Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej na terenie Gminy Kobylnica

Gmina Kobylnica ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Główna 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 858 62 00
  • Data zamieszczenia: 2024-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylnica
    Główna 20
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 858 62 00
    REGON: 770979832
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej na terenie Gminy Kobylnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności zawiązane z przebudową drogi gminnej nr 114045G w miejscowości Lubuń, obejmujące w szczególności:1) Zadanie nr 1 – Przebudowa drogi gminnej nr 114045G w miejscowości Lubuń na terenie Gminy Kobylnica, w tym:a) przebudowa drogi gminnej nr 114045G w miejscowości Lubuń, położonej na działce nr 292, obręb Lubuń, o długości ok. 300 mb, poprzez wykonanie nowej nawierzchni brukowcowej wraz z wykonaniem obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 0,75 m, b) przebudowa istniejących i budowa nowoprojektowanych zjazdów na działki położone wzdłuż przebudowywanej drogi w technologii utwardzonej z kamienia (brukowca),c) regulacja istniejącej infrastruktury technicznej w postaci studni, zaworów, itp.,d) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym,e) odtworzenie terenów zielonych, poprzez ich humusowanie i obsianie warstwy trawą,f) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,g) wykonanie stałej organizacji ruchu poprzez montaż oznakowania pionowego,orazh) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,i) wykonanie dokumentacji odbiorowej.2) Zadanie nr 2 - Budowa oświetlenia drogowego w ciągu pasa drogowego drogi gminnej nr 114045G w miejscowości Lubuń na terenie Gminy Kobylnica, w tym:a) budowa linii kablowej 0,4kV o łącznej długości 251 m wraz z montażem szafki sterowniczej,b) montaż latarń oświetlenia ulicznego o wysokości h=6m i wysięgników łukowych,c) montaż opraw energooszczędnych typu LED,orazd) dostarczenie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,e) wykonanie dokumentacji odbiorowej.Uwaga: Droga gminna nr 114045G w miejscowości Lubuń, położona na działce nr 292, obręb Lubuń znajduje się w pełnej ochronie konserwatorskiej (Plan Ochrony dla Parku Krajobrazowego „Dolina Słupi”).2. W ramach Zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować i wykonać tablicę informacyjną o dofinansowaniu inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych. Tablica informacyjna winna być zgodna z wytycznymi oraz zawierać Wzór logo Polski Ład (Wzór logo Polski Ład oraz szczegółowy sposób jego umiejscowienia został udostępniony na stronach internetowych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (gov.pl/premier) oraz BGK (www.bgk.pl)).3. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonych w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 1 oraz zgodnie z art. 103 Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w dokumentacji projektowej i STWiORB parametry techniczne.6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne.7. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.8. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.9. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2024. 10. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica (Zadanie nr 1 i 2) oraz dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (Zadanie nr 1).11. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.12. Wykonawca przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane ma obowiązek uzgodnić z inspektorem nadzoru i z przedstawicielem Zamawiającego wnioski materiałowe. W przypadku braku przedstawienia ww. materiałów do uzgodnienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do wymiany materiałów, zaakceptowanych przez Zamawiającego. Brak uzgodnienia będzie traktowany jako nieprawidłowe wykonanie umowy.13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.14. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule.15. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących pracę fizyczną podczas robót budowlanych, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia, co należycie udokumentuje, tj. wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonał:a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub / i przebudowie lub / i remoncie nawierzchni utwardzonej kostką kamienną o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100)lubdwie roboty budowlane polegające na budowie lub / i przebudowie lub / i remoncie nawierzchni utwardzonej kostką kamienną o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100)orazb) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia drogowego o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100)lubdwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o łącznej wartości brutto nie mniej niż 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100),2) Wykonawca spełni warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego:a) co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania budową w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisówib) co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w specjalności elektrycznej w zakresie sieci elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisówUwaga: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kadrą techniczną wskazaną w pkt 1.4 ppkt 2 powyżej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach