Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ KAWĘCZYN - ANDRZEJÓW OD KM 0+000 DO KM 2+214

Gmina Godziszów ogłasza przetarg

  • Adres: 23302 Godziszów, Godziszów Trzeci
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 710 002 , fax. 158 711 110
  • Data zamieszczenia: 2017-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Godziszów
    Godziszów Trzeci
    23302 Godziszów, woj. lubelskie
    tel. 158 710 002, fax. 158 711 110
    REGON: 53789800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ KAWĘCZYN - ANDRZEJÓW OD KM 0+000 DO KM 2+214
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ KAWĘCZYN - ANDRZEJÓW OD KM 0+000 DO KM 2+214 w zakresie: 1. Plan sytuacyjno - wysokościowy. Ośdrogi w planie poprowadzono tak aby w maksymalnym stopniu dopasowac do istniejącego przebiegu drogi. Trasa posiada 13 załamań z których 6 wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach Rmin=45,0m i Rmax = 400,0m, pozostałe załomy z uwagi na mały kat zwrotu trasy pozostawiono bez wyokrąglenia. Przejście z przekroju daszkowego na przekrój jednostronny na łuku wykonano na prostych przejściowych długości 20,0m. Zaprojektowano poszerzenie istniejącej nawierzchni jezdni do szerokości 5,50m od km 0+020 do km 0+111,60 po stronie lewej jezdni oraz od km 0+210 do km 0+315 po stronie strona prawej. Istniejacy chodnik w km 0+000 do km 0+070 podlega dostosowaniu do projektowanej szerokości nawierzchni. Istniejące zjazdy należy dostosować wysokościowo do projektowanej niwelety drogi poprzez przełożenie istniejącej nawierzchni lub wyrównanie mieszanką z kruszywa łamanego. 2. Profil podłużny. Niweletę drogi zaprojektowano tak by w maksymalnym stopniu opisywała istniejącą nawierzchnię. Minimalny spadek niwelety wynosi 0,06%, a maksymalny 6,7%, przy promieniach Rmin=1000,0m i Rmax=5500,0m. Na profilu podano rzedne istniejącej nawierzchni, projektowane rzędne nawierzchni oraz projektowane rzędne dna rowu. Niweletę chodnika dostosowano do niwelety drogi wynosząc ponad krawędź nawierzchni o 12cm. 3. Konstrukcja nawierzchni Zaprojektowano następujące konstrukcje nawierzchni: Projektowane wzmocnienie nawierzcni · Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm · Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC16W gr. 6cm · Warstw wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W · Istniejąca podbudowa Projektowane poszerzenie nawierzchni · Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm · Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC16W gr. 6cm · Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20cm · Warswa odsączająca gr. 15cm · Stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5 MPa, gr. 15 cm Projektowana konstrukcja nawierzchni chodnika dla ruchu pieszych: · betonowa kostka brukarska gr.6cm · podsypka cementowo piaskowa 1:4 gr.3cm · podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm 2,5MPa gr.10cm. · warstwa odsączająca gr. 15 cm. 4. Przekroje poprzeczne. Przekroje poprzeczne wykonano średnio 25m. Na przekrojach pokazano istniejąca drogę gminną oraz przyległego do niej terenu wraz z przekrojami projektowanego chodnika. Na postawie wykonanych przekrojów zostały wykonane obliczenia robot ziemnych. 5. Odwodnienie. Zaprojektowano powierzchniowe odwodnienie drogi gminnej z odprowadzeniem wód opadowych do istniejących rowów drogowych. Na podłączeniu do drogi powiatowej zaprojektowano dwie studnie wpadowe fi 500 z wpustami ulicznymi żeliwnymi. Woda ze studni kierowana jest do rowu przydrożnego drogi powiatowej. Zaprojektowano przebudowę istniejących przepustów pod korona drogi poprzez wymiane części przelotowej i odbudowę ścianek czołowych: · przepust O800 w km 0+724,40, - odbudowa scianek czołowych - odmulenie części przelotowej · przepust O600 1+860,80 -wymiana części przelotowej przepustu -odbudowa scianek czołowych przepustu 7. Zjazdy gospodarcze. Nawierzchnie istniejących zjazdów (betonowe, bitumiczne należy dowiązać wysokościowo do projektowanej niwelety drogi, pozostałe zjazdy (z kruszywa, gruntowe) należy dowiązać do projektowanej niwelety drogi poprzez wyrównanie mieszanka kruszywa łamanego 0/31,5. 8. Urządzenia obce. W trakcie wykonywania robót w pobliżu urządzeń obcych roboty należy prowadzić ze szczególną ostrożnością. W przypadku niepewności co do przebiegu podziemnego urządzenia, należy odkryć go w sposób ręczny w przynajmniej w dwóch miejscach celem ustalenia faktycznego przebiegu. Przed przystapieniem do robót należy poinformować własciwego własciciela sieci. 9. Roboty wykończeniowe Pobocza chodnika, skarpy, przeciwskarpy oraz dno rowu przydrożnego należy umocnić poprzez obhumusowanie warstwą ziemi urodzajne gr. min 5cm oraz obsiać mieszanina traw. Teren robót jak i przyległy do robót należy oczyścić z pozostałości budowlanych oraz przywrócić do stanu pierwotnego. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację techniczną powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ łub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Przebudowa drogi gminnej Kawęczyn - Andrzejów od km 0+000 do km 2+214" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PROW na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 23 794.88 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach