Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Złotniki ( Traugutta)budowa chodnika wraz z oświetleniem”,

Gmina Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, Głowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 774 56 46 , fax. 177 730 590
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielec
    Głowackiego 5
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 774 56 46, fax. 177 730 590
    REGON: 69058191000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Złotniki ( Traugutta)budowa chodnika wraz z oświetleniem”,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie „Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. 1081 w m. Złotniki polegająca min. na budowie chodnika dla pieszych i budowie oświetlenia ulicznego na fragmencie drogi od przedłużenia ul. Traugutta do drogi powiatowej 1 143R Gawłuszowice - Chrząstów - Mielec na terenie Gminy Mielec” w ramach zadania inwestycyjnego przebudowa drogi gminnej w miejscowości Złotniki ( Traugutta) budowa chodnika wraz z oświetleniem. Zakres robót przewidzianych do realizacji zamówienia będzie obejmował: CZĘŚĆ DROGOWĄ zgodnie z projektem : a. przebudowę drogi powiatowej oraz gminnej polegający na wykonaniu chodnika z kostki brukowej kolorowej gr. 6cm b. budowa zjazdu indywidualnego w pasie drogi gminnej w km 0+108,50 i km 0+116,30 z kostki brukowej gr. 8cm (kolor czarny) c. budowę oświetlenia ulicznego w pasie drogi gminnej d. budowę odcinka kanalizacji deszczowej odwodnienia drogi gminnej e. poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez budowę chodnika - uzupełnienie ciągłości chodnika pomiędzy Szkołą Podstawowa w Złotnikach a chodnikiem przy ul. Traugutta Roboty drogowe związane z budową chodnika, prowadzone będą w pasie drogi powiatowej i gminnej Gminy Mielec. Projektowana Kanalizacja deszczowa będzie przebiegać w granicach pasa drogi gminnej Gminy Mielec i zostanie włączona do istniejącej kanalizacji deszczowej znajdującej się na działkach prywatnych właścicieli za ich zgodą. CZĘŚĆ ELEKTRYCZNĄ zgodnie z projektem: - Ogólne dane energetyczne. -napięcie sieci elektrycznej 230/400 V -zasilanie obwodu oświetleniowego wykonane kablem YAKXS 4x35 mm2 -zasilanie obwodu oświetleniowego z istniejącego słupa linii napowietrznej niskiego napięcia-słup nr 21/6. -sieć zasilająca pracuje w systemie TN-C -ochrona od porażeń-ochrona przeciwporażeniowa dodatkowa przez zastosowanie bezpieczników i samoczynnego wyłączenia zasilania. - Charakterystyka ogólna drogi. Droga posiada następujące parametry- ruch samochodowy o umiarkowanym natężeniu i ograniczonej (małej) prędkości. Klasyfikacja drogi wg. CIE E, klasa oświetleniowa ME4a Poziom średniej luminancji L>0,75 [cd/m2] U0>0,40 UI>0,60 TI<15 [%] Częściami składowymi drogi są: -chodnik o szerokości 1,73 m klasa oświetleniowa S4 Em>5 lx Emin>1 lx Otoczenie drogi stanowią teren zabudowany (budynki jednorodzinne) oraz infrastruktura miejska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). 2. Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275), 3. Elementy składowe gwarancji lub poręczenia. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać (lub podobne zasady/odwołanie się do przepisów) następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) Kwotę gwarancji, d) Termin ważności gwarancji, e) Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f) Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art 25a ust 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. h) Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 3.Miejsce i sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 83 8642 1168 2016 6808 8415 0003 Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oferty, w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców / pełnomocnika Wykonawców. 4.Termin wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczny w chwili uznania rachunku zamawiającego. b) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią siwz lub wezwania, c) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. d) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 5.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art 25a ust 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach