Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 130013N Ławki - Ławki Małe, gmina Ryn

Urząd Miasta i Gminy Ryn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-520 Ryn, ul. Świerczewskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 4293970 , fax. 087 4218034
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Ryn
    ul. Świerczewskiego 2 2
    11-520 Ryn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 4293970, fax. 087 4218034
    REGON: 00052930900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miastoryn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 130013N Ławki - Ławki Małe, gmina Ryn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na długości 741,17 m, szerokość 5,0 m, powierzchnia nawierzchni 3706 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 4cm - istniejąca podbudowa z kruszywa naturalnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi projekt techniczny branży drogowej, rysunki oraz przedmiar robót, które stanowią załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz. Wykonawca udzieli 3 letni okres gwarancji na wykonane roboty. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca ponosi koszty i zobowiązany będzie do: 1) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót (wytyczenia w terenie) oraz obsługa geodezyjna powykonawcza, 2) organizacji placu budowy, 3) organizacji ruchu, zajecia czasowego pasów drogowych na czas budowy 4) wypłaty rekompensat z tytułu ewentualnych szkód w uprawach i płodach rolnych powstałych w związku z realizacją robót budowlanych, 5) przywrócenia zajętych terenów do stanu pierwotnego, 6) dokonywania niezbędnych pomiarów i badań oraz odbiorów technicznych, 7) w przypadku podwykonawstwa na usługi lub dostawy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo w terminie 7 dni od jej zawarcia, wyżej wymieniony obowiązek dotyczy również robót budowlanych o wartości mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, 8) w przypadku podwykonawstwa na roboty budowlane o wartości 40 000,00 zł brutto i większej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt umowy z podwykonawcą. Umowa musi być odpłatna, zawarta na piśmie oraz powinna określać roboty budowlane stanowiące część zamówienia, które maja zostać wykonane. Termin zapłaty podwykonawcy określony w umowie nie może być dłuższy niż 21 dni, 9) jeżeli Zamawiający w terminie 7 dni od przedstawienia przez Wykonawcę projektu umowy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w projekcie umowy nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo w terminie 7 dni od jej zawarcia, 10) Wykonawca ma obowiązek przedstawienia Zamawiającemu dowodów na to, że zapłacił wymagane wynagrodzenie podwykonawcom. W przypadku gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich dowodów zapłaty podwykonawcom, to Zamawiający ma prawo wstrzymać wypłatę należnej części wynagrodzenia dla Wykonawcy. Uchylanie się Wykonawcy od obowiązku zapłaty podwykonawcom spowoduję, że Zamawiający dokona bezpośredniej zapłaty wymaganego wynagrodzenia przysługującego podwykonawcom, którzy zawarli umowę o podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoryn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach