Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej relacji Gozdowo- Rycharcice Gnaty -Rycharcice - od km. 1+387 do km 2+656 , gm. Gozdowo, pow. sierpecki, woj. mazowieckie.

Gmina Gozdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-213 Gozdowo, ul. Krystyny Gozdawy 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (024) 2762112 , fax. (024) 276 21 87
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gozdowo
    ul. Krystyny Gozdawy 19 19
    09-213 Gozdowo, woj. mazowieckie
    tel. (024) 2762112, fax. (024) 276 21 87
    REGON: 00053365300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdowo.bip.tc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej relacji Gozdowo- Rycharcice Gnaty -Rycharcice - od km. 1+387 do km 2+656 , gm. Gozdowo, pow. sierpecki, woj. mazowieckie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Wykonanie rowów przydrożnych wraz z wywozem urobku poza plac budowy mb 1165,00 2) Rozebranie istniejącego przepustu wraz z wywozem gruzu poza plac budowy mb 10 3) Wykonanie nowego przepustu pod koroną drogi w z rur WIPRO fi 60 mb 10,00 4) Wykon
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7000,00 zł. 2. W przypadku wpłaty gotówką, winna być ona dokonana na konto: BPS S.A. O/R w Warszawie 86 9015 0001 3900 0299 2000 0010
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe - wykształcenie i uprawnienia. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 6) wykażą, że zrealizowali, co najmniej 2 roboty w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 8) w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 2 Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2) Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia e) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny f) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do S.I.W.Z. 2) kosztorys ofertowy (zał.3) do S.I.W.Z. 3) harmonogram realizacji inwestycji z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 5 do S.I.W.Z. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. 6) Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć; a Potwierdzona kopia uprawnień budowlanych b Dokument potwierdzający , ze dana osoba została wpisana do centralnego rejestru osób uprawnionych - dotyczy osób które uzyskały uprawnienia po 1 stycznia 1995 r. c Aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa 7) wykaz wykonanych przez Wykonawców w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością oferowanym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 8) referencje potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. Referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10) Zaakceptowane warunki umowy wyrażone w formie jednostronnego zaakceptowania umowy poprzez jej podpisanie lub złożenie stosownego pisma o akceptacji warunków umowy bez zastrzeżeń. 11) Dowód wniesienia wadium. 2. Wymagane oświadczenia 1) posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 2) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3) nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Prawa zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gozdowo.bip.tc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach