Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej 150003Z w miejscowości Barzowice

Gmina Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76150 Darłowo, ul. J.H.Dąbrowskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 344 63 01 , fax. 94 344 63 09
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Darłowo
    ul. J.H.Dąbrowskiego 4
    76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 344 63 01, fax. 94 344 63 09
    REGON: 33092091400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadarlowo.pl, http://ug.darlowo.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej 150003Z w miejscowości Barzowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej 150003Z w miejscowości Barzowice” 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą wykonywać następujące czynności podczas realizacji zamówienia: wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, zgodnie z postanowieniami § 2 ust. 6-11 wzoru umowy. 3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 150003Z w miejscowości Barzowice, dz. nr 101, 76, 78, 93, 81, 96, 65, 31 położone w obrębie ewidencyjnym Barzowice o długości: odcinek nr 1 wraz z dojazdami bocznymi: 497,36 m, odcinek nr 2: 53,85 m, odcinek nr 3 wraz z dojazdami bocznymi: 290,22 m. 4. Podstawowe parametry techniczne: 1) Kategoria ruchu – KR2; 2) Prędkość projektowa – 30 km/h; 3) Maksymalne pochylenie niwelety jezdni – 12%; 4) Dopuszczalny nacisk na oś – 100 KN. 5. Określenie rodzaju nawierzchni: Rodzaj nawierzchni Materiał Jezdnia Kostka kamienna granitowa rzędowa 8/11 szara Parkingi Kostka kamienna granitowa rzędowa 8/11 szara Zjazdy Kostka kamienna granitowa rzędowa 8/11 szara Chodniki Kostka kamienna granitowa rzędowa 6/8 szara Przejście dla pieszych wyniesione Kostka kamienna granitowa rzędowa 8/11 szara 6. W ramach robót budowlanych z branży drogowej należy wykonać następujące roboty: 1) wykonanie nawierzchni jezdni z kamiennej granitowej kostki brukowej; 2) wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kamiennej granitowej kostki brukowej; 3) wykonanie ciągów pieszych w postaci chodników o nawierzchni z kamiennej granitowej kostki brukowej; 4) wykonanie parkingów o nawierzchni z kamiennej granitowej kostki brukowej; 5) wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych o nawierzchni z kamiennej granitowej kostki brukowej wraz z oznaczeniem symbolu przejścia dla pieszych innym kolorem kostki; 6) rozebranie elementów kolidujących z inwestycją; 7) wykonanie nowych ogrodzeń oraz wiaty przystankowej; 8) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wraz z wykonaniem oznakowania przejścia dla pieszych na tle fluorescencyjnym; 9) wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją; 10) wykonanie remontu istniejącego przepustu. 7. W ramach robót budowlanych z branży sanitarnej należy wykonać sieci kanalizacji deszczowej PVC200-PVC300 układanej w pasie jezdni drogi. Odwodnienie drogi gminnej nastąpi poprzez system projektowanej sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych do gminnej sieci kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na działce nr 101. Włączenie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej nastąpi poprzez istniejąca studnię rewizyjną oznaczoną w projekcie jako D1. Sieć kanalizacji deszczowej należy poprowadzić w pasie drogowym drogi tak, aby zoptymalizować podłączenia wpustów ulicznych. 8. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać oświetlenie drogowe. W ramach robót elektroenergetycznych należy wykonać: 1) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami, wysięgnikami i źródłami światła (25 szt.); 2) budowa linii kablowej; 3) montaż szafki oświetleniowej (1 kpl); 4) demontaż istniejących opraw, wysięgników i źródeł światła (8 szt.); 5) montaż rur ochronnych na istniejące linie kablowe. 9. Opis zaprojektowanego rozwiązania oświetlenia drogowego. 1) Istniejące oprawy oświetleniowe znajdujące się na słupach wzdłuż przebudowywanej drogi należy zdemontować. Od projektowanej (wg opracowania ENERGA OPERATOR SA) szafki pomiarowej należy odgałęzić się linią kablową typu YAKXS 4x25 w kierunku projektowanej szafki oświetleniowej RSOU. Szafka oświetleniowa RSOU podlega uziemieniu, którego wartość rezystancji nie powinna przekraczać 10 om. Sterowanie oświetleniem odbywać się będzie w sposób ręczny lub automatyczny. W tym celu należy projektowaną szafkę RSOU wyposażyć w zegar astronomiczny. Z projektowanej szafki oświetleniowej RSOU projektuje się 3 obwody oświetleniowe linią kablową typu YAKXS 4x25 w kierunku projektowanych słupów oświetleniowych. Projektuje się 12 słupów obwodu 1, 9 słupów obwodu 2 oraz 4 słupy obwodu 3. Słupy oświetleniowe aluminiowe typu SAL-80 o wysokości 8m z wysięgnikami jednoramiennymi typu WR-4/1. Mocowanie słupa na fundamencie typu B/70. 2) Na projektowanych słupach należy zamontować oprawy oświetleniowe LED z redukcją mocy ze źródłami światła o mocy 48W (moc LED: 48W), moc oprawy: 55W, temperatura barwowa: 5000K, strumień oprawy: min. 7100 lm, efektywność świetlna: 129lm/W, stopień ochrony min.: IP 65, współczynnik mocy: ≥0.95, CRI: >70, oprawy z redukcją mocy, obudowa + pokrywa - odlew aluminiowy. Oprawy w II klasie ochronności. 3) Słupy należy wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe z bezpiecznikami instalacyjnymi 4A. Połączenie z lampami wykonać przewodem YDY 2x2,5 mm2. Przejścia linii kablowej pod drogą i wjazdami wykonać w rurach osłonowych oraz SRS110 częściowo za pomocą przecisku. Słupy oświetleniowe krańcowe nr 12/1, 9/2, 4/3 podlegają uziemieniu o wartości rezystancji nie przekraczającej 10 om. Uziemienie wykonać za pomocą bednarki ocynkowanej FeZn 25x4 oraz prętów ocynowanych "Galmar" 3/4 cala o długości 6m każdy. Całość połączona poprzez skręcanie. Miejsca połączeń tj. zaciski zabezpieczyć taśmą izolacyjną. 4) Istniejące linie kablowe będące własnością ENERGA OPERATOR w miejscu skrzyżowań z przebudowywaną drogą oraz wjazdami osłonić rurami ochronnymi dwudzielnymi typu A110 PS. Przed przystąpieniem do wykonywaniach powyższych robót należy uzyskać dopuszczenie do pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych ENERGA OPERATOR. 5) Wykonanie linii kablowej. Kabel na należy układać na głębokości 70 cm (pod drogą 100 cm) w stosunku do docelowej rzędnej terenu na warstwie piasku o grubości 10 cm. Ułożony kabel zasypać warstwą piasku o grubości 10 cm, następnie warstwę rodzimego gruntu o grubości 15 cm i przykryć folią koloru niebieskiego. Szerokość folii powinna być taka, aby przykrywała kabel w wykopie, lecz nie mniejsza niż 20 cm. Na kabel nałożyć oznaczniki kablowe w odstępach co 10 m i w miejscach charakterystycznych, np. przy skrzyżowaniach, załomach, wejściach do kanałów i osłon otaczających (rur osłonowych). Na skrzyżowaniach z drogami, wjazdami rowami i z uzbrojeniem podziemnym kable układać w rurach osłonowych. W przypadku skrzyżowań z uzbrojeniem podziemnym wykopy wykonywać ręcznie. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. 12. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych do przebudowywanej drogi. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność robót z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 14. Wykonawca wyłoniony w powyższym przetargu przed zawarciem umowy będzie zobligowany do sporządzenia „Harmonogramu rzeczowo-finansowego” stanowiącego zał. nr 2 do umowy oraz szczegółowego kosztorysu ofertowego. 15. Zamawiający informuje, że wszystkie wskazane z nazwy wyroby, materiały i urządzenia użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenia wymaganych i oczekiwanych parametrów technicznych i standardów jakościowych, a także wymaganych prawem polskim certyfikatów, atestów, aprobat itp. dla wyrobów, materiałów i urządzeń do stosowania. 16. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, parametry, standardy. 17. Zadanie jest dofinansowane z „Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego - Gmina Darłowo - 80 8566 0003 0100 1326 2000 0001. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – dokument należy załączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Darłowo) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach