Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w m. Moraczewo, gmina Łubowo

Gmina Łubowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-260 Łubowo, Łubowo 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4275930 , fax. 61 4275858
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubowo
    Łubowo 1 1
    62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4275930, fax. 61 4275858
    REGON: 63125945900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Moraczewo, gmina Łubowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w miejscowości Moraczewo, gmina Łubowo. Celem przebudowy jest dostosowanie parametrów technicznych drogi do obowiązujących przepisów, zwiększenie bezpieczeństwa i komfortu uczestników ruchu oraz dostosowanie konstrukcji nawierzchni do zwiększonego natężenia ruchu pojazdów. Podstawowe parametry drogi: szerokość 3,5m, długość: 826m. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: jezdnia: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S grubości 5 cm, - warstwa wyrównawcza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 7,0 cm, układana rozkładarką z belką wibracyjną, - podbudowa z gruzu betonowego gr. 25 cm, - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. pobocze: - umocnienie z mieszanki niezwiązanej z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm, - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. pobocze w miejscach zjazdów: - utwardzenie z betonu asfaltowego AC 11S grubości 5 cm. - podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm, - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Dodatkowe informacje oraz przedmiar robót znajduje się w zał. nr 7 do SIWZ. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania potwierdzona protokołem konieczności i kosztorysem zamiennym zaakceptowanym przez strony umowy, koszty robót zostaną wliczone w cenę ryczałtową - mogą to być jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną. W załączniku nr 7 do SIWZ załączono też przedmiary, które należy potraktować jako element pomocniczy w przygotowaniu oferty - zakres inwestycji określa załączona dokumentacja techniczna i ona jest podstawą wyceny zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Łubowie Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402 Kwota wadium musi znajdować się na koncie najpóźniej w terminie składania ofert. Kwota wadium wynosi 5.000,00 zł (pięćtysięcyzł 00/100). Kopia dokumentu potwierdzającego złożenie wadium (w przypadku gwarancji lub innego dokumentu określonego przez Ustawę) powinna być dołączona do oferty zaś oryginał należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Łubowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach