Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 0900Z Miłogoszcz - Maliniec - Mołdawin w km 1 + 000 - 3 + 100

Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, ul. Niepodległości 35
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3974066 , fax. 091 3974066
  • Data zamieszczenia: 2012-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie
    ul. Niepodległości 35 35
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3974066, fax. 091 3974066
    REGON: 81242966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.lobez.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka JST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 0900Z Miłogoszcz - Maliniec - Mołdawin w km 1 + 000 - 3 + 100
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 0900Z Miłogoszcz - Maliniec - Mołdawin w km 1 + 000 - 3 + 100. 2. Szczegółowy sposób oraz zakres wykonania robót został opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, opisie technicznym, BIOZ oraz projekcie budowlanym zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego http://zdp.lobez.ibip.pl 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. Zamawiający wymaga, aby oferta cenowa obejmowała całość przedmiotu zamówienia wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 6. Rozliczenie za wykonane roboty będzie miało charakter kosztorysowy. 7. Inwestycja nie obejmuje wykonania ciągów pieszych - chodników. 8. Wszystkie produkty posiadające nazwy własne podane zostały jedynie jako przykładowe. 9. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań innych firm niż te, które podano w opracowaniu pod warunkiem, że będą one spełniały parametry techniczne, jakościowe i estetyczne przyjęte w projekcie i zostaną zaaprobowane przez Inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł) do dnia 31.05.2012 r. do godz. 10.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. 4). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku PKO BP O/Drawsko Pom. na konto nr 06 1020 2847 0000 1802 0009 6370. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć się na konto Zamawiającego do dnia 31.05.2012 r. do godz. 10.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.lobez.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach