Powiat Hrubieszowski ogłasza przetarg
- Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Narutowicza 34
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6965069 , fax. 084 6963856
- Data zamieszczenia: 2016-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Hrubieszowski
ul. Narutowicza 34 34
22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
tel. 084 6965069, fax. 084 6963856
REGON: 95036886500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.hrubieszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1855L Strzelce - Stefankowice - Moniatycze od km 7+170 do km 10+440, od km 11+105 do km 11+535, od km 12+670 do km 13+235 i od km 13+885 do km 17+820, długości łącznej 8,200 km - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1855L Strzelce - Stefankowice - Moniatycze od km 7+170 do km 10+440, od km 11+105 do km 11+535, od km 12+670 do km 13+235 i od km 13+885 do km 17+820, długości łącznej 8,200 km Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje między innymi: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem map do celów projektowych dla ww. zadania, uzyskania wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń niezbędnych do złożenia przez Wykonawcę wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych. 2) Dokumentację projektową należy opracować w wersji drukowanej i elektronicznej w zakresie określonym przez program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. Wymagana ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej: a/ projekt budowlany 5 egz. b/ projekt wykonawczy 3 egz. c/ pozostałe opracowania projektowe (kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót, Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót, zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu, zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu ) - 3 egz. Ponadto Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań projektowych jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji oraz dla potrzeb wykonawstwa robót. Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: - organizacji robót budowlanych, - zabezpieczenia interesów osób trzecich, - ochrony środowiska, - warunków bezpieczeństwa pracy, - warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3) Wyroby budowlane i materiały stosowane w zakresie wykonywanych robót budowlanych muszą spełniać wymagania polskich przepisów, a wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające wymagane parametry. 4) Opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych podlega uzgodnieniu z Zarządem Powiatu Hrubieszowskiego. 5) Sprawowanie nadzoru autorskiego. 6) Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ oraz opracowaną dokumentacją projektową. 7) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o terminie rozpoczęcia robót budowlanych wraz ze złożeniem harmonogramu rzeczowo-finansowego. 8) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 9) Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas robót oraz oznakowania robót zgodnie z projektem. 10) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach nie gorszych od proponowanych w projekcie. SZCZEGÓŁOWY OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA PROGRAM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWY Z ZAŁĄCZNIKAMI Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Warunki wniesienia wadium - wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.]. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Powiat Hrubieszowski [ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów]; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP; 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP każdego z tych Wykonawców. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego 92156000132990745880000002 Getin Noble Bank Spóła Akcyjna z dopiskiem: /Wadium - przetarg na przebudowę drogi powiatowej nr 1855L Strzelce - Stefankowice - Moniatycze/ Zamawiający dopuszcza składanie do oferty dokumentów tylko w formie oryginałów. Dowody wniesienia wadium należy umieścić w ofercie. Warunki zwrotu wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, który nie zabezpieczył oferty wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego oferta zostaje odrzucona. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą. Warunki zatrzymania wadium - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Żądanie ponownego wniesienia wadium - Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.hrubieszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej oraz remont chodnika i nawierzchni odcinka ulicy od skrzyżowania z ul. Peowiaków do wjazdu do ZSz Nr 1 z Oddziałami integracyjnymi na osiedlu Planty w Zamościu
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2205L Garbów - Ożarów - Sadurki na odcinku od drogi powiatowej nr 2206L do granicy powiatu lubelskiego i puławskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie łącznika pomiędzy Obwodnicą Północną a ul. Bagienną
Dodano: 2016-07-26 - Część nr I - Przebudowę ul. Dąbrowskiego Część nr II - Przebudowę ul. Czerwonego Krzyża
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej - działki nr ewid. 370/3 i 382 w miejscowości Łęka
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej w m. Wólka Zawieprzycka
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa chodnika na ciąg pieszo-rowerowy przy ul. Zamoyskiego i budowa ciągu pieszo-jezdnego przy ul. Weteranów w Zamościu
Dodano: 2016-07-25 - przebudowa drogi powiatowej nr 2947L Zwierzyniec - Tereszpol w m. Szozdy
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ulicy Majdan w Zamościu -II etap
Dodano: 2016-07-25 - Odbudowa drogi powiatowej Nr 1064L Jabłeczna - Klasztor od km 2+063 do km 2+260 i od km 2+500 do km 2+737 w miejscowości Jabłeczna, zniszczonych w wyniku powodzi w 2013 r
Dodano: 2016-07-22