Gmina Lubrza ogłasza przetarg
- Adres: 48-231 Lubrza, ul. Wolności 73
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4376266 , fax. 077 4376266
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
ul. Wolności 73 73
48-231 Lubrza, woj. opolskie
tel. 077 4376266, fax. 077 4376266
REGON: 00053845500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubrza.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 107318 O w miejscowości Trzebina, gmina Lubrza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa drogi gminnej Nr 107318 O w m. Trzebina, gmina Lubrza na odcinku od drogi krajowej Nr 41 relacji Prudnik - Trzebina - Granica Państwa do mostu przez potok Trzebiniecki. Realizacja w/w zamierzenia wymaga wzmocnienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: 1) Posiadają doświadczenie z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wyrażające się tym, że wykonali co najmniej jedną robotę polegającą na przebudowie drogi i wartością minimum 1.000 000,00 PLN. 2) Posiadają potencjał finansowy do realizacji przedmiotu zamówienia tj. środki finansowe własne lub zdolność kredytową, lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Warunek posiadania wymaganego doświadczenia muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy (wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu nr 2 będącym załącznikiem do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu nr 3 stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Formularz nr 4 ), 6. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1,3,4, powinny być złożone przez każdy podmiot. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawcy tacy zamiast dokumentów określonych w punktach 3, 4 niniejszego rozdziału składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalegają oni z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeśli w kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubrza.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa miejsc parkingowych przy Alei Wincentego Witosa 22 i 24.
Dodano: 2015-07-13 - Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 414 ul. Prószkowskiej w Opolu na odcinku od ul. Wawrzynka do granic miasta. Etap I - odcinek od k. 11+221 do km 11+416 w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa w ruchu pieszych na odcinku od ul. Jana Wawrzynka do granicy miasta Opola z wsią Winów
Dodano: 2014-10-14 - Remont dróg ul.Bratkowa ,ul.Wrzosowa oraz droga dz.nr.215/9 , 216/9 we wsi Żłobizna
Dodano: 2012-10-24 - Przebudowa ulicy Zbożowej w Głogówku.
Dodano: 2011-09-13 - Wykonanie utwardzenia dojazdu i miejsca nawracania pojazdów dla szkółki leśnej Młyńskie Stawy w Nadleśnictwie Namysłów
Dodano: 2011-08-19 - Przebudowa ulicy Zbożowej w Głogówku.
Dodano: 2010-08-23 - Przebudowa ulicy Zbożowej w Głogówku
Dodano: 2010-07-30 - Budowa ciągu pieszo - jezdnego w miejscowości Dolna
Dodano: 2010-06-29 - Budowa drogi ul. Bursztynowej w Ujeździe
Dodano: 2010-01-15 - budowa drogi gminnej (utwardzenie nawierzchni jezdni) ul. Sportowej w Olszowej
Dodano: 2009-08-05