Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8593430 , fax. 61 8593429
- Data zamieszczenia: 2014-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
ul. Zielona 8 8
61-851 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8593430, fax. 61 8593429
REGON: 63128108000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2492P w m. Dakowy Suche - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Informacje ogólne. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2492P w m. Dakowy na odcinkach A, B, C, D według Planu Sytuacyjnego, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zakres robót objętych zamówieniem. 1) Niniejsze zamówienie obejmuje remont drogi powiatowej w tym: Odcinek A -wymiana krawężników w ilości 86,00 mb -ścieki z kostki betonowej w ilości 86,00 m2 -poszerzenie jezdni w ilości 34,40 m2 -chodniki z kostki betonowej 60,00 m2 Odcinek B -wymiana krawężników w ilości 110,00 mb -ścieki z kostki betonowej w ilości 110,00 m2 -poszerzenie jezdni w ilości 86,00 m2 -chodniki z kostki betonowej 191,25 m2 Odcinek C -wymiana krawężników w ilości 45,00 mb -ścieki z kostki betonowej w ilości 45,00 m2 Odcinek D -kopanie nowego rowu w ilości 650,00 mb -pogłębianie rowu w ilości 330,00 mb -przepusty pod zjazdami w ilości 11,00 szt. 2) Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysie ofertowym. Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny (KNR) mają charakter poglądowy i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia, nie są natomiast podstawą do określenia ceny przedmiotu zamówienia. 3. Sposób realizacji zamówienia. 1) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie koszty z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 2) Organizacja ruchu na czas budowy powinna uwzględniać wszystkich uczestników ruchu oraz minimalizować utrudnienia w ruchu związane z wykonaniem prac. 3) Wykonawca zobowiązany jest do : a) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2003 r. Nr 58 poz.515 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729). b) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót. 4. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych opisanych w niniejszym zamówieniu, pod warunkiem zapewnienia uzyskania parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż posiadają materiały określone w SIWZ. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że zaoferowane materiały są co najmniej równoważnikami materiałów wymienionych w SIWZ. 5. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w Banku Handlowym w Warszawie S.A. Oddział w Poznaniu Nr 61 1030 1247 0000 0000 0782 2004; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2739P Wąsowo-Buk , na odcinku od ul. Bohaterów Bukowskich w m. Buk do końca chodnika przy cmentarzu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania Inwestycyjnego *Remont ul. Tarczowej wraz z odwodnieniem i oświetleniem drogowym*
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2407P (ul. Swarzędzka) w m. Gruszczyn, gmina Swarzędz
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 283084P w miejscowości Świniary (dz. nr 3, jednostka ewidencyjna Kłecko - gmina, obręb ewidencyjny Świniary)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Ściegiennej w Smoszewie
Dodano: 2016-07-26 - Budowa i przebudowa dróg gminnych w msc. Cichów, Krwony, Kolnica, Brudzyń i Koźmin, gmina Brudzew
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg i chodników w gminie Rawicz
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1886P Wilczyna - Grzebienisko w m. Wilczyna
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi wewnętrznej Wioska - Blinek, dz. o nr ewid. 254
Dodano: 2016-07-22 - BUDOWA UL. BIERNACKIEGO W DOBRZYCY
Dodano: 2016-07-21