Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109643L ŁĄCZĄCEJ MIEJSCOWOŚCI ŻULIN I WOLA ŻULIŃSKA Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 3122L

Gmina Łopiennik Górny ogłasza przetarg

  • Adres: 22-351 Łopiennik Górny, Łopiennik Górny 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5773123 , fax. 82 5773010
  • Data zamieszczenia: 2016-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopiennik Górny
    Łopiennik Górny 1 1
    22-351 Łopiennik Górny, woj. lubelskie
    tel. 82 5773123, fax. 82 5773010
    REGON: 11019794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109643L ŁĄCZĄCEJ MIEJSCOWOŚCI ŻULIN I WOLA ŻULIŃSKA Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 3122L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 109643L łączącej miejscowości Żulin i Wola Żulińska z drogą powiatową Nr 3122L. 2. W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: a) wycinka zakrzaczeń i karczowanie pni, b) roboty ziemne, c) zabezpieczenie sieci teletechnicznej kablowej rurą osłonową, d) oczyszczenie istniejącej nawierzchni z zanieczyszczeń, e) wykonanie koryta pod poszerzenie istniejącego utwardzenia, f) wykonanie poszerzenia istniejącego utwardzenia z mieszanki kruszywa niezwiązanego, g) odcinkowa wymiana istniejącego utwardzenia, h) wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa, i) skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową, j) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, k) skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową, l) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, m) regulacja i umocnienie poboczy, n) regulacja wysokościowa zjazdów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Dokumentacji projektowej - załącznik nr 10 do SIWZ b) Przedmiarze robót - załącznik nr 11 do SIWZ c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 12 do SIWZ 4. Poza zakresem robót budowlanych opisanych w/w dokumentacji, przedmiotem zamówienia są roboty i czynności związane z: - budową, utrzymaniem i rozbiórką zaplecza budowy, - budową dróg tymczasowych, jeżeli takie będą wymagane, - utrzymaniem istniejących dróg w stanie nie naruszonym, - obsługą geodezyjną budowy, - wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - zatrudnieniem kierownika budowy, - oznakowaniem robót, - zabezpieczeniem i ochroną placu budowy, - uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót, - zabezpieczeniem mienia zgromadzonego na placu budowy, - wykonaniem innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowywania oferty, wynikających z przepisów Prawa budowlanego i sztuki budowlanej. 5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie budowlanym oraz przedmiarach robót (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) dodaje się słowa lub równoważne. Przez słowo równoważne zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane zostały w opisach. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). 6. Zamawiający zaleca wykonawcy dokonanie wizji lokalnej, na terenie gdzie mają być wykonane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna będzie dokonywana na koszt wykonawcy. 7. Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie, wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 8. Wymagany okres 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty odbioru końcowego. Wykonawca, który oferuje okres gwarancji dłuższy niż wymagany minimalny okres gwarancji otrzyma przy ocenie ofert dodatkowe punkty w kryterium okres gwarancji, zgodnie z zasadami określonymi w Rdz. XIV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach