Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1677P ul. Zamkowa w m. Skoki

Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Gnieźnieńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 685 480 , fax. 672 685 480
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu
    ul. Gnieźnieńska 53
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 672 685 480, fax. 672 685 480
    REGON: 57079820300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdwagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1677P ul. Zamkowa w m. Skoki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie inwestycyjne obejmuje przebudowę ulicy Zamkowej (droga powiatowa nr 1677P) od skrzyżowania z ul. Wągrowiecką do km 0+469,40 w miejscowości Skoki. Zakres prac dotyczy wzmocnienia istniejącej nawierzchni bitumicznej, przebudowy zjazdów i chodników. Nawierzchnie drogowe będą wykonane z betonu asfaltowego oraz SMA, natomiast podbudowa i warstwa wzmacniająca z kruszywa łamanego oraz chudego betonu. W ramach inwestycji, należy przebudować istniejący system kanalizacji deszczowej, stosując wpusty przykrawężnikowe oraz ścieki. Na zjazdach i chodnikach, zaprojektowano betonową kostkę brukową typu Holland i Behaton. Celem prac jest usprawnienie obsługi komunikacyjnej przyległego terenu oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu. Szczegółowy opis stanowi Dokumentacja projektowa stanowi załącznik do SIWZ. Dokumentacja fotograficzna stanu technicznego sieci dróg powiatowych Dokumentację należy wykonać w postaci sekwencji zdjęć cyfrowych na odcinkach dróg powiatowych zgodnych z opracowanym i zaakceptowanym przez Zamawiającego systemem referencyjnym. Wizualizację korytarza drogi należy wykonać z pozycji minimum 5 kamer cyfrowych: widok do przodu – kamera lewa (w osi drogi), widok do przodu – kamera prawa, widok do przodu / prawa strona drogi, widok do przodu / lewa strona drogi, widok do tyłu – kamera (w osi drogi). Zdjęcia należy wykonać w oparciu o istniejący system referencyjny sieci dróg powiatowych, zgodnie z kierunkiem przebiegu drogi (rosnącej kilometracji), z interwałem rejestracji wynoszącym 5 m. Wymagana rozdzielczość zdjęć to min. 2452 x1840 pikseli. Dopuszcza się niższą rozdzielczość zdjęć wykonanych z kamer innych niż kamera przednia w osi drogi, ale nie mniej niż 1280 x 960 pikseli. Jednocześnie z fotorejestracją należy wykonać pomiar długości odcinków dróg z dokładnością 1.0 [m/km] oraz pomiar geometrii osi drogi z dokładnością położenia pojedynczego punktu osi drogi mp<0.10[m] i interwałem pomiaru pojedynczego punktu osi drogi di<0.20[m]. Format wykonanej dokumentacji fotograficznej ma umożliwiać jej odtwarzanie za pomocą: • przeglądarki zdjęciowej EBFViewer będącej w posiadaniu Zamawiającego; • modułu video oprogramowania RoadMan będącego w posiadaniu Zamawiającego; 2b. Inwentaryzacja dróg powiatowych wraz z wprowadzeniem danych do oprogramowania RoadMan będącym w posiadaniu Zamawiającego Inwentaryzację elementów drogi należy wykonać w granicach działek pasa drogowego, kodując dane w bazie zgodnie z wzorcem Książki Drogi, zamieszczonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. Dz. U. Nr 67, poz.582 : • tabela 3a oraz 3b – kolumny z zakresu 1-26, 31, • kolumny z zakresu 1-34 , i 38-40 tabeli 8 książki drogi • kolumny z zakresu 1-5, 8-13 tabeli 9 książki drogi • kolumny z zakresu 1-17 tabeli 10 książki drogi • kolumny z zakresu 1-14 tabeli 11 książki drogi Wyniki pomiarów należy przekazać w bazie danych zgodnej z oprogramowaniem do ewidencji dróg RoadMan będącym w posiadaniu Zamawiającego, umożliwiającym również ich edycję zarówno w formie Książki Drogi jak i planu sytuacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. Nr 76 1020 4027 0000 1102 1361 6067, z dopiskiem Wadium –”Przebudowa drogi ul. Zamkowa Skoki”, (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowych; d) gwarancji ubezpieczeniowych; e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty; 2) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczenia z postępowania; 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 4)Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy); 5) dokument, z którego wynika umocowanie do podpisywania oferty ( rozdz. IX ust. 16); 6) dokument pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), pkt 8 -11 ww. Rozdziału; 7) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach