Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 251102W w miejscowości Janochy na odcinku od km 0+000,00 do km 0+796,04 oraz ulicy Bursztynowej, Szafirowej i Pięknej w miejscowości Troszyn.

Gmina Troszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 07405 Troszyn, ul. Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 673 168 , fax. 297 671 053
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Troszyn
    ul. Słowackiego 13
    07405 Troszyn, woj. mazowieckie
    tel. 297 673 168, fax. 297 671 053
    REGON: 55066794200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 251102W w miejscowości Janochy na odcinku od km 0+000,00 do km 0+796,04 oraz ulicy Bursztynowej, Szafirowej i Pięknej w miejscowości Troszyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę trzech odcinków dróg stanowiących jeden ciąg komunikacyjny. Odcinek nr 1 - obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej nr 251102W Troszyn–Janochy. Parametry techniczne planowanej przebudowy: szerokość jezdni - 5,00 m, długość jezdni bitumicznej – 796,04 mb, szerokość poboczy żwirowych -0,75 m, długość chodnika – 71,5 mb, wykonanie przepustów- 1 szt., zjazdy z kostki betonowej – 6 szt., przebudowa skrzyżowań – 1 szt., zatoki autobusowe z peronem –1 szt., oznakowanie pionowe – 10 szt., oznakowanie poziome – 10 m2; poręcze ochronne sztywne – 24mb. Odcinek nr 2 - obejmuje przebudowę ulicy Bursztynowej i Szafirowej w msc. Troszyn. Parametry techniczne planowanej przebudowy: szerokość jezdni - 6,00 m, długość jezdni bitumicznej – 587,5 mb (w tym 255,5 - ul. Szafirowa + 332 m - ul. Bursztynowa), szerokość poboczy żwirowych -1 m (ul. Szafirowa), długość chodnika – 250 mb, długość drogi dla rowerów – 321,00 mb, zjazdy z kostki betonowej – 18 szt., zjazdy z kruszywa naturalnego - 2 szt., przebudowa skrzyżowań – 2 szt., zatoki autobusowe z peronem –1 szt., oznakowanie pionowe – 21 szt., oznakowanie poziome – 97 m2, . Odcinek nr 3 - obejmuje przebudowę ulicy Pięknej w msc. Troszyn. Parametry techniczne planowanej przebudowy: szerokość jezdni - 6,50 m, długość jezdni bitumicznej – 370 mb + 60m (nakładka na skrzyżowaniu) + 39m (zjazdy) + 22m (zatoka autobusowa)= 491,0 mb, długość chodnika – 269,0 m + 182 m (poszerzenie istniejącego chodnika do 2,0 m) =451,00mb, zjazdy z kostki betonowej – 13 szt., przebudowa skrzyżowań – 4 szt., zatoki autobusowe z peronem –1 szt., oznakowanie pionowe – 8 szt., oznakowanie poziome – 85 m2, 3 szt. studzienek ściekowych fi500. UWAGA 1) Istniejący przepust uwzględniony w dokumentacji projektowej (odc. 1 Troszyn – Janochy) do odtworzenia zlokalizowany pod skrzyżowaniem nie będzie wykonywany w ramach przedmiotowego zamówienia i nie należy go uwzględniać w wycenie robót i w ofercie. Zamówieniem objęty jest przepust zlokalizowany pod zjazdem na działkę oraz projektowanym chodnikiem (przy zatoce autobusowej). 2)Nie należy wyceniać projektowanych krawężników na ulicy Pięknej. Na ulicy Pięknej z uwagi na dobry stan techniczny pozostaną istniejące krawężniki. 2.Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają: 1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr 9 do SIWZ) 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr 10 do SIWZ) 3) Przedmiary robót (Załącznik Nr 11 do SIWZ), które mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. 4) Wzór umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ) 3.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie wizji lokalnej w terenie, w celu uzyskania niezbędnych informacji do sporządzenia oferty. 4.Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579.). 2)Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy natomiast m. in. następujących osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 3)Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt 2) ,uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej i sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Informacje ogólne. 1)Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3)Okres ważności wadium winien obejmować okres związania ofertą. 2. Wysokość wadium wynosi 30 000,00zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych ) 3. Forma wadium: 3.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804,oraz 2015 r., poz.978 i 1240). 3.2.Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy PZP oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji złożony wraz z ofertą. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu ( poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ) należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania/dekompletacji oferty, np. umieścić w oddzielnej kopercie ze wskazaniem na niej nazwy postepowania, w którym jest składane. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę oraz zawierać informację, że stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium 4.1.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 42 8915 0003 0010 0003 2000 0250. Na poleceniu przelewu należy zaznaczyć, jakiego postepowania przetargowego dotyczy wadium. Do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 4.2.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.3.Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy załączyć do oferty zgodnie z zapisami pkt 11.3.2. SIWZ 4.4.Wadium może być wniesione również przez jednego z Wykonawców lub pełnomocnika. 5. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Dowód wniesienia wadium, 3)Stosowne pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 13.1.3.SIWZ, 4)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z rozdziałem 9.1. SIWZ, 5) Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów to wówczas w szczególności przedstawia oryginał zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach