Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Zalesie

Urząd Gminy Płośnica ogłasza przetarg

  • Adres: 13206 Płośnica, ul. Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 968 008 , fax. 236 968 005
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Płośnica
    ul. Dworcowa 52
    13206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 968 008, fax. 236 968 005
    REGON: 54089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.plosnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Zalesie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis stanu istniejącego Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię żwirową średniej grubości 20 cm z ubytkami i deformacjami. Pasy drogowe posiadają zmienną szerokość. 2.Opis przedmiotu zamówienia Przewiduje się drogę w klasie „D” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j Dz.U. 2016 poz. 124). Prędkość projektowa 30 km/h. Odcinki objęte przebudową posiadają długość 851 m (ODCINEK „A-B-C” o długości 262 mb i „D`-D” o długości 230 mb , ODCINEK „B`-D`” o długości 317 mb i ODCINEK B-B` o długości 42 mb) a) niweleta należy ją ukształtować w taki sposób, aby dostosować ją do wysokości wjazdów do posesji, istniejących skrzyżowań, nie rezygnując przy tym z płynności przebiegu niwelety. b) nawierzchnia jezdni konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto dla ruchu KR1 według Załącznika nr 5 do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j Dz.U. 2016 poz. 124); ODCINEK „A-B-C” o długości 262 mb, „D-D`” o długości 230 mb i B-B` o długości 42 mb; -wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej -ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm -warstwa wiążąca szerokości 3,12 m na istniejącej nawierzchni żwirowej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70, grubości 4 cm po zagęszczeniu, -warstwa ścieralna szerokości 3,00 m z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, grubości 4 cm po zagęszczeniu, Pomiędzy warstwami bitumicznymi oraz pomiędzy warstwą podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie a warstwą bitumiczną projektuje się związanie międzywarstwowe. Jako lepiszcze zaleca się stosować emulsję asfaltową C 60 B3 ZM. Podłoże pod wykonywaną warstwę powinno być skropione w ilości wystarczającej na związanie warstw, bez nadmiaru lepiszcza. Skropienie powinno być wykonane sprzętem mechanicznym zapewniającym równomierność skropienia. ODCINEK „D`-B`” o długości 317 mb; -wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej -ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm c) ZJAZDY Na ODCINKU „A-B-C” o długości 262 mb - 6 sztuk , „D-D`” o długości 230 mb- 10 sztuk, B-B` o długości 42 mb – 4 sztuki, razem 20 sztuk o wymiarach trapezu 6m od strony jezdni, 4m od posesji i głębokości 2m. -podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm po zagęszczeniu, -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, grubości 5 cm po zagęszczeniu. d) pobocza Pobocza z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie : -Na ODCINKU „A-B-C” o długości 262 mb , „D-D`” o długości 230 mb i B-B` o długości 42 mb w warstwie grubości 20 cm i szerokości 1,00 m. -Na ODCINKU „B`-D`” o długości 317 mb w warstwie grubości 10 cm i szerokości 1,00 m. W zakres zamówienia wchodzi także wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki do SIWZ- Załącznik nr 1 Rysunki i plany, Załącznik nr 2 Przedmiar robót 3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 1 i 2. Nie stosował w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który mógłby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Ilekroć niniejsza SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, dookreślając warunki równoważności. W każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia (wymaganych cech produktu/ usługi) w sposób wskazujący znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Jeżeli Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że proponowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego – art. 30 ustawy PZP stosuje się odpowiednio. Brak wykazania równoważności oferty w tym zakresie skutkował będzie odrzuceniem oferty 4. Zamówienie stanowi roboty budowlane dla których wymagane jest pozwolenie na budowę. Zamawiający posiada wszystkie wymagane zezwolenia do rozpoczęcia realizacji robót budowlanych objętych zamówieniem. 5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. Wykonany zakres prac w efekcie prowadzi do powstania obiektu, który jest dostępny dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) osoby obsługujące urządzenia, maszyny i sprzęt budowlanego w trakcie realizacji zamówienia, 2) osoby wykonujące pozostałe roboty budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, wymienione w dokumentacji projektowej przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. Zasady dotyczące powyższego wymogu szczegółowo opisane zostały w pkt 26 SIWZ 7. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych 8. Zamawiający ustanowi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 PZP, w szczególności: 2. Forma wniesienia wadium: 1) forma pieniężna; 2) poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancja bankowa; 4) gwarancja ubezpieczeniowa; 5) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 .). 3. Sposób wniesienia wadium. 1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej: a) należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 67 8215 1029 2002 0021 4609 0004 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Wielki Łęck gmina Płośnica b) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 05.06.2018 r. do godz. 10.00, przy czym za moment wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na konto Zamawiającego, c) wadium w pieniądzu Zamawiający przechowuje nieoprocentowanym na rachunku bankowym; 2) W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonej w pkt 9.2 pkt 2-5 SIWZ a) dokument musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP; b) dokument musi obejmować cały okres związania ofertą; c) oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć najpóźniej w dniu składania ofert tj. do 05.06.2018r. do godz. 1000 w Sekretariacie Zamawiającego (I Piętro). 4. Zamawiający zwraca wadium a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 PZP dotyczącego przesłanek zatrzymania wadium; b) niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; c) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać: a) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), b) wskazanie beneficjenta Gmina Płośnica c) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), d) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), e) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie”. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy PZP zawarte w art. 45 i 46. 7. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 9.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego; - zaciąganie zobowiązań w imieniu Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego; - złożenie oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne pełnomocnictwo winno zostać załączone do oferty w formie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Pełnomocnictwo w przypadku gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy podpisującego ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach