Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 46-100 Namysłów, Pl. Wolności 12A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. 077 4103922
- Data zamieszczenia: 2015-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
Pl. Wolności 12A 12A
46-100 Namysłów, woj. opolskie
tel. (077) 410 36 95, fax. 077 4103922
REGON: 53142196300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej DP 1103 O na odcinku w m. Jakubowice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi powiatowej DP 1103 O na odcinku w m. Jakubowice. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej na długości 932,50 mb w zakresie: 1. robót powiarowych, 2. robót ziemnych, 3. wykonanie ścinki pobocza, 4. wykonanie odmulenia i umocnienia rowów, 5. wykonanie remontu istniejącej nawierzchni, 6. oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, 7. wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni, 8. wykonanie chodników i zjazdów do posesji, 9. budowa 2 szt. zatok postojowych, 10. ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/20 grubości 4cm - wiążąca, 11. ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 grubości 4cm - ścieralna, 12. budowa oświetlenia ulicznego: a) budowa sieci kablowej o łącznej dług. 1176m, b) zabudowa słupów z latarniami oświetleniowymi wys. 8mb w ilości 28 szt. Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, projektem, pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem robót budowlanych, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodatkami, w tym również przedmiarem robót, projektem budowlano-wykonawczym i oświetlenia ulicznego, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, geotechnicznymi warunkami posadowienia obiektu (w załączeniu), wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. Ponadto przedmiotem realizacji jest: - Przygotowanie placu budowy. - Opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. - Właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót. Na wykonane roboty budowlane wymagane jest udzielenie 36 miesięcznej gwarancji. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: Jakubowice, gm. Wilków - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 35.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto Starostwa Powiatowego w Namysłowie w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacją Wadium - nr sprawy: IZM.I.272.5.2015.AK-G.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane prace
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1455 O Olszowa - Ujazd w m. Stary Ujazd ul. Czterdziestolecia - II Etap
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1805 O Strzelce Opolskie - Leśnica - Kędzierzyn - Koźle w m. Raszowa ul. Góra Św. Anny - Etap 1
Dodano: 2016-07-25 - Remont nawierzchni dróg gminnych Gminy Jemielnica z podziałem na część I i II.
Dodano: 2016-06-23 - Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ramach terenów inwestycyjnych w obrębie akwenu Dębowa
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1455 O Olszowa - Ujazd w m. Stary Ujazd ul. Czterdziestolecia
Dodano: 2016-04-12 - PRZEBUDOWA LEWOSTRONNEGO ROWU PRZY DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 417 W MIEJSCOWOŚCI SZONÓW
Dodano: 2016-04-06 - Budowa dróg osiedla mieszkaniowego przy ul. 1 Maja w Namysłowie
Dodano: 2016-03-31 - Przebudowa drogi gminnej na działce 2330, 2383, 2399, ul. Kwiatowa w Kietrzu
Dodano: 2016-02-24 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1803 O Piotrówka - Żędowice w m. Barut ul. Wiejska - Etap 2 i Etap 3
Dodano: 2016-02-23 - Bieżące utrzymanie techniczne oraz naprawa chodników, dojść i dojazdów, a także przygotowanie miejsc pod pojemniki na odpady komunalne na terenach będących w zarządzie Zarządu Nieruchomości Miejskich w Brzegu w zależności od potrzeb.
Dodano: 2016-02-09