Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej Nr 113348R Warzyce–Zapłocie w km 0+082–1+960 w miejscowości Warzyce”.

Gmina Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38200 Jasło, ul. Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 436 669 , fax. 134 436 635
  • Data zamieszczenia: 2017-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasło
    ul. Słowackiego 4
    38200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 436 669, fax. 134 436 635
    REGON: 54139700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej Nr 113348R Warzyce–Zapłocie w km 0+082–1+960 w miejscowości Warzyce”.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 113348R Warzyce–Zapłocie w km 0+082–1+960 w miejscowości Warzyce”. Projektowana przebudowa drogi obejmuje wykonanie robót inżynieryjno – drogowych związanych z przywróceniem obiektu do należytego stanu technicznego i poprawą warunków bezpieczeństwa dla jego użytkowników, poprzez obustronne poszerzenie jezdni do 3,50 m. Prace należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy o szerokości 0,50 m i średniej grubości 10 cm, z odwiezieniem ścinki na odległość do 1 km. Poszerzenie 2 x 0,25 m dotyczy odcinka drogi w km 0+082–1+960 z jezdnią o istniejącej szerokości równej 3,00 m. Po wykonaniu koryt o głębokości 30 cm na wyznaczonych poszerzeniach, przewidziano wypełnienie ich odpowiednio zagęszczonym kamiennym kruszywem łamanym, spełniającym rolę konstrukcyjnej warstwy podbudowy dla skrajnych pasów poszerzonej jezdni z nowo ułożoną nawierzchnią bitumiczną. Projektowane poszerzenie jezdni, ze względu na ograniczoną szerokość korony drogi, wymaga wykonania niezbędnych prac w zakresie częściowej przebudowy istniejącego systemu odwodnienia pasa drogowego. Niektóre odcinki prawostronnego rowu odwadniającego zabudowane zostaną rurami kanalizacyjnymi z tworzyw sztucznych typu PRAGMA PP SN 8. Rury o średnicy Fi=30 cm wbudowane zostaną na odcinku rowu w km 1+040–1+054, rury o średnicy Fi=40 cm wbudowane zostaną na odcinkach rowu usytuowanych w km 0+491–0+527, 0+610–0+660 oraz 0+696–0+742, zaś rury o średnicy Fi=60 cm wbudowane zostaną na odcinku w km 1+162–1+246. Kolektor z rur PRAGMA DN/ID 600 mm wyposażony będzie w studnię rewizyjną wykonaną z kręgów betonowych o średnicy Fi=1200 mm. Wszystkie rury przepustowe należy ułożyć na ławach żwirowych o grubości 20 cm, a do wysokości 20 cm ponad górną ich krawędź obsypać piaskiem. Dalszą zasypkę wykonać z gruntu utwardzonego na wierzchu kamiennym kruszywem łamanym. Grubość warstwy utwardzającej powstałe w ten sposób poszerzone pobocze powinna wynosić 20 cm po zagęszczeniu. Wszystkie wloty i wyloty kolektorów kanalizacji deszczowej zabudować betonowymi ściankami czołowymi. Woda deszczowa z pasa drogowego w obrębie zabudowanych odcinków rowu odwadniającego, odprowadzana będzie do kolektorów kanalizacji deszczowej przykanalikami wykonanymi z rur kanalizacyjnych PVC Fi=200 mm typu ciężkiego, połączonymi z zamontowanymi przy krawędzi jezdni ulicznymi studzienkami ściekowymi o średnicy Fi=500 mm, z osadnikiem, bez syfonu. Na długości prawostronnego rowu przydrożnego występują również odcinki wymagające umocnienia prefabrykowanymi, żelbetowymi korytkami ściekowymi o głębokości 70 cm. Występują one w km 0+400–0+429, 1+390–1+432 i 1+441–1+470. Celem poprawy istniejącego systemu odwodnienia pasa drogowego, dodatkowo przyjęto wykonanie podłużnych sączków kamiennych o szerokości 30 cm i głębokości 80 cm, wypełnionych kruszywem łamanym i ułożonym w nich drenażem z rur drenarskich karbowanych PVC, o średnicy Dn = 150 mm, z otworami 1,5 x 5,0 mm, z filtrem z włókna syntetycznego. Oczyszczenia z namułu oraz wyprofilowania dna i skarp wymagają odcinki rowu prawostronnego usytuowane w km 0+390–0+400, 0+429–0+491, 0+527–0+610, 0+660–0+696, 1+260–1+390 oraz 1+720–1+870. Przed przystąpieniem do układania projektowanych, nowych warstw nawierzchni konieczna jest pionowa regulacja ulicznej kratki ściekowej oraz włazów kanałowych studzienek rewizyjnych kanalizacji sanitarnej. Nowa nawierzchnia bitumiczna zaprojektowana została jako nawierzchnia dwuwarstwowa o grubości 3cm warstwa profilowa i 4 cm warstwa ścieralna. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku rowów odwadniających. W miejscach styku projektowanej nawierzchni jezdni z innymi, istniejącymi nawierzchniami bitumicznymi występujących ciągów jezdnych, dla zapewnienia właściwych ich połączeń, niezbędne jest wykonanie mechanicznego frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno, z wywozem ścinki na odległość do 1 km. Głębokość frezowania 4 cm. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyrównać, wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 0,30 m i grubości warstwy 7,0 cm po zagęszczeniu. Wykonawca winien przed złożeniem oferty dokonać oględzin przedmiotu zamówienia w terenie. Szczegółowy zakres robót określa opis techniczny, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będące załącznikami do SIWZ (zał. nr 1, 2 i 3).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach