudowę co najmniej dwóch odcinków z mieszanki mineralno - asfaltowej o powierzchni minimum 20 000 m2 każdy. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: w przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, natomiast warunki określone w pkt 7.2 Instrukcji Dla Wykonawców muszą spełniać łącznie. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 6 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: - Formularz oferty, - Kosztorys ofertowy, - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdstg.alpha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach