Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1332L

POWIAT ŁUKOWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 25 798 2203
  • Data zamieszczenia: 2023-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT ŁUKOWSKI
    ul. Józefa Piłsudskiego 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 25 798 2203
    REGON: 711581825
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlukowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1332L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w trybie zaprojektuj i wybuduj, na podstawie, której możliwa będzie realizacja budowy zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją związanych z przebudową drogi powiatowej nr 1332L. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje:Przebudowę drogi powiatowej nr 1332L Ciechomin-Wandów km 2+004 – 3+004, 3+400 – 6+550, 7+400 – 8+400, 8+964 – 9+264Przebudowa obejmuje w szczególności: Prace projektowe: - opracowanie map do celów projektowych;- opracowanie operatów ochrony środowiska i wodnoprawnych;- opracowanie dokumentacji projektowych z uzyskaniem decyzji, uzgodnień, opinii i niezbędnych pozwoleń, w szczególności zaświadczenia właściwego organu o braku sprzeciwu odnośnie wykonania robót;- opracowanie dokumentacji powykonawczej;Roboty budowlane:- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;- podbudowa;- roboty nawierzchniowe;- roboty wykończeniowe + organizacja ruchuDokumentację projektową w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót budowlanych należy sporządzić na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Dokumentacja projektowa zostanie wykonana w ścisłej współpracy z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do uzgadniania z Zamawiającym rozwiązań projektowych.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:- Program funkcjonalno-użytkowy wraz z przedmiarem szacunkowego zestawienia robót i prac projektowych – załącznik nr 9 do SWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł. (słownie złotych: czterdzieści tysięcy)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572 ze zm.).5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy o numerze 68 9206 0009 0004 9386 2000 0070 w Banku Spółdzielczym w Trzebieszowie. W tytule przelewu należy wpisać: wadium do postępowania AZ.262.4.20236. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym przez upoważnionego wystawcę dokumentu i powinno zawierać:- nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Powiat Łukowski z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków”.- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;- kwotę gwarancji/poręczenia;- termin ważności gwarancji/poręczenia;- zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium , w przypadku o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa następującewarunki:a) w zakresie doświadczenia Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi wykonanej w technologii mas bitumicznych o wartości brutto co najmniej 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych);b) w zakresie kwalifikacji zawodowych Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe:- projektantem w branży drogowej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w w/w specjalności bez ograniczeń, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi wykonanej w technologii mas bitumicznych o wartości brutto min. 2 000 000,00 zł. – osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika robót .Osoby te muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz ważne zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z treścią art. 12 ust. 2 i ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. Dz. U z 2019 r. poz. 831 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji, pod warunkiem posiadania przez jedną osobę wymaganych uprawnień budowlanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach